>quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij mij doet de afl. het niet. Bij jou wel?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef michaeld het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)be1249ccece294b4.mp4
Heb em opgenomen op de dvr.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij mij doet de afl. het niet. Bij jou wel?
vergetenquote:
Thanks. Is dit die link die je krijgt als je betaald op rtlxl?quote:
Vroeger was het iig de link voor de Ipad omdat je daar uiteraard geen flash op kan kijken, maar ik weet niet hoe het tegenwoordig wordt gedaan. Daarom heb ik ook netjes michaeld gequote en niet zelf met de eer gestrekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:53 schreef eight het volgende:
[..]
vergeten
[..]
Thanks. Is dit die link die je krijgt als je betaald op rtlxl?
Meerdere malen al. Al deed ze wel onaardig tegen Stokstaartje hoor, en dat terwijl hij zowaar inhoudelijk bezig was.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:07 schreef Muto het volgende:
Heb ik gewoon gemist dat Esperanza hier was.
Esperanza
Wat een bitch, jwt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meerdere malen al. Al deed ze wel onaardig tegen Stokstaartje hoor, en dat terwijl hij zowaar inhoudelijk bezig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ja, zo kennen we hem.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meerdere malen al. Al deed ze wel onaardig tegen Stokstaartje hoor, en dat terwijl hij zowaar inhoudelijk bezig was.
Mij een frusti noemen terwijl je steeds op mij loopte te agerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer belachelijk, frusti. Ben je er eindelijk achterkomen dat je je vriendin inbeeld? I feel for you man.
Jij bent leuke dan de_kromme, toch schat ik zijn intelligentie hoger in.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mij een frusti noemen terwijl je steeds op mij loopte te ageren. Wat zit er in Den Haag in het water dat iedereen die daar vandaan komt (of die baggerclub supporteert) een grote teringmongool is.
En dat hele WoS-gebeuren van je. Bespottelijk.
Drievoudig afgestudeerd bachelor (waaronder 1 TUDelft), dalijk 3voudig afgestudeerd master en meer dan voldoende hoogstaand werk, beter dan debiele bijbaantjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent leuke dan de_kromme, toch schat ik zijn intelligentie hoger in.
Dan moet jij wat...35 zijn ofzo? Gedraag je je wel kinderachtig soms. Dus je hebt nu al 2 masters ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Drievoudig afgestudeerd bachelor (waaronder 1 TUDelft), dalijk 3voudig afgestudeerd master en meer dan voldoende hoogstaand werk, beter dan debiele bijbaantjes..
En De_Kromme?
[ afbeelding ].
True story.
23quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet jij wat...35 zijn ofzo? Gedraag je je wel kinderachtig soms.
Hoe kun je 3 opleidingen tegelijkertijd volgen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
23. Twee opleidingen deeltijd (Maandag, Donderdag, Vrijdag), TUDelft voltijd. Nu een combimaster aan de EUR en een aan Radboud.
Heel veel studeren en de twee deeltijdbacheloropleidingen hadden een gemeenschappelijk deel van 120 ECTSquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kun je 3 opleidingen tegelijkertijd volgen?
Wtfquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heel veel studeren en de twee deeltijdbacheloropleidingen hadden een gemeenschappelijk deel van 120 ECTS. Dat betekent dat je, (en de school was zo dom het goed te keuren) met een 'gedeelde' afstudeeropdracht die voor beide bachelors in de deeltijd geldt, 150ECTS overeenkomend hebt. Ik heb dus 'technisch' maar 2 bachelors werk gehad (op 3 eerstejaarstentamens en 3 tweedejaarstentamens na die verschilden), maar heb feitelijk dus gewoon 3 papiertjes
.
Dat hoor ik wel vaker. Ik heb gewoon een bepaalde reden waarom ik altijd hyper en vrolijk ben en me hier op Fok! als totaalmalloot gedraag, no boundries, geen gedachtes, gewoon verbale kots op papier gooien, alles eruit laten floepen. Die reden kennen enkele Feyenoorders kennen (ooit eens in een topic uitgelegd). Grondstrekking van het verhaal: gebeurtenis waarvan ik dacht "DAT-NOOIT-MEER" na een jaar in de put zitten om een levensveranderende gebeurtenis.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Maarja, had ik niet verwacht van je, met de posts die je soms hebt
.
In de AH is het ook oorlogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker. Ik heb gewoon een bepaalde reden waarom ik altijd hyper en vrolijk ben en me hier op Fok! als totaalmalloot gedraag, no boundries, geen gedachtes, gewoon verbale kots op papier gooien, alles eruit laten floepen. Die reden kennen enkele Feyenoorders kennen (ooit eens in een topic uitgelegd). Grondstrekking van het verhaal: gebeurtenis waarvan ik dacht "DAT-NOOIT-MEER" na een jaar in de put zitten om een levensveranderende gebeurtenis.
Overigens: In-before-De_Kromme-die-begint-over-fictieve-diploma's-en-een-fictieve-vriendin.
En ik vind mezelf gewoon fucking grappigEn mensen die écht grappig zijn (Cabaratiers, comedianten) kloppen een klein verhaal natuurlijk ook gewoon gigantisch op. Daar ben ik ook goed in: ik kan een bezoekje aan de Albert Heijn laten klinken alsof ik Wereldoorlog 3 persoonlijk heb meegemaakt
.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ga nu trouwens weer lekker een TV-serie kijken, morgen weer werken. Slaap lekker allemaal.
Gelóóf me, als je in Rotterdam woonde en de Aldi bezocht dan zou je blij zijn met een Albert Heijn op de hoek van elke straatquote:
Lady gaga is lelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
Dat concert van Lady Gaga![]()
![]()
En ik die ernaar kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |