Je zou eens moeten weten wat voor pix vrouwen alleemaal op internet zetten. Bezoek 4chan maar eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat zegt dat?
[..]
Ligt eraan met welke intenties je het doet en welke omstandigheden.
[..]
Ik ben vrij extravert maar ik heb niet de behoefte om op het internet foto's van mezelf in ondergoed te plaatsen. Ik vind dat vragen om bevestiging/aandacht.
[..]
Wat zijn d'r dan veel vrouwen met een laag IQ op de wereld.
Klopt maar zij durft dat gewoon. Jij nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat zegt dat?
[..]
Ligt eraan met welke intenties je het doet en welke omstandigheden.
[..]
Ik ben vrij extravert maar ik heb niet de behoefte om op het internet foto's van mezelf in ondergoed te plaatsen. Ik vind dat vragen om bevestiging/aandacht.
[..]
Wat zijn d'r dan veel vrouwen met een laag IQ op de wereld.
Gewoon aandachtvragerij en dommigheid in één.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat voor pix vrouwen alleemaal op internet zetten. Bezoek 4chan maar eens.
Dat getuigt niet van intelligentie.
Durven en willen zijn twee hele verschillende dingen. Ikzelf had tot voor kort een vriend en die zal het daar totaal niet mee eens zijn geweest plus dat ik die behoefte ook gewoon niet heb. Het zijn toch echt vaak de ietwat onzekere vrouwen en meiden die zulke foto's online zetten om op die manier maar een beetje aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt maar zij durft dat gewoon. Jij niet![]()
Misschien is ze extraverter dan jou? Of jij denkt dat je het bent maar bent eigenlijk verlegen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is dat toch met die wijven van tegenwoordig. Beetje studeren, beetje feesten maar huishouden ho maar.
Verwachten ze nou echt dat je als man zelf gaat strijken en stofzuigen?
Straks moet er weer een nieuwe schuur komen en reken er maar niet op dat ze komen helpen. Immers sjouwen en zagen is mannenwerk volgens hun![]()
Klacht: Vrouwen die het niet te nauw nemen met het huishouden en random lui gedrag vertonen.
Of ze hebben zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:44 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Gewoon aandachtvragerij en dommigheid in één.
[..]
Durven en willen zijn twee hele verschillende dingen. Ikzelf had tot voor kort een vriend en die zal het daar totaal niet mee eens zijn geweest plus dat ik die behoefte ook gewoon niet heb. Het zijn toch echt vaak de ietwat onzekere vrouwen en meiden die zulke foto's online zetten om op die manier maar een beetje aandacht te krijgen.
Inderdaad, zou jij willen dat jouw vriendin of toekomstige vriendin naaktfoto's online zet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:50 schreef Smoofie het volgende:
Mij maakt het overigens geen flikker uit, zolang ze maar weten wat de mogelijke consequenties zijn en niet gaan janken als het fout gaat.
Dus je mag niet van je vriend, en vervolgens noem je meiden die het wel doen onzeker. Volgens mij ben jij zelf onzeker aangezien je als een slaaf doet wat je vriend van je vraagt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:44 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Gewoon aandachtvragerij en dommigheid in één.
[..]
Durven en willen zijn twee hele verschillende dingen. Ikzelf had tot voor kort een vriend en die zal het daar totaal niet mee eens zijn geweest plus dat ik die behoefte ook gewoon niet heb. Het zijn toch echt vaak de ietwat onzekere vrouwen en meiden die zulke foto's online zetten om op die manier maar een beetje aandacht te krijgen.
Liever niet, maar ik ga het niet tegenhouden. Maarja, mijn toekomstige vriendin gaat koken. Naaktfoto's is wel weer wat anders dan sexy fotosquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Inderdaad, zou jij willen dat jouw vriendin of toekomstige vriendin naaktfoto's online zet?
En (stof)zuigen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liever niet, maar ik ga het niet tegenhouden. Maarja, mijn toekomstige vriendin gaat koken. Naaktfoto's is wel weer wat anders dan sexy fotos.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast. Ik wilde net editten en (stof)zuigen erbij zetten
.
Dat doe ik eigenlijk helemaal niet. Ik denk dat het daarom is uitgegaan; ik doe uiteindelijk toch wat ik zelf wil en hield geen rekening met hem. Is het zo ontzettend vreemd om gewoon geen behoefte te hebben aan sexy foto's op het internet zetten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus je mag niet van je vriend, en vervolgens noem je meiden die het wel doen onzeker. Volgens mij ben jij zelf onzeker aangezien je als een slaaf doet wat je vriend van je vraagt.
Daten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:56 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk helemaal niet. Ik denk dat het daarom is uitgegaan; ik doe uiteindelijk toch wat ik zelf wil en hield geen rekening met hem. Is het zo ontzettend vreemd om gewoon geen behoefte te hebben aan sexy foto's op het internet zetten?
Haha nou als je door de mannen hier serieus genomen wil worden (quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:56 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk helemaal niet. Ik denk dat het daarom is uitgegaan; ik doe uiteindelijk toch wat ik zelf wil en hield geen rekening met hem. Is het zo ontzettend vreemd om gewoon geen behoefte te hebben aan sexy foto's op het internet zetten?
Ik kan me nog wel wat users voor de geest halen die deden alsof ze een vrouw warenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha nou als je door de mannen hier serieus genomen wil worden () kan je dat beter wel doen. Je zal niet de eerste troll zijn die eigenlijk een jongen is.
Naaktfoto hoeft niet hoor, mag wel. Maar gewoon een leuke pica van jezelf
Zou het ook omgekeerd gebeuren om maar zonder gezeur mee te kunnen doen aan voetbalinhoudelijk discussies? Ik verdenk Ajacied422 er namelijk van.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha nou als je door de mannen hier serieus genomen wil worden () kan je dat beter wel doen. Je zal niet de eerste troll zijn die eigenlijk een jongen is.
Helpmefok.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het ook omgekeerd gebeuren om maar zonder gezeur mee te kunnen doen aan voetbalinhoudelijk discussies? Ik verdenk Ajacied422 er namelijk van.
We noemen geen namen! Esperanza is inmiddels trouwens beste vriendinnen met monkyyyy gewordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel wat users voor de geest halen die deden alsof ze een vrouw waren
Geen idee, hebben jullie vrouwen in het ajax-topic dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het ook omgekeerd gebeuren om maar zonder gezeur mee te kunnen doen aan voetbalinhoudelijk discussies? Ik verdenk Ajacied422 er namelijk van.
Jojoortje, onze langharige opperbevelhebber schijnt er 1 te zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee, hebben jullie vrouwen in het ajax-topic dan?
Ik heb gecammed met twee fokkers, loser. Met jou ga ik dat overigens nooit doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met wie heb je gecammed dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:04 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb gecammed met twee fokkers, loser. Met jou ga ik dat overigens nooit doen.
Ja, wel een lekker halfbloedjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje, onze langharige opperbevelhebber schijnt er 1 te zijn.
Inhoudelijk een discussie niet kunnen winnen en het daarom maar op het noemen van loser houden. Daarbij begrijp je foto's in een profiel niet, maar cam je wel met internetcontacten? Wat opzich niet raar is hoor. Ik doe het ook regelmatig met Smoofie.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:04 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb gecammed met twee fokkers, loser. Met jou ga ik dat overigens nooit doen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inhoudelijk een discussie niet kunnen winnen en het daarom maar op het noemen van loser houden. Daarbij begrijp je foto's in een profiel niet, maar cam je wel met internetcontacten?
Vraag het gewoon aan Monopoly. Die hosselbaas zit zo bij haar in het broekje hihiquote:
maar wij zijn echt in de loop der jaren naar elkaar toegegroeidquote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inhoudelijk een discussie niet kunnen winnen en het daarom maar op het noemen van loser houden. Daarbij begrijp je foto's in een profiel niet, maar cam je wel met internetcontacten? Wat opzich niet raar is hoor. Ik doe het ook regelmatig met Smoofie.
Zijn jullie een setje?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inhoudelijk een discussie niet kunnen winnen en het daarom maar op het noemen van loser houden. Daarbij begrijp je foto's in een profiel niet, maar cam je wel met internetcontacten? Wat opzich niet raar is hoor. Ik doe het ook regelmatig met Smoofie.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn jullie een setje?![]()
Waarschijnlijk heeft esperanza meer haar op haar benen dan stijn vreven.
Was ook niet helemaal uit de lucht gegrepen... Aangenaam kennis te maken, mijn naam is Danielle.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In WoS een grote bek opzetten en vervolgens in het Feijenoord topic serieus verkondigen dat een Odd van 1.5 value heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
True that. Alhoewel het niet de show stelen is imo, meer jezelf compleet belachelijk maken elke keer weer.
Welkom.
Je maakt jezelf weer belachelijk, frusti. Ben je er eindelijk achterkomen dat je je vriendin inbeeld? I feel for you man.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In WoS een grote bek opzetten en vervolgens in het Feijenoord topic serieus verkondigen dat een Odd van 1.5 value heeft![]()
en vervolgens dus laten zien hoe krankzinnig weinig je er van snapt.
DAT is jezelf voor lul zetten.
Houd je bek en ga lekker aan je lul trekken zoals het de baviaan die je bent betracht wordt.
Moet je niet zoveel zuipen jong. Ben jij ook al in de Kokosnoot te vinden, net als Stokstaart?quote:
Nope.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen jong. Ben jij ook al in de Kokosnoot te vinden, net als Stokstaart?
Noem dat maar een paar uurtjes, 6 uurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Over een paar uurtjes eredivisie.
Die pub bij t rode zand?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope.
Verjaardag gehad. En daarna nog effe naar de pub geweest. De murphy's smaakte weer iets te goed
Op het eerste oog weinig boeiende duels alleen, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Over een paar uurtjes eredivisie.
Valt niet tegen was een meer dan prima uitzending, en in de herhaling kan je het blokje Ajax nog doorspoelen ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
Maar eens VI tergkijken met baas Boskamp.
Bij mij doet de afl. het niet. Bij jou wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
Maar eens VI tergkijken met baas Boskamp.
>quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij mij doet de afl. het niet. Bij jou wel?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef michaeld het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)be1249ccece294b4.mp4
Heb em opgenomen op de dvr.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij mij doet de afl. het niet. Bij jou wel?
vergetenquote:
Thanks. Is dit die link die je krijgt als je betaald op rtlxl?quote:
Vroeger was het iig de link voor de Ipad omdat je daar uiteraard geen flash op kan kijken, maar ik weet niet hoe het tegenwoordig wordt gedaan. Daarom heb ik ook netjes michaeld gequote en niet zelf met de eer gestrekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:53 schreef eight het volgende:
[..]
vergeten
[..]
Thanks. Is dit die link die je krijgt als je betaald op rtlxl?
Meerdere malen al. Al deed ze wel onaardig tegen Stokstaartje hoor, en dat terwijl hij zowaar inhoudelijk bezig was.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:07 schreef Muto het volgende:
Heb ik gewoon gemist dat Esperanza hier was.
Esperanza
Wat een bitch, jwt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meerdere malen al. Al deed ze wel onaardig tegen Stokstaartje hoor, en dat terwijl hij zowaar inhoudelijk bezig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ja, zo kennen we hem.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meerdere malen al. Al deed ze wel onaardig tegen Stokstaartje hoor, en dat terwijl hij zowaar inhoudelijk bezig was.
Mij een frusti noemen terwijl je steeds op mij loopte te agerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer belachelijk, frusti. Ben je er eindelijk achterkomen dat je je vriendin inbeeld? I feel for you man.
Jij bent leuke dan de_kromme, toch schat ik zijn intelligentie hoger in.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mij een frusti noemen terwijl je steeds op mij loopte te ageren. Wat zit er in Den Haag in het water dat iedereen die daar vandaan komt (of die baggerclub supporteert) een grote teringmongool is.
En dat hele WoS-gebeuren van je. Bespottelijk.
Drievoudig afgestudeerd bachelor (waaronder 1 TUDelft), dalijk 3voudig afgestudeerd master en meer dan voldoende hoogstaand werk, beter dan debiele bijbaantjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent leuke dan de_kromme, toch schat ik zijn intelligentie hoger in.
Dan moet jij wat...35 zijn ofzo? Gedraag je je wel kinderachtig soms. Dus je hebt nu al 2 masters ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Drievoudig afgestudeerd bachelor (waaronder 1 TUDelft), dalijk 3voudig afgestudeerd master en meer dan voldoende hoogstaand werk, beter dan debiele bijbaantjes..
En De_Kromme?
[ afbeelding ].
True story.
23quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan moet jij wat...35 zijn ofzo? Gedraag je je wel kinderachtig soms.
Hoe kun je 3 opleidingen tegelijkertijd volgen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
23. Twee opleidingen deeltijd (Maandag, Donderdag, Vrijdag), TUDelft voltijd. Nu een combimaster aan de EUR en een aan Radboud.
Heel veel studeren en de twee deeltijdbacheloropleidingen hadden een gemeenschappelijk deel van 120 ECTSquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kun je 3 opleidingen tegelijkertijd volgen?
Wtfquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heel veel studeren en de twee deeltijdbacheloropleidingen hadden een gemeenschappelijk deel van 120 ECTS. Dat betekent dat je, (en de school was zo dom het goed te keuren) met een 'gedeelde' afstudeeropdracht die voor beide bachelors in de deeltijd geldt, 150ECTS overeenkomend hebt. Ik heb dus 'technisch' maar 2 bachelors werk gehad (op 3 eerstejaarstentamens en 3 tweedejaarstentamens na die verschilden), maar heb feitelijk dus gewoon 3 papiertjes
.
Dat hoor ik wel vaker. Ik heb gewoon een bepaalde reden waarom ik altijd hyper en vrolijk ben en me hier op Fok! als totaalmalloot gedraag, no boundries, geen gedachtes, gewoon verbale kots op papier gooien, alles eruit laten floepen. Die reden kennen enkele Feyenoorders kennen (ooit eens in een topic uitgelegd). Grondstrekking van het verhaal: gebeurtenis waarvan ik dacht "DAT-NOOIT-MEER" na een jaar in de put zitten om een levensveranderende gebeurtenis.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Maarja, had ik niet verwacht van je, met de posts die je soms hebt
.
In de AH is het ook oorlogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker. Ik heb gewoon een bepaalde reden waarom ik altijd hyper en vrolijk ben en me hier op Fok! als totaalmalloot gedraag, no boundries, geen gedachtes, gewoon verbale kots op papier gooien, alles eruit laten floepen. Die reden kennen enkele Feyenoorders kennen (ooit eens in een topic uitgelegd). Grondstrekking van het verhaal: gebeurtenis waarvan ik dacht "DAT-NOOIT-MEER" na een jaar in de put zitten om een levensveranderende gebeurtenis.
Overigens: In-before-De_Kromme-die-begint-over-fictieve-diploma's-en-een-fictieve-vriendin.
En ik vind mezelf gewoon fucking grappigEn mensen die écht grappig zijn (Cabaratiers, comedianten) kloppen een klein verhaal natuurlijk ook gewoon gigantisch op. Daar ben ik ook goed in: ik kan een bezoekje aan de Albert Heijn laten klinken alsof ik Wereldoorlog 3 persoonlijk heb meegemaakt
.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ga nu trouwens weer lekker een TV-serie kijken, morgen weer werken. Slaap lekker allemaal.
Gelóóf me, als je in Rotterdam woonde en de Aldi bezocht dan zou je blij zijn met een Albert Heijn op de hoek van elke straatquote:
Lady gaga is lelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
Dat concert van Lady Gaga![]()
![]()
En ik die ernaar kijk
Zegt genoegquote:'Lady Gaga is een man!'
'Lady Gaga is a man!'
'Lady Gaga blijkt een man te zijn'
'Lady Gaga proof she is a Woman'
Zij heeft een piemolquote:Op zondag 22 januari 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had beter zo kunnen blijven. Toch iets minder slecht dan nu.
Ohja, helemaal vergeten.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:45 schreef Grifte het volgende:
Kijk gewoon match of the day man, veel mooie goals langs geweest
Toen hij naar Liverpool ging, had ik nog wel vertrouwen in Carroll. Maar dat neemt steeds meer af.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:57 schreef Grifte het volgende:
Zoveel middelmaat voor kapitaal gekocht daar, met Carroll nog wel als grootste droeftoeter
Zo krijg je dit topic dood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |