Het verkleden e.d. is echt geweldig. Alleen die kansloze muziek is echt killing. Ik trek dat niet. Ik heb 't vorig jaar overgeslagen (op vakantie naar Cambodja) en dit jaar doe ik 't weer (naar de Sahara). Jaar erna miss weer eens proberen.quote:
Beter worden jullie kampioen. Staat aardig wat geld op.quote:
Zo gaat dat hier in Den Haag. Kan er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:24 schreef Jojoortje het volgende:
EEN ELEKTRISCH DEKENTJE.
Dat was 1 van zijn cadeaus, omdat ik het altijd koud heb
Ok nu echt weg... En de_kromme, doe eens normaal tegen nieuwe mensen.
Prima, maar het blijft zonde dat de TU Delft voornamelijk mannen studies heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb hem alleen nog nooit in VBL zien posten, was niet aanvallend bedoelt hoor. Ouwe Delftenaar. Dat poolcafé tegenover Alev is wel relaxt trouwens.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:24 schreef Jojoortje het volgende:
EEN ELEKTRISCH DEKENTJE.
Dat was 1 van zijn cadeaus, omdat ik het altijd koud heb
Ok nu echt weg... En de_kromme, doe eens normaal tegen nieuwe mensen.
Sowieso is er voorderest volgens mij geen fuck te beleven in Delft. Behalve chillen op de Beestenmarkt met lekker weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima, maar het blijft zonde dat de TU Delft voornamelijk mannen studies heeft.
Klopt wel een beetje en ik ben ook genoeg in Den Haag te vinden mede om die reden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sowieso is er voorderest volgens mij geen fuck te beleven in Delft. Behalve chillen op de Beestenmarkt met lekker weer.
Den Haag.
Post enkel in t Feyenoord topic en hier, al lees je daar gauw over heen omdat mensen als helpmefok de show stelenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb hem alleen nog nooit in VBL zien posten, was niet aanvallend bedoelt hoor. Ouwe Delftenaar. Dat poolcafé tegenover Alev is wel relaxt trouwens.
Den Haagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beter worden jullie kampioen. Staat aardig wat geld op.
[..]
Zo gaat dat hier in Den Haag. Kan er ook niks aan doen.
Zonder. Hij is anti Ajax, hij spuugt op die club. Hij is voor Twente dus.quote:
Dankje lullo!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje gefeliciteerd!Ouwe tak!
Ik heb liever dat je me tollie of dollo noemt dan. Conform de straat-linguistiek.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Den Haag
[..]
Zonder. Hij is anti Ajax, hij spuugt op die club. Hij is voor Twente dus.
[..]
Dankje lullo!
True that. Alhoewel het niet de show stelen is imo, meer jezelf compleet belachelijk maken elke keer weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Post enkel in t Feyenoord topic en hier, al lees je daar gauw over heen omdat mensen als helpmefok de show stelen
Dat gaat bij jou beter ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
True that. Alhoewel het niet de show stelen is imo, meer jezelf compleet belachelijk maken elke keer weer.
Welkom.
Achja, ik post ook nog maar relatief kort op FOK!, dus logisch dat veel mensen me niet kennen, loopt vanzelf los, hoort erbij als je ergens nieuw bent om ff in het ons-kent-ons kliekje te rakequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
True that. Alhoewel het niet de show stelen is imo, meer jezelf compleet belachelijk maken elke keer weer.
Welkom.
Ik herken je al hoor, dus het gaat redelijk snel als je ook regelmatig in het Feyenoord-topic post.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Achja, ik post ook nog maar relatief kort op FOK!, dus logisch dat veel mensen me niet kennen, loopt vanzelf los, hoort erbij als je ergens nieuw bent om ff in het ons-kent-ons kliekje te rake
Kan snel gaan hoor. Al is het dan wel een vereiste dat je alleen onzin posts naast de nodige provocaties hier en daar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Achja, ik post ook nog maar relatief kort op FOK!, dus logisch dat veel mensen me niet kennen, loopt vanzelf los, hoort erbij als je ergens nieuw bent om ff in het ons-kent-ons kliekje te rake
Haters krijgen liefde op FOK! en vice versaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan snel gaan hoor. Al is het dan wel een vereiste dat je alleen onzin posts naast de nodige provocaties hier en daar.
Zijn broertje de baas!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben ook weg. De tentamens hebben me gesloopt. Later!
Ohja...Helpmefok is een baas. Hij weet zelf waarom.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haters krijgen liefde op FOK! en vice versa
Wat is dit, ouderwetse.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is dat toch met die wijven van tegenwoordig. Beetje studeren, beetje feesten maar huishouden ho maar.
Verwachten ze nou echt dat je als man zelf gaat strijken en stofzuigen?
Straks moet er weer een nieuwe schuur komen en reken er maar niet op dat ze komen helpen. Immers sjouwen en zagen is mannenwerk volgens hun![]()
Klacht: Vrouwen die het niet te nauw nemen met het huishouden en random lui gedrag vertonen.
Jij komt toch uit Iran? Alsof Iraanse mannen gaan strijken en eten koken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |