We zitten in 1200-nogiets, al is alles voor 1640 op zijn minst zeer twijfelachtig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
670 jaar gaat jouw stamboom dan terug, netjes dat je dat kan achterhalen.
Gefeliciteerd wijffiequote:
Goed verhaal weer dit man.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We zitten in 1200-nogiets, al is alles voor 1640 op zijn minst zeer twijfelachtig.
Ouders zijn van een type kerkgemeenschap die al deze gevend verzamelen om te "dopen voor de doden"..
4equote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaard. Ben ik de eerste?
Dank!quote:
Komt hij daar vandaan ja?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergeet Tong te posten. Dat is toch wel het icoon van Den Bosch.
Een Joodse tomaat mee voor onder de dekens:quote:
Fuck, heeft hij hetzelfde cadeau als ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
Slaap lekker mensen ik ben weg.
Ik krijg het cadeau van mijn vriend in bed
Rare tijd voor een ontbijtjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
Een nieuwe wekker?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
Wie the fuck ben jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Grifte het volgende:
Zo, net terug van etentje met werk, lekkr schnitzeltje met champignons en uien, lekker veel aardappelen/patat, veel bier en lekker ijs als afsluiting![]()
Nu maar even vi terugkijken
Jij denkt sommige users waarderen mij minder. Ik ga vanaf nu gewoon frontaal in de aanval bij mensen die ik niet ken.quote:
Heb hem alleen nog nooit in VBL zien posten, was niet aanvallend bedoelt hoor. Ouwe Delftenaar. Dat poolcafé tegenover Alev is wel relaxt trouwens.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij denkt sommige users waarderen mij minder. Ik ga vanaf nu gewoon frontaal in de aanval bij mensen die ik niet ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |