SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Dottey's speldenkussen
Bloempje.'s robot
Tan's kussen
Herfstblad's eend en dekenHook on
![]()
Alleen maar losse, heb al een stapel van 8quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat ben je aan het haken dan kwiwi?...of ben je alleen maar losse aant make
Ze zijn 7 cm per stuk dus dat gaat 'm niet wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahaha....misschien kun je daar een armband van maken of een mooie ketting
Het zijn gewoon allemaal losse hartjes van ongeveer 7 cm doorsnede per stuk, in inmiddels 9 kleurenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
heb je het nu nogsteeds over losse of snap ik het niet meerof bedoel je gewoon granny's?
anders kun je een kussen maken of weet ik veel...placemats, pannenonderzetters of gewone onderzetters(kan tegenwoordig allemaal)
Ja zoiets....alleen dan met heel veelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]Water bij gooien, heb je een aquarium
Ik ga andere labeltjes maken, maar ben even in overleg met schoonvader om dat te verwezelijken. Die kan ze bedrukken voor mequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:03 schreef EsseEi het volgende:
Dot wat een tof speldenkussen!helemaal met je label eraan! Ben van het weekend ook bezig geweest een labeltje te ontwerpen (of eigenlijk m'n vriend
)
Ach ja....wij lullen gewoon veel....:P niemand snapt ons....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef x__duck het volgende:
Het is wel ontzettend snel dat er weer een topic volgehaakt/gekletst is! 4 dagen :|
Ik zag ergens dat het bijna een jaar geleden is dat de wibra 25% korting had op de wolletjes... is er iemand die kan vertellen of ik daar enigzins op mag rekenen dat het dit jaar weer dezelfde actie wordt? Ik heb alweer vanalles leuks gezien namelijk
Dat kan nooit een jaar geleden zijn want ik heb ook een keer gebruik gemaakt van die actie en ik haak pas sinds septemberquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef x__duck het volgende:
Het is wel ontzettend snel dat er weer een topic volgehaakt/gekletst is! 4 dagen :|
Ik zag ergens dat het bijna een jaar geleden is dat de wibra 25% korting had op de wolletjes... is er iemand die kan vertellen of ik daar enigzins op mag rekenen dat het dit jaar weer dezelfde actie wordt? Ik heb alweer vanalles leuks gezien namelijk
Volgens mij ook bij de Wibra niet heel lang geleden, want ik kan me nog iemand van hier herinneren die de week ervoor wol was gaan kopen en de week erna terug mocht komen zodat ze toch de korting kreeg o.i.d.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef x__duck het volgende:
Niet, dat was de zeeman!
(Of natuurlijk, ja maar de zeeman had ook die actie!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |