Discussie en meningen uitwisselen is leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef TheZapster het volgende:
Dat gelul over wie er weg moet bij 3FM elke maand in dit topic
Maar zeg zelf, het houdt het topic wel in beweging.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Zelfde als dat iedereen 100x zijn 'Wie moet er in het Huis'-lijstje gaat lopen posten
.
Ja, zelfde gedachtegang als Henk Westbroek houd ik daarin aan. DWDD, ook opzouten naar de commerciële. De NPO zou een opstapje moeten en kunnen zijn, maar als de naam er dan eindelijk is, ga er dan maar winst op maken bij de commerciëlen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus als iemand een grote naam/bekenheid heeft, moet hij maar oprotten naar de commerciele? Beetje kort door de bocht
Elke zin herhalen die op de radio gezegd wordt en dan klakkeloos in een topic pleuren is beter?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Zelfde als dat iedereen 100x zijn 'Wie moet er in het Huis'-lijstje gaat lopen posten
.
Het duo is ook gewoon op, dus die itemvernieuwing helpt niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gooi er 3 vaste items uit en vervang ze door wat nieuwe en je hebt weer een 'nieuw' programma. Kwestie van na 6(?) jaar wat andere dingen.
Nogal een domme redenering. Programma's als DWDD zijn niet eens interessant voor de commerciëlen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zelfde gedachtegang als Henk Westbroek houd ik daarin aan. DWDD, ook opzouten naar de commerciële. De NPO zou een opstapje moeten en kunnen zijn, maar als de naam er dan eindelijk is, ga er dan maar winst op maken bij de commerciëlen.
Vergeet teksten als ''Domienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Mag ik? Domienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Vergeet teksten als ''Domienof ''Domien
'' niet.
Waarom zijn die niet interessant?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nogal een domme redenering. Programma's als DWDD zijn niet eens interessant voor de commerciëlen.
Ik moet toegeven dat hij wel 'milder' is geworden sinds hij die makeover heeft gehad... maar toch. En ja, de muziek is niet al te best van 6 - 10 maar dat stelt de 'muziekpolitie' samen. Ik vind dat Giel veel meer durft te zeggen en strakker is dan bijv. Domien, Paul, Coen, etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hetzelfde wat nu bij Ekstra Weekend gaat optreden: het gaat vervelen. Bovendien is het nog eens een irritant kutmannetje.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ekstra Weekend zou eigenlijk ook naar de commerciële moeten.
Noem mij één goedlopend actualiteitenprogramma op de commerciëlen. Ze hoeven dat soort programma's niet en blij om ook, lekker op de publieke omroep houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zijn die niet interessant?
Dit is geen discussie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Elke zin herhalen die op de radio gezegd wordt en dan klakkeloos in een topic pleuren is beter?
een discussie voeren over een bepaald onderwerp is toch interessanter?
Meningen uitwisselen. Kom met argumenten erbij en we hebben een discussie. Boeit 't ook, vind 't wel eens interessant.quote:
gelukkig is dat jouw mening en geen feitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het duo is ook gewoon op, dus die itemvernieuwing helpt niet.
Ik ben diehard-luisteraar, zelfs de MT50 schuw ik niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat mij betreft hoeft er niemand weg. wat ik niet leuk vind luister ik niet. zo zal ik niet snel Bart uit vrije wil aanzetten. als ik 1 iemand zou moeten noemen die echt wegmoet is hij het, maar dat hoeft gelukkig niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |