Veenstra en Domien gewoon laten ruilen van plek. En ik wacht al jaren totdat Giel eens oprotquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Giel naar de commerciële, Veenstra Veenstra naar de ochtend.
Gelukkig heb jij nog niks te zeggen op deze wereldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, mijn hoop:
Giel, Timur en Sander naar de commerciëlen.
Domien een vrijer format.
Bert van Lent in de ochtend afwisselend met Veenstra.
Roos afwisselend met Rudy 3voor12.
Coen een eigen programma.
EO mag z'n zondagavond hoekje behouden.
Voorderest? Geen idee.
En sowieso is vrij weinig reëel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij nog niks te zeggen op deze wereld
ik denk nog eerder Sander op de 1 of andere manier....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar toch denk ik dat Coen de eerste is die een transfer maakt.
Ik vind hem maar een irritant mannetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik snap die haat van mensen tegen Giel niet. Leg dat eens uit.
Sander naar de commercielen, in geen 100 jaar. En Coen in zijn eentje is dodelijk saai.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, mijn hoop:
Giel, Timur en Sander naar de commerciëlen.
Domien een vrijer format.
Bert van Lent in de ochtend afwisselend met Veenstra.
Roos afwisselend met Rudy 3voor12.
Coen een eigen programma.
EO mag z'n zondagavond hoekje behouden.
Voorderest? Geen idee.
Precies deze tekst is waarom Giel naar de commerciële zou moetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:20 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind Giel te groot geworden voor een avondshow waar zoveel minder mensen naar luisteren dan een ochtendshow...ALS het dan echt zou moeten dan mag bertje van lent het van mij wel doen! Toffe gast!
Sander heeft vaker aangegeven niet achter het mengpaneel te willen staan, iets met dichtklappen ofzo. Dus die kans is erg klein.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk nog eerder Sander op de 1 of andere manier....
Same here.. Giel is een hele grote op de Nederlandse radio...was een vernieuwende DJ en blijft nog steeds een top formule aanhouden wat veel mensen aantrekt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef ConscienceNL het volgende:
Hetzelfde wat nu bij Ekstra Weekend gaat optreden: het gaat vervelen. Bovendien is het nog eens een irritant kutmannetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef ConscienceNL het volgende:
Net als jij maar jou sturen we toch ook niet naar 538.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hetzelfde wat nu bij Ekstra Weekend gaat optreden: het gaat vervelen. Bovendien is het nog eens een irritant kutmannetje.
ach, bij de commercielen is toch alles opgenomen, die fouten knippen ze er wel uit.... (geintje)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Sander heeft vaker aangegeven niet achter het mengpaneel te willen staan, iets met dichtklappen ofzo. Dus die kans is erg klein.
Dus als iemand een grote naam/bekenheid heeft, moet hij maar oprotten naar de commerciele? Beetje kort door de bochtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies deze tekst is waarom Giel naar de commerciële zou moeten
Dit jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef TheZapster het volgende:
Dat gelul over wie er weg moet bij 3FM elke maand in dit topic
Als ik daar DJ zou kunnen worden, geen probleem.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Net als jij maar jou sturen we toch ook niet naar 538.
Gooi er 3 vaste items uit en vervang ze door wat nieuwe en je hebt weer een 'nieuw' programma. Kwestie van na 6(?) jaar wat andere dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hetzelfde wat nu bij Ekstra Weekend gaat optreden: het gaat vervelen. Bovendien is het nog eens een irritant kutmannetje.
wat mij betreft hoeft er niemand weg. wat ik niet leuk vind luister ik niet. zo zal ik niet snel Bart uit vrije wil aanzetten. als ik 1 iemand zou moeten noemen die echt wegmoet is hij het, maar dat hoeft gelukkig nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef TheZapster het volgende:
Dat gelul over wie er weg moet bij 3FM elke maand in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |