de post cijfers dalen ook behoorlijk op het gehele fokforum.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt. Dat heeft te maken met een aantal veranderingen op 3fm volgens mij. Bewust of onbewust.
De menstruatie van dit topic, is heel natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel eens interessant
Deze discussie wordt echt minimaal 1 keer per maand gehouden en waarvoor
Over 10 jaar gebruikt Rabbering nog steeds hetzelfde happy hardcore cdtje voor de uitjediptip, Ekdom gooit nog steeds dezelfde oneliners door de ether en Giel heeft het nog steeds over Geily Mineuk
heb je ooit van google gehoord?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bart is trouwens ook wel geniaal in zijn feitjes hoor. Wat die kerel soms allemaal weet, ik sta er versteld van.
nee, ik heb geen krasloos vel meer over. ik ga nu met accuzuur aan de slag...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees...
[..]
Zullen we gaan simultaankrassen??
Ik zit hier niet 24/7quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel eens interessant
Deze discussie wordt echt minimaal 1 keer per maand gehouden en waarvoor
Over 10 jaar gebruikt Rabbering nog steeds hetzelfde happy hardcore cdtje voor de uitjediptip, Ekdom gooit nog steeds dezelfde oneliners door de ether en Giel heeft het nog steeds over Geily Mineuk
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
klopt 3FM is bewust bezig dit topic kapot te maken
3fmenstruatie?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
De menstruatie van dit topic, is heel natuurlijk
je hebt een leven naast 3fmfok?????quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit hier niet 24/7En of je het nou persoonlijk leuk vindt of niet, het zijn wel van die dingetjes die een dj onderscheiden.
Ja hoor. 't Kan google zijn, 't kan ook kennis zijn. Tis in ieder geval leuk om eens iets over artiesten te horen, laat ik het zo stellenquote:
Niet meer, nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt een leven naast 3fmfok?????
Meer luistercijfers voor 3fm --> meer massaradio --> FOK!kers zijn niet onderdeel massa --> topic loopt leeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:41 schreef Evertjan het volgende:
3FM groeit alleen maar de laatste jaren qua luistercijfers dus ze zullen toch wel iets goed doen
FOK!kers zijn de massa bij uitstekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer luistercijfers voor 3fm --> meer massaradio --> FOK!kers zijn niet onderdeel massa --> topic loopt leeg.
ik leef met je mee.....ik ben ook al maanden niet buiten geweest....quote:
lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind deze beter dan die versie die door die beroemde carnavalsproducer is verzonnen.
Veel mensen die hier eerder veel meepostten zijn nu iets ouder en hangen nu de ganze dag aan Sky Radioquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer luistercijfers voor 3fm --> meer massaradio --> FOK!kers zijn niet onderdeel massa --> topic loopt leeg.
En dat jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
FOK!kers zijn de massa bij uitstek
Vind je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
FOK!kers zijn de massa bij uitstek
Zonder teveel in het persoonlijke te treden, ik ga wel weer een fatsoenlijk leven opbouwen. Ik laat mezelf door sommige dingen al te lang (jarenlang) mee slepen/blijf hangen in dingen. Tijd om eens dingen af te ronden, met 3FM op de achtergrondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik leef met je mee.....ik ben ook al maanden niet buiten geweest....
ik vind mijn leven voor een groot deel wel best zo. ik weet alleen nog niet of ik de komen 60 jaar alleen wil blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zonder teveel in het persoonlijke te treden, ik ga wel weer een fatsoenlijk leven opbouwen. Ik laat mezelf door sommige dingen al te lang (jarenlang) mee slepen/blijf hangen in dingen. Tijd om eens dingen af te ronden, met 3FM op de achtergrond
brabonegerquote:
Dat zijn van die dingen waar je zelf wat aan moet doen hè.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind mijn leven voor een groot deel wel best zo. ik weet alleen nog niet of ik de komen 60 jaar alleen wil blijven
Godver, heb ik hem nog gemist!!quote:
nja, ik weet nog niet of ik dat op dit moment wel wil. laat ik het vrij simpel zeggen: ik wil (op dit moment) niemand mij aandoenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen waar je zelf wat aan moet doen hè.
leuk dat je luistert.quote:
51 om 49%quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
wie heb er the voice gewonnen?
dat mokkel met die harp![]()
Oh, is dat zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
Zou ook een reden kunnen zijn van de leegloop hier; mensen zijn radio zat en luisteren naar hun eigen muziekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
mag ook wel eens kwalitatieve muziek draaien toch?
ze schijnt met haar schaamlippen harp te spelen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:52 schreef FZN05 het volgende:
Chris was toch de gedoodverfde favoriet? Ik heb geen andere naam gehoord/gelezen dan Chris afgelopen week. Nu wint Iris, nog nooit van haar gehoord.
dat moet ik zien!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze schijnt met haar schaamlippen harp te spelen...
Zul je dus eerst iets aan jezelf moeten doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik weet nog niet of ik dat op dit moment wel wil. laat ik het vrij simpel zeggen: ik wil (op dit moment) niemand mij aandoen
Heeft zij echt gewonnen, wtf? En dat tegen 3 kerels, respectquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
TVOHquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft zij echt gewonnen, wtf? En dat tegen 3 kerels, respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |