Dat zijn van die dingen waar je zelf wat aan moet doen hè.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind mijn leven voor een groot deel wel best zo. ik weet alleen nog niet of ik de komen 60 jaar alleen wil blijven
Godver, heb ik hem nog gemist!!quote:
nja, ik weet nog niet of ik dat op dit moment wel wil. laat ik het vrij simpel zeggen: ik wil (op dit moment) niemand mij aandoenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen waar je zelf wat aan moet doen hè.
leuk dat je luistert.quote:
51 om 49%quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
wie heb er the voice gewonnen?
dat mokkel met die harp![]()
Oh, is dat zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
Zou ook een reden kunnen zijn van de leegloop hier; mensen zijn radio zat en luisteren naar hun eigen muziekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
mag ook wel eens kwalitatieve muziek draaien toch?
ze schijnt met haar schaamlippen harp te spelen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:52 schreef FZN05 het volgende:
Chris was toch de gedoodverfde favoriet? Ik heb geen andere naam gehoord/gelezen dan Chris afgelopen week. Nu wint Iris, nog nooit van haar gehoord.
dat moet ik zien!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze schijnt met haar schaamlippen harp te spelen...
Zul je dus eerst iets aan jezelf moeten doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik weet nog niet of ik dat op dit moment wel wil. laat ik het vrij simpel zeggen: ik wil (op dit moment) niemand mij aandoen
Heeft zij echt gewonnen, wtf? En dat tegen 3 kerels, respectquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
TVOHquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft zij echt gewonnen, wtf? En dat tegen 3 kerels, respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |