Het is inderdaad makkelijke radio tijdens het rondje schoonmaken op zaterdagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben diehard-luisteraar, zelfs de MT50 schuw ik niet...
bij jou is het meer behangquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dit topic loopt toch minder hard tijdens Ekstra Weekend? Vroeger deed je 3 topics over Ekstra Weekend, nu krijgen we met moeite één topic vol.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gelukkig is dat jouw mening en geen feit
Ik zet alleen voor Claudia de radio uit. Overige programma's luister ik ook idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over dit topic dan over Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dit topic loopt toch minder hard tijdens Ekstra Weekend? Vroeger deed je 3 topics over Ekstra Weekend, nu krijgen we met moeite één topic vol.
vroeger hadden we Hansquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dit topic loopt toch minder hard tijdens Ekstra Weekend? Vroeger deed je 3 topics over Ekstra Weekend, nu krijgen we met moeite één topic vol.
Is deze hele reeks in het algemeen niet een stuk rustiger geworden?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
correct.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Is deze hele reeks in het algemeen niet een stuk rustiger geworden?
Hans onderschattenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is niet de enige factor hoor.
niet haten op Bart!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
Leuk trouwens dat er eindelijk eens wat beweging zit in dit topic!![]()
En ajb ga door met het posten van lijstjes, meningen en andere zut, anders wordt het hier net zo'n zure sloot als in de weekenden na 15u
oh, ik ben er morgen tijdens Timur niet. morgen zal de hele dag wel een zure sloot zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
Leuk trouwens dat er eindelijk eens wat beweging zit in dit topic!![]()
En ajb ga door met het posten van lijstjes, meningen en andere zut, anders wordt het hier net zo'n zure sloot als in de weekenden na 15u
Klopt. Dat heeft te maken met een aantal veranderingen op 3fm volgens mij. Bewust of onbewust.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Iedereen gaat hard voor mij op de loopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
ik niet hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen gaat hard voor mij op de loop![]()
Ik hou van Bartquote:
Wel eens interessantquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Meningen uitwisselen. Kom met argumenten erbij en we hebben een discussie. Boeit 't ook, vind 't wel eens interessant.
Bart is trouwens ook wel geniaal in zijn feitjes hoor. Wat die kerel soms allemaal weet, ik sta er versteld van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou van Bart![]()
Lekker op de achtergrond, wat Cindy al zei
klopt 3FM is bewust bezig dit topic kapot te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt. Dat heeft te maken met een aantal veranderingen op 3fm volgens mij. Bewust of onbewust.
Ik vrees...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik ben er morgen tijdens Timur niet. morgen zal de hele dag wel een zure sloot zijn
Zullen we gaan simultaankrassen??quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet hoor![]()
mensen gaan juist voor mij op de loop. niemand houdt van mij
Ik voer deze discussie anders voor het eerst in zoveel maandenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel eens interessant
Deze discussie wordt echt minimaal 1 keer per maand gehouden en waarvoor
Over 10 jaar gebruikt Rabbering nog steeds hetzelfde happy hardcore cdtje voor de uitjediptip, Ekdom gooit nog steeds dezelfde oneliners door de ether en Giel heeft het nog steeds over Geily Mineuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |