Dit. Waarschijnlijk zijn er 5 op voorraad en zijn ze om 00:01 allemaal uitverkocht. Maar toch nice als je 1 van die 5 bent.quote:
ik zit idd mis te rekenen. Op de MM site staat een calculator.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:08 schreef borisz het volgende:
Nee 504,xx. Je krijgt afgerond 16%. Je moet de normale prijs / 1,19 doen en niet de nomale prijs * 0,81.
1/1,19 = 0,8403 ofwel je krijgt 15,97% korting
Ook als ze vermelden dat het op = op is?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef Catch22- het volgende:
Maar volgens mij kan je producten wel bestellen tijdens de actie en ze dan voor de actieprijs krijgen. Moet je wel aanbetalen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zit idd mis te rekenen. Op de MM site staat een calculator.
Maar volgens mij kan je producten wel bestellen tijdens de actie en ze dan voor de actieprijs krijgen. Moet je wel aanbetalen.
Hier dus ook!quote:
''Bij ons krijgt u altijd de beste prijs ook met kortingen van onze concurrenten.'' En daarnaast heeft MediaMarkt hem niet op voorraad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef Catch22- het volgende:
Waarom zou je die korting krijgen?
Volgens mij geldt die laagste prijs korting niet icm acties.
Is dit gewoon op goed geluk of heb je dit gebbetje eerder gespeeld?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:55 schreef Koen. het volgende:
[..]
''Bij ons krijgt u altijd de beste prijs ook met kortingen van onze concurrenten.'' En daarnaast heeft MediaMarkt hem niet op voorraad.
Ik heb gebeld naar BCC, mevrouw aan de lijn zei dat het kon als het aan de voorwaarden voldoet en dat deed hij volgens mevrouw. Donderdag gaan de prijzen bij BCC sowieso waarschijnlijk al 19% omlaag. Maar bij MM hebben ze bijna nergens meer voorraad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Is dit gewoon op goed geluk of heb je dit gebbetje eerder gespeeld?
Geen 19% maar 15,97%quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ik heb gebeld naar BCC, mevrouw aan de lijn zei dat het kon als het aan de voorwaarden voldoet en dat deed hij volgens mevrouw. Donderdag gaan de prijzen bij BCC sowieso waarschijnlijk al 19% omlaag. Maar bij MM hebben ze bijna nergens meer voorraad.
Dit gaat gewoon met de pakket dienst en dus ligt het aan die dienst hoe laat het aan zal komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:47 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Komt neer op 503,36. Weet iemand hoe laat BCC meestal verstuurd?
32MB + dock want:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef borisz het volgende:
32 met dock of de 64 zonder dock... Ben er nog niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |