Heb je root (en busybox) doe dan even https://market.android.com/details?id=com.Double.FasterFixquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:44 schreef Eierbal het volgende:
Kan hier helemaal geen GPS fix krijgen (binnen bij het raam)Geen enkele satelliet in beeld, ook niet na de laatste update.. (getest met GPS Test)
Na 5 minuten wachten en draaien op het balkon (achter glas) eindelijk beet... maar erg stabiel bleef het niet ...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:44 schreef Eierbal het volgende:
Kan hier helemaal geen GPS fix krijgen (binnen bij het raam)Geen enkele satelliet in beeld, ook niet na de laatste update.. (getest met GPS Test)
Leuker kunnen we het niet maken!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:47 schreef Seven. het volgende:
Ik heb mijn belastinggeld nog steeds niet binnen.
k vind hem welmooi en niet zwaar... Ik heb de gold uitvoeringquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:00 schreef delano.888 het volgende:
Das mooi kut, had je hem wel verwacht mooi te vinden? Ik ga hem namelijk via internet bestellen, wil hem bewust NIET zien voordat ik m bestel (het toffe gevoel van uitpakken enz) maar nu ik dit hoor ga ik twijfelen..
Ik kom er ook niet uit, om eerlijk te zijn. Afgaande op foto's denk ik, ja, die gold versie. Afgaande op de verhalen dus juist de grijze versie. Ik ga het moeten bekijken voor ik 'm aanschaf.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Mij lijkt de champagne gouden versie veel mooier/meer klasse uitstralen. Maar dat zal smaak zijn?
Mja, ik ben een Archos 101 gewend en heb eens een tijdje een Acer Aspire One netbook gehad, dan is zo'n Transformer Prime tablet + dock wel zwaar ineens hoor. Speelt voor mij zeker een rol in het meenemen onderweg.
+ het feit dat je voor die 32GB extra dus eigenlijk 120 euro betaald, terwijl je hem makkelijker zelf kan uitbreiden met 64GB extra in de microSD slot.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef Seven. het volgende:
Ik zou hoe dan ook voor de dock gaan, ivm batterijduur + keyboard. Maar ja, wie ben ik?
Wat kost zo een grapje eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
+ het feit dat je voor die 32GB extra dus eigenlijk 120 euro betaald, terwijl je hem makkelijker zelf kan uitbreiden met 64GB extra in de microSD slot.
Staat in de opquote:
Oops.. thanks!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Staat in de op
Maar zal je helpen:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/302/sd-geheugen.html
87 euro dus
Nog niet geroot, binnenkort maar even naar kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je root (en busybox) doe dan even https://market.android.com/details?id=com.Double.FasterFix
Vergeet de USB en SDxC slot in de dock nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
+ het feit dat je voor die 32GB extra dus eigenlijk 120 euro betaald, terwijl je hem makkelijker zelf kan uitbreiden met 64GB extra in de microSD slot.
quote:Op zondag 22 januari 2012 09:31 schreef Koen. het volgende:
Volgens Tweakers is de BTW actie van de MM donderdag 26 januari t/m zondag 29 januari. Eind deze week dan een Prime 32GB.
Waarom daarop wachten? 10 minuten updaten en je hebt 4.0quote:Op zondag 22 januari 2012 13:59 schreef Manco043 het volgende:
Ik ben even lost:
Vanaf wanneer kan ik een versie verwachten in de winkels geleverd met 4.0?
Komt er nu ook een gps fix voor deze Prime?
Ook voor primes?quote:Op zondag 22 januari 2012 09:31 schreef Koen. het volgende:
Volgens Tweakers is de BTW actie van de MM donderdag 26 januari t/m zondag 29 januari. Eind deze week dan een Prime 32GB.
Interessant dan idd.quote:Media Markt @mediamarkt_nl 22 januari
· Details
@zegmaarjeroen tablets doen wel mee met de #btwactie, ipads zijn uitgesloten.
Jasper Jasper @jcsteenkamp 22 januari
· Details
@mediamarkt_nl @zegmaarjeroen Dus de Asus Transformer Prime doet mee?
Media Markt Media Markt @mediamarkt_nl
Sluiten
@jcsteenkamp @zegmaarjeroen De Asus Transformer doet mee. Op de actie geldt op = op #btwactie
Dit. Waarschijnlijk zijn er 5 op voorraad en zijn ze om 00:01 allemaal uitverkocht. Maar toch nice als je 1 van die 5 bent.quote:
ik zit idd mis te rekenen. Op de MM site staat een calculator.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:08 schreef borisz het volgende:
Nee 504,xx. Je krijgt afgerond 16%. Je moet de normale prijs / 1,19 doen en niet de nomale prijs * 0,81.
1/1,19 = 0,8403 ofwel je krijgt 15,97% korting
Ook als ze vermelden dat het op = op is?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef Catch22- het volgende:
Maar volgens mij kan je producten wel bestellen tijdens de actie en ze dan voor de actieprijs krijgen. Moet je wel aanbetalen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zit idd mis te rekenen. Op de MM site staat een calculator.
Maar volgens mij kan je producten wel bestellen tijdens de actie en ze dan voor de actieprijs krijgen. Moet je wel aanbetalen.
Hier dus ook!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |