Ook voor primes?quote:Op zondag 22 januari 2012 09:31 schreef Koen. het volgende:
Volgens Tweakers is de BTW actie van de MM donderdag 26 januari t/m zondag 29 januari. Eind deze week dan een Prime 32GB.
Interessant dan idd.quote:Media Markt @mediamarkt_nl 22 januari
· Details
@zegmaarjeroen tablets doen wel mee met de #btwactie, ipads zijn uitgesloten.
Jasper Jasper @jcsteenkamp 22 januari
· Details
@mediamarkt_nl @zegmaarjeroen Dus de Asus Transformer Prime doet mee?
Media Markt Media Markt @mediamarkt_nl
Sluiten
@jcsteenkamp @zegmaarjeroen De Asus Transformer doet mee. Op de actie geldt op = op #btwactie
Dit. Waarschijnlijk zijn er 5 op voorraad en zijn ze om 00:01 allemaal uitverkocht. Maar toch nice als je 1 van die 5 bent.quote:
ik zit idd mis te rekenen. Op de MM site staat een calculator.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:08 schreef borisz het volgende:
Nee 504,xx. Je krijgt afgerond 16%. Je moet de normale prijs / 1,19 doen en niet de nomale prijs * 0,81.
1/1,19 = 0,8403 ofwel je krijgt 15,97% korting
Ook als ze vermelden dat het op = op is?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef Catch22- het volgende:
Maar volgens mij kan je producten wel bestellen tijdens de actie en ze dan voor de actieprijs krijgen. Moet je wel aanbetalen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zit idd mis te rekenen. Op de MM site staat een calculator.
Maar volgens mij kan je producten wel bestellen tijdens de actie en ze dan voor de actieprijs krijgen. Moet je wel aanbetalen.
Hier dus ook!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |