Er zijn er eigenlijk 2:quote:Op zondag 22 januari 2012 18:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Beetje offtopic maar omdat er op de server al een paar keer goeie discussies gehouden zijn over SOPA en PIPA. Hier een filmpje over ACTA. Een verdrag dat internationaal achter gesloten deuren wordt behandeld. Ook in de EU
Ik zag jou op Facebook voorbijkomenquote:
Dat zou goed kunnenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik zag jou op Facebook voorbijkomenMet je blazer aan
Ik heb gister voor het eerst op een xbox kinect gespeeldquote:
Kopen?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst op een xbox kinect gespeeldIk vond het maar heel apart, alle kanten opzwaaien en raar bewegen en ... tsja, het was even wennen
(en ik geloof dat ik lekker bij de Wii blijf
) Maar het was wel een keertje leuk en het werkt ook wel aardig
Ik bied 50 euro + 18 diamonds.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:58 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ben een arme student, wat denk jij nou
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik bied 50 euro + 18 diamonds.Dan ben je tot nu toe het hoogste bodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wii vergaart hier stof sinds Twilight princess.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst op een xbox kinect gespeeldIk vond het maar heel apart, alle kanten opzwaaien en raar bewegen en ... tsja, het was even wennen
(en ik geloof dat ik lekker bij de Wii blijf
) Maar het was wel een keertje leuk en het werkt ook wel aardig
Ik speelde het ook niet veel (mijn broertje had er één) maar Mor heeft een oude Gamecube en een héle hoop spellen daarop. Die kun je ook op de Wii spelen, en aangezien ik destijds ook twee dure spellen gekocht heb (Mario Kart en inderdaad Zelda) wil ik er toch één hebben anders vind ik het zondequote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wii vergaart hier stof sinds Twilight princess.
Hoewel sinds kort die nieuwe groene laaf in huis is. Vliegen enzeau.
wingardium leviosa!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:39 schreef MineraalWater het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toverspreuken_uit_Harry_Potter#F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |