quote:Op zondag 22 januari 2012 00:29 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Iedereen pwnt jou door geen mac te hebben
Omdat het IP er aan is gekoppeld, dus dan zou die een sub moeten gebruiken voor het IPquote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef tuut-chips het volgende:
1 liefde hoor ber0nd
Waarom staat er eigenlijk niks op drumpie.nl/fokcraft.nl?
De OP zou op fokcraft.nl moeten staan, en de server op fokcraft.nl:server ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omdat het IP er aan is gekoppeld, dus dan zou die een sub moeten gebruiken voor het IP
dat hoeft natuurlijk niet, zolang je op hetzelfde adres maar een (kleine) webserver kan draaienquote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omdat het IP er aan is gekoppeld, dus dan zou die een sub moeten gebruiken voor het IP
OP op www.fokcraft.nl (fokcraft.nl moet je dan redirecten naar www.fokcraft.nl) en dan server gewoon op mc.fokcraft.nl ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
De OP zou op fokcraft.nl moeten staan, en de server op fokcraft.nl:server ofzo.
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
OP op www.fokcraft.nl (fokcraft.nl moet je dan redirecten naar www.fokcraft.nl) en dan server gewoon op mc.fokcraft.nl ofzo
Hey die heb ik vanochtend gezien op de FP, zie nu pas dat het Datdus isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.reddit.com/r/M(...)bridge_high_and_dry/
Weer op de FP zoals gewoonlijk.
nice bridge... nu nog wat onweer en het vuur dat erbij ontstaat (A)quote:Op zondag 22 januari 2012 00:50 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hey die heb ik vanochtend gezien op de FP, zie nu pas dat het Datdus is![]()
* tuut-chips tagt Datdus in RES
Hoe?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Flat world generation gebruiken die bij 1.1 zit
FLODDER! Kijk met haar kunnen we praten!quote:Op zondag 22 januari 2012 00:39 schreef Maisnon het volgende:
Timesplitters Future Perfect
Tevens heb ik ook een groot stuk van Flodders SNES collectie
asterix & Obelix, DKC3, Plok en Mickey Mania
En wat een kutspel is Carmageddon 64
Gewoon kijken of je ergens den Bruno Mars look a like ziet lopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:28 schreef Lorrelies het volgende:
Bob, ben ik verdorie 2x in Den Haag geweest gister, en waar ben jij? Nergens te bekennen!![]()
Nee goedIk zag wel een jochie dat zomaar jou had kunnen zijn, maar dat was in Rotterdam
K ben niet zo straatschoffie dat in de sta hangtquote:Op zondag 22 januari 2012 11:28 schreef Lorrelies het volgende:
Bob, ben ik verdorie 2x in Den Haag geweest gister, en waar ben jij? Nergens te bekennen!![]()
Nee goedIk zag wel een jochie dat zomaar jou had kunnen zijn, maar dat was in Rotterdam
Wordt waarschijnlijk nog slechter dan Duke Nukem Forever. Carmageddon was nooit een goede game, het enige wat die game had is de controversie van het mensen doodrijden.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe carmageddon. Heb de eerste helemaal stuk gespeeld op mn intel pentium 1.
[ afbeelding ]
Hoe kan je bob nou missen in den haag??quote:Op zondag 22 januari 2012 11:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
K ben niet zo straatschoffie dat in de sta hangt
Owh drump, FUCK YOU!
Bob hoelang duurt het voordat je iets van DX thuis hebt?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:40 schreef bobbernaut het volgende:
Je weet dat ik krullen heb enzo dus daar niet op lijk?
1 tot 3 weken.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bob hoelang duurt het voordat je iets van DX thuis hebt?
Ik zag echt iemand die op je leek heurquote:Op zondag 22 januari 2012 11:40 schreef bobbernaut het volgende:
Je weet dat ik krullen heb enzo dus daar niet op lijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |