Erg vet. Zie je maar weer hoe belangrijk een goeie soundtrack is.quote:
Ja en dan moet ik zeker dat geld gaan lopen betalen en dan komt er ook nog is mafia in MC die via via heel simpel diamonds regelt.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:00 schreef tuut-chips het volgende:
We zouden trouwens een freemium-systeem op de server moeten krijgen, of net zoiets als bij Diablo. Dat je je diamonds kunt inwisselen voor RL geld, en andersom
Dan moet sowieso Minecraft nog geavanceerder zijn, die chat wordt dan alleen al onhandelbaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
Jammer dat Minecraft niet zo gespeeld kan worden dat je online gaat, in soort enorme open world met duizenden andere spelers die allemaal hun dorpen en gebouwen hebben.
En als je dan gaat rondlopen je simpelweg steeds een stuk van de map download![]()
Misschien met een soort chat die je alleen krijgt van de spelers in de buurt.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet sowieso Minecraft nog geavanceerder zijn, die chat wordt dan alleen al onhandelbaar.
Is al op de serverquote:Op maandag 23 januari 2012 07:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Misschien met een soort chat die je alleen krijgt van de spelers in de buurt.
Hee, is dat op de weg naar mijn kasteel gefilmdquote:
Tsja, in het begin viel het zo mee en dacht ik "dit wordt hem wel", maar net als de keer daarvoor werd het daarna ineens steeds moeilijker en aan het eind had ik soms echt van "wtf, hoe moet ik dit berekenen"quote:
Volgend jaarquote:Op maandag 23 januari 2012 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oy, enige herkansingskans?
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet jij niet vijftig levels kwijtraken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |