SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
quote:Whehe, ken ik al natuurlijk. Weer even kijkenquote:.
![]()
Cool, is dat een kerk? Die lampen moet je met glowstone aan fenceposts doen ofzo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi gaat je afmaken. LOL w8, hij lijkt ook op Hitler! Wacht
.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef Sinji het volgende:
Deze doet me denken aan Pharrell, LOL
[ afbeelding ]
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik moest aan een van die honderden obscure Counterstrike 1.5 maps denkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef Maisnon het volgende:
Jajong:
[ afbeelding ]
ben nog aan de verlichting aan het werken![]()
Maak kreeft voor me om het goed te maken.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Aightquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maak kreeft voor me om het goed te maken.![]()
![]()
Hallo sletjes. Ik heb de baan, ik ga vanaf nu omgeving Ferdinand Bol onveilig maken. Die shit was spang mi gadoThais
![]()
![]()
Congratz, wat voor baan eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Hallo sletjes. Ik heb de baan, ik ga vanaf nu omgeving Ferdinand Bol onveilig maken. Die shit was spang mi gadoThais
![]()
Houd ik je aanquote:
Ah, nice! Ga je nu helemaal stoppen bij de AH?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha Verthongen wil weg, nu moeten jullie het doen met Ooijer.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Geconfisqueerd spul van de Megaupload baas die onlangs opgepakt is:
Check al die auto's gek. Piiijnlijk![]()
![]()
24 auto's.. What thequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:25 schreef Sinji het volgende:
Geconfisqueerd spul van de Megaupload baas die onlangs opgepakt is:
[ afbeelding ]
Check al die auto's gek. Piiijnlijk [ afbeelding ]
Bij een Thaise afhaaldinges.quote:
Yes, iig. Ik ga pas over een paar weken ontslag indienen omdat ik deze maand zwart betaald krijg bij die Tasty Kitchen omdat nog geen contractquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
Ah, nice! Ga je nu helemaal stoppen bij de AH?![]()
![]()
Zou ik niet zo openbaar posten, straks snitcht Allure_ je.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Yes, iig. Ik ga pas over een paar weken ontslag indienen omdat ik deze maand zwart betaald krijg bij die Tasty Kitchen omdat nog geen contract![]()
Of jij, je woont toch om de hoekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou ik niet zo openbaar posten, straks snitcht Allure_ je.![]()
![]()
Wauw. Het zit echt diep he, dWc?
5 uur later, ben je er nog steeds over bezig. Zelden zoiets kinderachtigs gezien. Props daarvoor
.
![]()
Vertel vertel, heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:51 schreef Allure_ het volgende:
5 uur later, ben je er nog steeds over bezig. Zelden zoiets kinderachtigs gezien. Props daarvoor
.
![]()
Even m'n eigen post herhalen hoor.Wie is er de kleuter? Jij toch, vieze verraadster. "Huhu ik ga het aan de leiding van FOK! reportenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:51 schreef Allure_ het volgende:
.
".
Allure_, omdat ze een TR heeft gemaakt van een plaatje dat ik postte waarbij íets meer naakt te zien was dan met de nieuwe policy is toegestaan. Heb toen een spatie tussen de url gezet en toen mocht het wel vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertel vertel, heb ik iets gemist?remlof
. Dus ze is én snitch, én pwned
.
![]()
Overigens, hoelang was jij bezig met je breadcrumbs en 'hahaha hoezo?'-oeuvre. Met die laatste nogsteeds zelfs.
![]()
Als je zin hebt, zou ik even het vorige topic vluchig doorlezen. Zo niet, dan heb je alleen dWc's kant van het verhaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertel vertel, heb ik iets gemist?.
Wie pak ik daar precies mee? Het is gewoon iets wat A_F en ik grappig vonden. Heeft verder toch niets met jullie te maken. Beetje rare vergelijkingquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens, hoelang was jij bezig met je breadcrumbs en 'hahaha hoezo?'-oeuvre. Met die laatste nogsteeds zelfs.
.
![]()
Ja daar had ik dus geen zin in, 5 fokking pagina'squote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je zin hebt, zou ik even het vorige topic vluchig doorlezen. Zo niet, dan heb je alleen dWc's kant van het verhaal.
![]()
![]()
Ga nou niet lullen, jouw kant van het verhaal is enkel en alleen:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je zin hebt, zou ik even het vorige topic vluchig doorlezen. Zo niet, dan heb je alleen dWc's kant van het verhaal.
Dat is alles Vas, mijn vorige post (#27) en dezequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo toegeven? Je mag dat soort plaatjes gewoon niet posten. Remlof laat het alleen staan omdat ie op het plaatje geilt.
.
![]()
Oké leuk, wat een non-discussie. Niemand geeft een fuck
I don't give a fuck if nobody gives a fuck, ze is gewoon een snitch. Klaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Juminelle het volgende:
Oké leuk, wat een non-discussie. Niemand geeft een fuck.
![]()
Fanatiek dat je dit allemaal terug zoekt. Feit blijft wel dat je plaatjes van mensen die gevingerd worden gewoon niet mag posten. Normaliter krijg je daar een ban voor. En dat je nu 1 ding hebt veranderd waardoor het wel mag blijven staan, veranderd alsnog niets aan dit feit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga nou niet lullen, jouw kant van het verhaal is enkel en alleen:
[..]
Dat is alles Vas, mijn vorige post (#27) en deze.
Wat wil je verder nu nog bereiken dan, dWc?![]()
Gaap @ jullie.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Is FOK! van je vader? Wat kan jou het precies schelen? Van remlof mag hij - met een spatie in de url - gewoon blijven staan, dan is het toch klaar? Waarom mij dan een ban willen aansmeren?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fanatiek dat je dit allemaal terug zoekt. Feit blijft wel dat je plaatjes van mensen die gevingerd worden gewoon niet mag posten. Normaliter krijg je daar een ban voor. En dat je nu 1 ding hebt veranderd waardoor het wel mag blijven staan, veranderd alsnog niets aan dit feit.En eromheen lullen helpt bij mij niet, elke keer als ik een punt maak kom je met zo'n dooddoener. Ik zie daar doorheen hoor
.
![]()
Ja, het was toch ook klaar toen Remlof zijn oordeel veldequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is FOK! van je vader? Wat kan jou het precies schelen? Van remlof mag hij - met een spatie in de url - gewoon blijven staan, dan is het toch klaar? Waarom mij dan een ban willen aansmeren?En eromheen lullen helpt bij mij niet, elke keer als ik een punt maak kom je met zo'n dooddoener. Ik zie daar doorheen hoor
.
? Hoe jij het in eerste instantie postte was het banwaardig en daarom maakte ik een TR. Ik zie het probleem niet.
Ik probeer de struggles van dWc te begrijpen. Maar waarschijnlijk heb ik gewoon iets in zijn mannelijkheid aangetast, aangezien hij al last heeft van een 5 uur durende rage.quote:
Als hij hier echt boos om is, moet hij snel stoppen met FOK!.
![]()
Ik heb de neiging op jou kk hard te boelen vuile motjoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, het was toch ook klaar toen Remlof zijn oordeel velde? Hoe jij het in eerste instantie postte was het banwaardig en daarom maakte ik een TR. Ik zie het probleem niet.
[..]
Ik probeer de struggles van dWc te begrijpen. Maar waarschijnlijk heb ik gewoon iets in zijn mannelijkheid aangetast, aangezien hij al last heeft van een 5 uur durende rage.
Als hij hier echt boos om is, moet hij snel stoppen met FOK!.
![]()
![]()
Waarom de fuck zou je een TR maken van iets dat ik postquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:05 schreef Allure_ het volgende:
Ja, het was toch ook klaar toen Remlof zijn oordeel velde? Hoe jij het in eerste instantie postte was het banwaardig en daarom maakte ik een TR. Ik zie het probleem niet.
![]()
. Is Yvonne je moeder?
En wéér zo'n nergens op gebaseerde uitspraakquote:Maar waarschijnlijk heb ik gewoon iets in zijn mannelijkheid aangetast. Je bent gewoon een snitch. Een online snitch
.
Hahaha, oh snapquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik heb de neiging op jou kk hard te boelen vuile motjo.
![]()
Zou jij niet hetzelfde bij mij doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou je een TR maken van iets dat ik post![]()
. Is Yvonne je moeder?
[..]
En wéér zo'n nergens op gebaseerde uitspraak. Je bent gewoon een snitch. Een online snitch
.
[..]
Hahaha, oh snap.
Ik wilde je gewoon naaien, dat snap je zelf toch ook wel?![]()
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou jij niet hetzelfde bij mij doen?
Ik wilde je gewoon naaien, dat snap je zelf toch ook wel?Ik ben blijkbaar niet zo'n levenloze nietsgunner als jij
. Snitch.
![]()
Oke, dan ben ik een levenloze nietsgunner en een snitch. Verder heb je ook nog gelijk en nog meer gelijk. Dan houden we er nu over op.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, waarom?Ik ben blijkbaar niet zo'n levenloze nietsgunner als jij
. Snitch.
![]()
Kan je sarcastisch en semi-volwassen lopen doen, feit is dat het gewoon waar isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik een levenloze nietsgunner en een snitch. Verder heb je ook nog gelijk en nog meer gelijk. Dan houden we er nu over op..
![]()
Wanneer gaan we nou neuken dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik een levenloze nietsgunner en een snitch. Verder heb je ook nog gelijk en nog meer gelijk. Dan houden we er nu over op.![]()
Een weddenschap winnen en dan dit krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly, dWc?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:17 schreef Juminelle het volgende:
Wedden dat je die niet in 1x op kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly, dWc?
Waaat, zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly, dWc?
! Wat heb je d'rvoor moeten doen dan?
![]()
![]()
Die Heinz bakjes zijn spangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly, dWc?
![]()
![]()
Nee, want de helft ga ik bewaren voor vannachtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wedden dat je die niet in 1x op kanNiets. Ik had een discussie met een gast die claimde dat ik geen gelijk had, maar dat had ik dus welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waaat, zeker! Wat heb je d'rvoor moeten doen dan?
Die zoetzure sausquote:Ik wil daar echt een fles van hebben, maar je kan ze nergens kopen
Nice, bij de Thai werken. Laat me raden, de zaak is in handen van Chinezen?
Ik vraag me altijd af of medewerkers in restaurants misbruik maken van de keuken. I know I would![]()
![]()
Wel een faal om een bucket-bet aan te gaan zonder 100% zeker te zijn van je winst.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
Niets. Ik had een discussie met een gast die claimde dat ik geen gelijk had, maar dat had ik dus wel![]()
Stiekem je handen wassen enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me altijd af of medewerkers in restaurants misbruik maken van de keuken. I know I would![]()
![]()
![]()
Niet eens, de baas is een Nederlanderquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me altijd af of medewerkers in restaurants misbruik maken van de keuken. I know I wouldEn het is ook geen échte thaise keuken, Thaipeople koken die shit, doen het in een verpakking en sturen het daarheen en wij moeten het warm maken verpakken en verkopen
![]()
Kinda sad though maar ik mocht proeven en het is echt bazenshit
![]()
Oh, en het leuke is dat ik gewoon gratis mag eten als ik werk en buiten werktijden krijg ik 50% korting. Dubbel win![]()
Echt epic als je het vergelijkt met de AHquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet eens, de baas is een NederlanderEn het is ook geen échte thaise keuken, Thaipeople koken die shit, doen het in een verpakking en sturen het daarheen en wij moeten het warm maken verpakken en verkopen
![]()
![]()
Oh, en het leuke is dat ik gewoon gratis mag eten als ik werk en buiten werktijden krijg ik 50% korting. Dubbel win![]()
Zo'n concept hebben we hier ook. Maar dan Indonesisch eten. Yummi Yummi, paar van mijn vriendinnen werken daar, soms wel handig nawmean![]()
![]()
Ik heb in een keuken gewerkt, maar daar werd echt schoon met alles omgegaan en geen rare dingen met eten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me altijd af of medewerkers in restaurants misbruik maken van de keuken. I know I would
Tja ik mocht zelf natuurlijk wel gratis eten.
Deathlift or Die.![]()
Is wel goed te eten, alleen duur voor de portie die je krijgt. En Surinaams/Javaans/Chinees sowieso boven Thaisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet eens, de baas is een NederlanderEn het is ook geen échte thaise keuken, Thaipeople koken die shit, doen het in een verpakking en sturen het daarheen en wij moeten het warm maken verpakken en verkopen
![]()
![]()
Oh, en het leuke is dat ik gewoon gratis mag eten als ik werk en buiten werktijden krijg ik 50% korting. Dubbel win.
![]()
Ik had deze week de slechtste Roti ooit gehad. Afhaal hier in Leeuwarden. Was fucking waterig en de kip was flauw als een malle. Alsof ze ineens moesten bezuinigen ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is wel goed te eten, alleen duur voor de portie die je krijgt. En Surinaams/Javaans/Chinees sowieso boven Thais.
![]()
![]()
Zo zag het er wel uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:48 schreef Maisnon het volgende:
flauw en waterig, dat klinkt echt als diarroti![]()
Whehe, roti in Leeuwarden. Dat klinkt als een frietje stoof in Istanbul of een hutspotschotel in Paraquayquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik had deze week de slechtste Roti ooit gehad. Afhaal hier in Leeuwarden. Was fucking waterig en de kip was flauw als een malle. Alsof ze ineens moesten bezuinigen ofzo.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, roti in Leeuwarden. Dat klinkt als een frietje stoof in Istanbul of een hutspotschotel in Paraquay.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, roti in Leeuwarden. Dat klinkt als een frietje stoof in Istanbul of een hutspotschotel in Paraquay.
![]()
Wel ekte Hindoestanen tho![]()
Sinji, welke opleiding doe jij eigenlijk?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Applied sciences of swagology. He went to swag-collegequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
Sinji, welke opleiding doe jij eigenlijk?. Swag-degree!
![]()
International Tourism. Why you ask?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
Sinji, welke opleiding doe jij eigenlijk?![]()
Allure_ je bent hier niet meer welkom na die KFC haat.
Tevens, hey jullie.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
We weten dat je van de bueno van kinderen houdtquote:.
Security Feeling Himself: Little Kid Vs Security Guard Dance Battle!
http://www.worldstarhipho(...)wshhLw5UIITq5o0n7AYs
'sup e-bff <3![]()
Ey dushiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, hey jullie.
Sowieso, haten op chickenwings en oude meneer Kentucky![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We weten dat je van de bueno van kinderen houdt.
'sup e-bff <3![]()
![]()
Nah, goedkoopste en kleinste geval is 4,50 en het grootste is 9,50. Maar bij Jisca krijg je sowieso kortingquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is wel goed te eten, alleen duur voor de portie die je krijgt. En Surinaams/Javaans/Chinees sowieso boven Thais.
![]()
![]()
Zo naar de shop, Super Lemon Haze halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
Het is vrijdag, geen lica,tabaks en assi in huis
Fok staat er op de planning dan?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, hey jullie.F
C
.
![]()
Men zal wel zeggen dat de kid heeft gewonnen omdat de het een kid is. Maar die guard wint hands downquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We weten dat je van de bueno van kinderen houdt.
'sup e-bff <3![]()
![]()
Kulaaar!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo naar de shop, Super Lemon Haze halen.![]()
Vuile slet dat je dr bent!quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nah, ik vroeg het me af omdat ik je vanmidadg iets zag posten over je opleidingquote:![]()
Klinkt tof wel.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ga halen dan, ik kreeg al plaatsvervangende afkickverschijnselenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
Het is vrijdag, geen lica,tabaks en assi in huis
Fok staat er op de planning dan?.
Is bij die zwarte wat luxere etalage toch? Volgens mij haalde m'n ma d'r ooit shit en was het ¤25 voor 2 porties ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, goedkoopste en kleinste geval is 4,50 en het grootste is 9,50. Maar bij Jisca krijg je sowieso korting![]()
![]()
Heb je überhaupt wel ooit hotwings gegetenquote:?
Haha inderdaad! Hij heeft stiekem wel die movesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Men zal wel zeggen dat de kid heeft gewonnen omdat de het een kid is. Maar die guard wint hands down.
Faya, al gewoon het derde individu in Fernandes die d'r zo noemtquote:. Wauw
.
![]()
Het is rood met zwart ja, achter de appie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga halen dan, ik kreeg al plaatsvervangende afkickverschijnselen.
[..]
Is bij die zwarte wat luxere etalage toch? Volgens mij haalde m'n ma d'r ooit shit en was het ¤25 voor 2 porties ofzo?![]()
Dan zal het wel niet aan ons liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Faya, al gewoon het derde individu in Fernandes die d'r zo noemt. Wauw
.
Whehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet aan ons liggen.. Die TC blijft bij mij op laden staan btw?
![]()
http://nos.nl/artikel/332(...)adio-overvallen.html
Zal me niet verbazen als de daders kk mocro's blijken te zijn![]()
![]()
Yep. En het is kankersmerig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel ooit hotwings gegeten?
Gewoon via internet, stoer zo'n low blow jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Hij heeft stiekem wel die moves.
[..]
Faya, al gewoon het derde individu in Fernandes die d'r zo noemt. Wauw
.
.
![]()
Een vreemde eend in de bijt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel ooit hotwings gegeten?
Heh, was die goos niet het land uitgevlucht?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Zal me niet verbazen als de daders kk mocro's blijken te zijn![]()
En kennelijk is ie weer terug jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heh, was die goos niet het land uitgevlucht?![]()
![]()
Mooie welkom terug welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:23 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
En kennelijk is ie weer terug ja![]()
![]()
Ally kom eff naar tc dan, heb zin in heete gesprekkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yep. En het is kankersmerig.
[..]
Gewoon via internet, stoer zo'n low blow ja.
![]()
![]()
Wel een beetje karma toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Zal me niet verbazen als de daders kk mocro's blijken te zijnVind ik wel
.
Zijn niet mijn woorden hè, ik citeer slechts.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon via internet, stoer zo'n low blow ja.
![]()
Ik vind het snitchen best wel triest, maar de manier waarop dWc erover door gaat is misschien nog wel triester.
Eindstand: STFU allebei plx.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Noem me geen indo plzquote:. Ik ben Moluks, en dat is een wereld van verschil. Ik spuug op indo's.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Waarom moet ik hier zo hard om lachenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Noem me geen indo plz. Ik ben Moluks, en dat is een wereld van verschil. Ik spuug op indo's.
![]()
![]()
Waarom heeft hij een opgezette drol op zijn linkerborstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam deze foto tegen
[ afbeelding ]
Dat is toch precies die gast van de muppets
[ afbeelding ]![]()
RMS MALUKUquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Noem me geen indo plz. Ik ben Moluks, en dat is een wereld van verschil. Ik spuug op indo's.
![]()
![]()
Het komt van een blog met allemaal waardeloze zelfgemaakte producten die mensen hebben gekocht en verkopenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een opgezette drol op zijn linkerborst
http://www.regretsy.com/![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een opgezette drol op zijn linkerborst
All good things are wild and free.![]()
Smartass in the building.
IQ van 135. Beat that bitchess
nationale IQ test telt helaas nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef Juminelle het volgende:
IQ van 135. Beat that bitchess![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef Juminelle het volgende:
IQ van 135. Beat that bitchess. Denken dat de I.Q. test van BNN ook maar een klein beetje accuraat is. Kabouter van Oh Oh Cherso had zelfs iets van 125 ofzo, en dat wijf is kankerdom.
Ik ben eventjes lid van Mensa geweest, en ik heb een certified I.Q. van 138.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
volgens mij had ze 139 zelfs
En was er niet iemand met 159? volgens mij word Einstein's IQ zo hoog geschat geloof ik.![]()
Meh, de score daar gat tot 150 volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef Maisnon het volgende:
volgens mij had ze 139 zelfs
En was er niet iemand met 159? volgens mij word Einstein's IQ zo hoog geschat geloof ik.
Echte IQ tests duren best wel lang en zijn een stukje serieuzer, 3 uur ofzo? Ik heb ook wel eens van die internet dingen gedaanmaar dat kan nooit heel precies zijn
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, de score daar gat tot 150 volgens mijquote:Presentatrice Dolores Leeuwin heeft het record verbroken! Met 159 heeft zij een geniale score behaald.![]()
Echt een farcequote:.
Oh raar, op die test online staat het tot 150.quote:
En Bibi had 132 trouwens. Alsnog wel hoog tho
Ik heb een attention span van 3 minuten ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef Maisnon het volgende:
Echte IQ tests duren best wel lang en zijn een stukje serieuzer, 3 uur ofzo? Ik heb ook wel eens van die internet dingen gedaanmaar dat kan nooit heel precies zijn
![]()
![]()
Zij doet zich gewoon dom voorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kabouter van Oh Oh Cherso had zelfs iets van 125 ofzo, en dat wijf is kankerdom.. Ze heeft gewoon HBO gedaan enzo.
Een IQ test is inderdaad een heel gebeuren.![]()
Fucking veel testjes en dingen, ik heb er drie afspraken voor gehad bij Riagg/Altrecht waarvan de derde enkel de evaluatie was. In totaal iets van twee uur over gedaan en had hem zeer snel afgerond naar maatstaven. Best wel geschokt door de uitslag toen, echter was ik toen 'clean', als ik hem nu zou doen zou ik sowieso bij het gemiddelde eindigen.![]()
Tevens voor mij een lekker thuis chill avondje op de bank, straks filmpje kijken met iemand.![]()
Alsof hbo anno 2012 nog wat voorstelt, INHolland etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zij doet zich gewoon dom voor. Ze heeft gewoon HBO gedaan enzo.
![]()
![]()
Profound..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef ikbenblack het volgende:
waarom kip straat oversteken?
omdat neger aankwam![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef ikbenblack het volgende:
waarom kip straat oversteken?
omdat neger aankwamDownsyndroompje
![]()
ZIJN JULLIE ER NOG NOG NOGGGG[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
denk het[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Zo zoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zij doet zich gewoon dom voor. Ze heeft gewoon HBO gedaan enzo.
.
Morgen ga ik naar de open dag verpleegkunde HvA, voor een maatje van me. Dat wordt hemels.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
Morgen ga ik naar de open dag verpleegkunde HvA, voor een maatje van me. Dat wordt hemels.
Maar even on the real die wijven bij Verpleegkunde staan onderaan de ladder. Lekkere wijven vind je ergens anders.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
In groningen misschien ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef Jajong het volgende:
Maar even on the real die wijven bij Verpleegkunde staan onderaan de ladder. Lekkere wijven vind je ergens anders.Deathlift or Die.![]()
Ook in Amsterdam.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
NOOIT Disturbia kijken als je stoned bent.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jij bent de expert.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:02 schreef Juminelle het volgende:
NOOIT Disturbia kijken als je stoned bent.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dit is wel erg etnisch geworden.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Faka in dezen?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Da fuck is this mayn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kankerspace clip. Lady Gaga meets M.I.A. ofzo
.
[ Bericht 2% gewijzigd door Chocolatebear op 21-01-2012 03:37:39 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
![]()
Ik ga mijn mand opzoeken, night E-BFF.
Op naar de dansvloer.quote:
En goedemorgen rare figuren met jullie mooie figuren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het is allang geen morgen meer, stelletje professionele luiwammesen!
Gepost vanaf mijn BlackBerry in bed.![]()
Bwehe, music has evolved..quote:
1964 - Pretty Woman by Roy Orbison
2012 - Stupid Hoe by Strange arrangement of letters![]()
Thanks bro.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef Jajong het volgende:
Maar even on the real die wijven bij Verpleegkunde staan onderaan de ladder. Lekkere wijven vind je ergens anders.All good things are wild and free.![]()
Aw, zwaar levenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben zo gaar als een klontje en ik moet nog de hele avond werken+ de hele nacht zuipen en dansen
Niks moet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben zo gaar als een klontje en ik moet nog de hele avond werken+ de hele nacht zuipen en dansen
Behalve poepen misschien.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik MOET werken want eerste dag, en ik MOET uitgaan want heb het beloofd en is voor een verjaardag. Gewoon energydrank zuipen als een mallequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niks moet.
Behalve poepen misschien.![]()
![]()
Ja, waar?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga ook na werk lekker hard vanavond
http://22tracks.com/ams#electro/6940![]()
Wijsheden.
Ik postte het enkel omdat er fuck in stond.
Post dan maar gewoon net niet banwaardige gifjes van billenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik postte het enkel omdat er fuck in stond.![]()
![]()
Uw wens is mijn bevelquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post dan maar gewoon net niet banwaardige gifjes van billen
En stiekem ook mijn wens.
Doggystyle-kontjes.
Bizar dat je 1 minuut van mijn huis werktquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
WheheNouja, ik ga mij begeven naar de Ferdinand Bol. Fijne avond nog mensen
. Werk-ze!
![]()
Het zieke is btw, precies 12 uur geleden postte ik 'm, was hij net geupload en 300+ views, nu alweer 1.646.926quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehe, music has evolved..
1964 - Pretty Woman by Roy Orbison
2012 - Stupid Hoe by Strange arrangement of letters.
![]()
Ga je weer eens stappen, ben je ook helemaal naar de kloten.
Oh ja en ik en mijn haar zijn beledigd en bedreigd door een Marokkaan met dit kapsel (jochie in het wit):
"He nerd je kapper is dood"
"De jouwe volgens mij ook"C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
HA, voor Maisnon.Weer een voorbeeld, nu aan het einde van een zinquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:34 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan bij welke maatschappij je reist. Bij de connexxion kan ik gewoon mijn portomonee er voor houden. Bij de GVB moet ik echt mijn ov kaart over de check apparaat heen schuren al wil ik dat hij hem zal scannen.
![]()
Hola schatjes, ik ga space muffins machen.
Heb een verjaaag maar had geen tijd om een cadeau te kopen dus dan maar space muffins meenemen.Ze wordt 50! Hahaha echte heldin.
![]()
Deel!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:41 schreef Phantomesse het volgende:
Hola schatjes, ik ga space muffins machen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HA, voor Maisnon.
[..]
Weer een voorbeeld, nu aan het einde van een zin.
eindelijk! Maar ik kende m niet hoah
![]()
Ik kan niet quoten, dan maar zo.
Vas: Ga muffins bakken
CB: Kom maar halen![]()
Zojuist een space chocolade muffin op, even kijken hoe ik me straks voel. Shit smaakt wel keihard naar wiet.
[ Bericht 34% gewijzigd door Phantomesse op 21-01-2012 22:48:00 ]![]()
No, ik ga aan de drank. ( en een jointje gaat er ook wel in )quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:41 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kan niet quoten, dan maar zo.
Vas: Ga muffins bakken
CB: Kom maar halen![]()
Zojuist een space chocolade muffin op, even kijken hoe ik me straks voel. Shit smaakt wel keihard naar wiet.![]()
Tristan komt me zo brengen, ik verwacht bergen spacemuffins.quote:
Haha 2 bergen space muffins voor jou!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tristan komt me zo week brengen, ik verwacht bergen spacemuffins.
Ik heb er maar twaalf gemaakt waarvan twee al op zijn.Ik ga ze aan degenen geven die niet blowen.
![]()
Met spierpijn iemand 2 uur rondslepen is niet zo verstandig is gebleken.
C'est la vie
Iemand rondslepen? Heb je oudjes geholpen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
Met spierpijn iemand 2 uur rondslepen is niet zo verstandig is gebleken.Drankquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
No, ik ga aan de drank. ( en een jointje gaat er ook wel in )
Aan mijn zicht te zien zijn de muffins aan het werk maar ik voel me niet echt stoned ofzo, ik kijk alleen waziger.![]()
Het ging tijdens stappen op een gegeven moment niet echt lekker met mijn beste vriendin.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Iemand rondslepen? Heb je oudjes geholpen?
C'est la vie
Zo vroeg al? Wauw. Geef haar maar een kusje van me.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging tijdens stappen op een gegeven moment niet echt lekker met mijn beste vriendin.![]()
![]()
Nee vanochtend om 4 uur.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Wauw. Geef haar maar een kusje van me.
Ik had spierpijn van het fitness.
Ik kan mijn armen niet pijnvrij bewegen.
C'est la vie
Lol @ friendzoned.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging tijdens stappen op een gegeven moment niet echt lekker met mijn beste vriendin.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat?quote:
C'est la vie
Als dude een 'beste vriendin' hebben als je hetero bent. Kan echt niet niet brah.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Toch heb ik er een. Kan er niks aan doen man, ze is wel lomp zoals een man maakt dat wat goed?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als dude een 'beste vriendin' hebben als je hetero bent. Kan echt niet niet brah.C'est la vie
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef Phantomesse het volgende:
Jajong, als Molukker eruit zien als een Indo ook niet. Eigenlijk ben je dus een Mislukker.. Praat aub niet over dingen waar je geen verstand van hebt. En daarmee doel ik op zo'n beetje alles. Je bent namelijk nogal dom.
Nee. Sorry man, je bent beta.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch heb ik er een. Kan er niks aan doen man, ze is wel lomp zoals een man maakt dat wat goed?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En toch heb je een Indoneus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]. Praat aub niet over dingen waar je geen verstand van hebt. En daarmee doel ik op zo'n beetje alles. Je bent namelijk nogal dom.
![]()
![]()
Weet ik, daarom hossel ik ook nooit.quote:C'est la vie
Nee....quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat de fuck bazel jij? Het is eerder andersom aangezien ik met afstand de langste in m'n familie ben. Molukkers zijn zo goed als altijd fucking klein.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sowieso wel. Behalve je lengte lijk je niet Moluks.
Stop met die drugs, want zoveel hersencellen heb je niet om mee te spelen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Leuk sfeertje wel.C'est la vie
Koesjiekoetsjie wat ben je schattig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat de fuck bazel jij? Het is eerder andersom aangezien ik met afstand de langste in m'n familie ben. Molukkers zijn zo goed als altijd fucking klein.
Stop met die drugs, want zoveel hersencellen heb je niet om mee te spelen.![]()
Dan moet je familie wel heel erg klein zijn.
Zo, even jonko draaien hoor.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Koesjiekoetsjie wat ben je schattig.![]()
Dan moet je familie wel heel erg klein zijn.
Zo, even jonko draaien hoor._____!
Ik loop je maar een beetje te pesten hoor schatje.quote:Je lijkt harstikke Moluks! Op je neus en je lengte na dan (ja, ik weet dat je lang bent).
![]()
![]()
Liever niet.quote:
Nee, Jajong is behoorlijk Moluks aangelegd. Snel opgefokt en vol temperament.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Liever niet.
Nee, Jajong is behoorlijk Moluks aangelegd. Snel opgefokt en vol temperament.Ik hou ook van jou PhantomessjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bros bros bros, Ronnie boy gaat LOSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Schalks!
Hoe is het daar?
[..]
Ik was maar een beetje aan het trollen jij gaat helemaal los.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:37 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Bros bros bros, Ronnie boy gaat LOSSSSSSSSSSS
Fijne avond nog, y'all.
Juminvrouw!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou Phantomessje![]()
Een goodiebag vol met liefde voor jou.
quote:
Maarreeeee Jajong (mits niet veranderd in JaHulk), ik bied bij deze mijn welgemeend excuus aan.
Accepteer ze![]()
![]()
Strike 2 for drama, 3 strikes, we're out!
Wat zal de komende SC ons brengen
Maar serieus, trek je niet zoveel aan van wat op internet staat, anders had ik het hier nooit zo lang volgehouden![]()
![]()
Even koelen. Kan ik opschonen.
En weer open. Hou het een beetje gezellig.
[ Bericht 54% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 22-01-2012 00:20:11 ]![]()
Nicequote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef krioro het volgende:
Netste outfit ooit door mij gedragen tijdens het FOK!ken.!
Hoe was het vandaag eigenlijk? Mooi afscheid?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef krioro het volgende:
Netste outfit ooit door mij gedragen tijdens het FOK!ken.
Nice nice nice, casanova!Nice en succes!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:47 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Puick!
Maandag m'n eerste tentamen, blokken (lees: soggen) voor het leven.
Jij?
Hier verlopen dingen op rolletjes, louter levensgenietend.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef krioro het volgende:
Netste outfit ooit door mij gedragen tijdens het FOK!ken.
Mayne, om in deze tijden Tristan te heten.. dat is als Volkert of Adolfquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tristan komt me zo brengen, ik verwacht bergen spacemuffins.
@ krio Perseus store in GTA IV![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mayne, om in deze tijden Tristan te heten.. dat is als Volkert of Adolf
@ krio Perseus store in GTA IV
Ja, was mooi. Veel familie en kennissen, gepraat, herinneringen opgehaald.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice!
Hoe was het vandaag eigenlijk? Mooi afscheid?
En dank, Phanny en tli ook.
Goed dat je er een pic bij postte dWc want I had no clue.
full stops and exclamation marks![]()
En weer thuis.C'est la vie
Jezus te paard. Wat voor schijt is hier uitgebroken?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik kwam net m'n jeugdcrush tegen terwijl hij kakenklappend in z'n boxershort door de stad liepMijn tere hartje
Volgens mij gaat er een orkaan over Nederland ofzoI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hier nog niet. Ik voel me safe, laat maar komen. Tenzij onweerquote:Op zondag 22 januari 2012 01:54 schreef aight1 het volgende:
Volgens mij gaat er een orkaan over Nederland ofzo![]()
![]()
Ik waaide bijna van m'n fiets af, emotioneel en allesquote:Op zondag 22 januari 2012 02:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hier nog niet. Ik voel me safe, laat maar komen. Tenzij onweerI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Het hypnotiserende effect van wind, haast ritmisch tegen het raam beukende.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Slapen als het onweert is zo heerlijk hequote:ofja het in bed liggen en in slaap vallen
![]()
Alle eer naar Sala voor deze naspace track.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat ja. Sowieso slecht weer als je in bed/op de bank ligtquote:Op zondag 22 januari 2012 02:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Slapen als het onweert is zo heerlijk heofja het in bed liggen en in slaap vallen
Nicequote:Op zondag 22 januari 2012 02:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Alle eer naar Sala voor deze naspace track.!
Crimineel.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Niet helemaal nuchter op[ m'n brommer naar huis gereden met windkracht 10. Maar ik leef nogDeathlift or Die.![]()
Haha deze is lekker hequote:Op zondag 22 januari 2012 02:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Alle eer naar Sala voor deze naspace track.
FB kapings alles![]()
![]()
Lang geleden dat ik zo'n hangover heb gehad. Mooi is dat, stukken missen van vannacht en gewoon niet kunnen slapen omdat je compleet dehydrated en dizzy bent.
![]()
Die nachten zijn het tofst inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n hangover heb gehad. Mooi is dat, stukken missen van vannacht en gewoon niet kunnen slapen omdat je compleet dehydrated en dizzy bent.
Zwarte gaten in je geheugen en geen flauw idee hebben hoe je levend thuisgekomen bent
Terug van weggeweest.quote:
Vooral wanneer dit samengaat met volledig katerloos wakkerwordenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die nachten zijn het tofst inderdaad
Zwarte gaten in je geheugen en geen flauw idee hebben hoe je levend thuisgekomen bent
maar dat is zeldzaam.
Zo slechtquote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hai deer
[ afbeelding ]
Haider
[ afbeelding ]
Hider
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hai deer
[ afbeelding ]
Haider
[ afbeelding ]
Hider
Whehequote:. Ik heb ziek honger en alleen een bak met aardbeien en ananas voor me staan, maar dat vult niet zo
.
![]()
Dit en jezelf buitensluiten is ook geen succes danquote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die nachten zijn het tofst inderdaad
Zwarte gaten in je geheugen en geen flauw idee hebben hoe je levend thuisgekomen bent.
![]()
Fruitquote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb ziek honger en alleen een bak met aardbeien en ananas voor me staan, maar dat vult niet zo
.
Ik hou het heel gezond op een salade met pasta vandaag.
Hehe, ook herkenbaar ja. Of bij de verkeerde halte uitstappen en geen flauw idee hebben waar je bentquote:Op zondag 22 januari 2012 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit en jezelf buitensluiten is ook geen succes dan.
Jaa, dat klinkt goed idd! Dat is zo lekker somsquote:Op zondag 22 januari 2012 15:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fruit
Ik hou het heel gezond op een salade met pasta vandaag.![]()
![]()
![]()
Wat valt er nou met mandarijnen te maken?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Wij hebben altijd kilos mandarijntjes in huis, dus daar werk ik nu mee![]()
![]()
mandarijnen zijn wel snel saai om te eten vind ik.
We hebben ook vaak bananen, goed voor in de yoghurt![]()
![]()
Nomakquote:Op zondag 22 januari 2012 13:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoin!
Triphop so nice op een grauwe zondag
full stops and exclamation marks![]()
Mandarijnen moet je waarderen hoe ze zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat valt er nou met mandarijnen te maken?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Gebakken banaanquote:Op zondag 22 januari 2012 15:52 schreef Maisnon het volgende:
mandarijnen zijn wel snel saai om te eten vind ik.
We hebben ook vaak bananen, goed voor in de yoghurt
Ik dacht 'werk ik nu mee' in de zin van één of ander kunstwerk ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 16:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mandarijnen moet je waarderen hoe ze zijn.
Trouwens, CB vindt me gay om deze.
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kerels die niet van zichzelf mooi krullende wimpers hebben (no homo).
quote:quote:![]()
Mooi juistquote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[..]Grizzly is jelly.
Ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht 'werk ik nu mee' in de zin van één of ander kunstwerk ofzo.
[..]
[..]
[..]Ik heb zelf ook zulke wimpers.
Pics!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor.Ik heb zelf ook zulke wimpers.
Die tyfus BB van me heeft een niet functionerende camera.quote:
Als ik die probeer op te starten bitcht hij van: Could not start the camera. Close other applications and try opening the camera again.
Jij hebt duidelijk geen winpers.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die tyfus BB van me heeft een niet functionerende camera.
Als ik die probeer op te starten bitcht hij van: Could not start the camera. Close other applications and try opening the camera again.![]()
Tijdens het persen voel ik me altijd Winning.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen winpers.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: