SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
quote:Whehe, ken ik al natuurlijk. Weer even kijkenquote:.
![]()
Cool, is dat een kerk? Die lampen moet je met glowstone aan fenceposts doen ofzo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi gaat je afmaken. LOL w8, hij lijkt ook op Hitler! Wacht
.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef Sinji het volgende:
Deze doet me denken aan Pharrell, LOL
[ afbeelding ]
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik moest aan een van die honderden obscure Counterstrike 1.5 maps denkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef Maisnon het volgende:
Jajong:
[ afbeelding ]
ben nog aan de verlichting aan het werken![]()
Maak kreeft voor me om het goed te maken.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Aightquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maak kreeft voor me om het goed te maken.![]()
![]()
Hallo sletjes. Ik heb de baan, ik ga vanaf nu omgeving Ferdinand Bol onveilig maken. Die shit was spang mi gadoThais
![]()
![]()
Congratz, wat voor baan eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Hallo sletjes. Ik heb de baan, ik ga vanaf nu omgeving Ferdinand Bol onveilig maken. Die shit was spang mi gadoThais
![]()
Houd ik je aanquote:
Ah, nice! Ga je nu helemaal stoppen bij de AH?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha Verthongen wil weg, nu moeten jullie het doen met Ooijer.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Geconfisqueerd spul van de Megaupload baas die onlangs opgepakt is:
Check al die auto's gek. Piiijnlijk![]()
![]()
24 auto's.. What thequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:25 schreef Sinji het volgende:
Geconfisqueerd spul van de Megaupload baas die onlangs opgepakt is:
[ afbeelding ]
Check al die auto's gek. Piiijnlijk [ afbeelding ]
Bij een Thaise afhaaldinges.quote:
Yes, iig. Ik ga pas over een paar weken ontslag indienen omdat ik deze maand zwart betaald krijg bij die Tasty Kitchen omdat nog geen contractquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
Ah, nice! Ga je nu helemaal stoppen bij de AH?![]()
![]()
Zou ik niet zo openbaar posten, straks snitcht Allure_ je.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Yes, iig. Ik ga pas over een paar weken ontslag indienen omdat ik deze maand zwart betaald krijg bij die Tasty Kitchen omdat nog geen contract![]()
Of jij, je woont toch om de hoekquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou ik niet zo openbaar posten, straks snitcht Allure_ je.![]()
![]()
Wauw. Het zit echt diep he, dWc?
5 uur later, ben je er nog steeds over bezig. Zelden zoiets kinderachtigs gezien. Props daarvoor
.
![]()
Vertel vertel, heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:51 schreef Allure_ het volgende:
5 uur later, ben je er nog steeds over bezig. Zelden zoiets kinderachtigs gezien. Props daarvoor
.
![]()
Even m'n eigen post herhalen hoor.Wie is er de kleuter? Jij toch, vieze verraadster. "Huhu ik ga het aan de leiding van FOK! reportenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:51 schreef Allure_ het volgende:
.
".
Allure_, omdat ze een TR heeft gemaakt van een plaatje dat ik postte waarbij íets meer naakt te zien was dan met de nieuwe policy is toegestaan. Heb toen een spatie tussen de url gezet en toen mocht het wel vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertel vertel, heb ik iets gemist?remlof
. Dus ze is én snitch, én pwned
.
![]()
Overigens, hoelang was jij bezig met je breadcrumbs en 'hahaha hoezo?'-oeuvre. Met die laatste nogsteeds zelfs.
![]()
Als je zin hebt, zou ik even het vorige topic vluchig doorlezen. Zo niet, dan heb je alleen dWc's kant van het verhaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertel vertel, heb ik iets gemist?.
Wie pak ik daar precies mee? Het is gewoon iets wat A_F en ik grappig vonden. Heeft verder toch niets met jullie te maken. Beetje rare vergelijkingquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens, hoelang was jij bezig met je breadcrumbs en 'hahaha hoezo?'-oeuvre. Met die laatste nogsteeds zelfs.
.
![]()
Ja daar had ik dus geen zin in, 5 fokking pagina'squote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je zin hebt, zou ik even het vorige topic vluchig doorlezen. Zo niet, dan heb je alleen dWc's kant van het verhaal.
![]()
![]()
Ga nou niet lullen, jouw kant van het verhaal is enkel en alleen:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je zin hebt, zou ik even het vorige topic vluchig doorlezen. Zo niet, dan heb je alleen dWc's kant van het verhaal.
Dat is alles Vas, mijn vorige post (#27) en dezequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo toegeven? Je mag dat soort plaatjes gewoon niet posten. Remlof laat het alleen staan omdat ie op het plaatje geilt.
.
![]()
Oké leuk, wat een non-discussie. Niemand geeft een fuck
I don't give a fuck if nobody gives a fuck, ze is gewoon een snitch. Klaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Juminelle het volgende:
Oké leuk, wat een non-discussie. Niemand geeft een fuck.
![]()
Fanatiek dat je dit allemaal terug zoekt. Feit blijft wel dat je plaatjes van mensen die gevingerd worden gewoon niet mag posten. Normaliter krijg je daar een ban voor. En dat je nu 1 ding hebt veranderd waardoor het wel mag blijven staan, veranderd alsnog niets aan dit feit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga nou niet lullen, jouw kant van het verhaal is enkel en alleen:
[..]
Dat is alles Vas, mijn vorige post (#27) en deze.
Wat wil je verder nu nog bereiken dan, dWc?![]()
Gaap @ jullie.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Is FOK! van je vader? Wat kan jou het precies schelen? Van remlof mag hij - met een spatie in de url - gewoon blijven staan, dan is het toch klaar? Waarom mij dan een ban willen aansmeren?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fanatiek dat je dit allemaal terug zoekt. Feit blijft wel dat je plaatjes van mensen die gevingerd worden gewoon niet mag posten. Normaliter krijg je daar een ban voor. En dat je nu 1 ding hebt veranderd waardoor het wel mag blijven staan, veranderd alsnog niets aan dit feit.En eromheen lullen helpt bij mij niet, elke keer als ik een punt maak kom je met zo'n dooddoener. Ik zie daar doorheen hoor
.
![]()
Ja, het was toch ook klaar toen Remlof zijn oordeel veldequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is FOK! van je vader? Wat kan jou het precies schelen? Van remlof mag hij - met een spatie in de url - gewoon blijven staan, dan is het toch klaar? Waarom mij dan een ban willen aansmeren?En eromheen lullen helpt bij mij niet, elke keer als ik een punt maak kom je met zo'n dooddoener. Ik zie daar doorheen hoor
.
? Hoe jij het in eerste instantie postte was het banwaardig en daarom maakte ik een TR. Ik zie het probleem niet.
Ik probeer de struggles van dWc te begrijpen. Maar waarschijnlijk heb ik gewoon iets in zijn mannelijkheid aangetast, aangezien hij al last heeft van een 5 uur durende rage.quote:
Als hij hier echt boos om is, moet hij snel stoppen met FOK!.
![]()
Ik heb de neiging op jou kk hard te boelen vuile motjoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, het was toch ook klaar toen Remlof zijn oordeel velde? Hoe jij het in eerste instantie postte was het banwaardig en daarom maakte ik een TR. Ik zie het probleem niet.
[..]
Ik probeer de struggles van dWc te begrijpen. Maar waarschijnlijk heb ik gewoon iets in zijn mannelijkheid aangetast, aangezien hij al last heeft van een 5 uur durende rage.
Als hij hier echt boos om is, moet hij snel stoppen met FOK!.
![]()
![]()
Waarom de fuck zou je een TR maken van iets dat ik postquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:05 schreef Allure_ het volgende:
Ja, het was toch ook klaar toen Remlof zijn oordeel velde? Hoe jij het in eerste instantie postte was het banwaardig en daarom maakte ik een TR. Ik zie het probleem niet.
![]()
. Is Yvonne je moeder?
En wéér zo'n nergens op gebaseerde uitspraakquote:Maar waarschijnlijk heb ik gewoon iets in zijn mannelijkheid aangetast. Je bent gewoon een snitch. Een online snitch
.
Hahaha, oh snapquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik heb de neiging op jou kk hard te boelen vuile motjo.
![]()
Zou jij niet hetzelfde bij mij doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou je een TR maken van iets dat ik post![]()
. Is Yvonne je moeder?
[..]
En wéér zo'n nergens op gebaseerde uitspraak. Je bent gewoon een snitch. Een online snitch
.
[..]
Hahaha, oh snap.
Ik wilde je gewoon naaien, dat snap je zelf toch ook wel?![]()
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou jij niet hetzelfde bij mij doen?
Ik wilde je gewoon naaien, dat snap je zelf toch ook wel?Ik ben blijkbaar niet zo'n levenloze nietsgunner als jij
. Snitch.
![]()
Oke, dan ben ik een levenloze nietsgunner en een snitch. Verder heb je ook nog gelijk en nog meer gelijk. Dan houden we er nu over op.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, waarom?Ik ben blijkbaar niet zo'n levenloze nietsgunner als jij
. Snitch.
![]()
Kan je sarcastisch en semi-volwassen lopen doen, feit is dat het gewoon waar isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik een levenloze nietsgunner en een snitch. Verder heb je ook nog gelijk en nog meer gelijk. Dan houden we er nu over op..
![]()
Wanneer gaan we nou neuken dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik een levenloze nietsgunner en een snitch. Verder heb je ook nog gelijk en nog meer gelijk. Dan houden we er nu over op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |