Vreemd dat ze ook gedeeltelijk bij de briefpost terecht komen: bij de pakketdienst hebben we ze er namelijk ook in grote getale bij zitten deze week.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
En vandaag ook veel Overtoom. Dikke pillen die niet in brievenbus passen. Veel geschreven dat ze het mogen afhalen bij een PAG
Iig niet op intranetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:24 schreef gridjuh het volgende:
Bij uitbetalingen staat volgens mij een oude lijst, loopt maar tot januari 2012.
Is er al een nieuwe?
Bij dat servicecentrum van die postbezorgersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:11 schreef gekkewiebel het volgende:
Ok, ik weet dat ik me nu op glad ijs begeef, maar ik heb gisteren mijn uren opgevraagd bij HR office en nu blijkt dat ik een slordige 50 uur tekort kom (over een periode van 3 weken). Dit terwijl ik altijd alles netjes heb doorgegeven, soms wat laat weliswaar, maar toch.
Mijn VBG is onderhand opgedoekt, en TC's zijn geen TC's meer enz. Weten jullie waar ik precies heen moet om m'n uren uitbetaald te krijgen? Thanks
Bij de salarisadministratie kunnen ze voor zover ik weet niets met uren die niet doorgegeven zijn. Bij mij zijn een aantal uren niet goed doorgegeven toen ik een nieuw (vast) contract kreeg, maar ze konden er op die afdeling niets mee. Ik moest naar mijn leidinggevende... maar goed, als alles opgedoekt is, kun je dat misschien toch proberen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef carboni het volgende:
[..]
Bij dat servicecentrum van die postbezorgers.
Ff serieus, lijkt mij dat nummer wat op je salarisstrookje zou moeten bellen.
Schandalig dat ze daar zo mee omgaan!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:24 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Bij de salarisadministratie kunnen ze voor zover ik weet niets met uren die niet doorgegeven zijn. Bij mij zijn een aantal uren niet goed doorgegeven toen ik een nieuw (vast) contract kreeg, maar ze konden er op die afdeling niets mee. Ik moest naar mijn leidinggevende... maar goed, als alles opgedoekt is, kun je dat misschien toch proberen.
Het leuke is, ze rekken bij mij het uitbetalen ervan nu al een jaar lang. Ja pietje zou dat doen, maar die is vertrokken. Ja sorry, ik ben het vergeten. Ja ehm het is lastig, heb meer tijdig nodig. Ja ik kom er niet uit, ik ga mijn leidinggevende vragen. Nee ik heb nog geen antwoorden, hopelijk volgende week. Enzovoort. En een face to face afspraak houden ze af (als bezorger mag ik niet ongevraagd daar aan komen zetten
). Nu gaat het niet om een mega bedrag (maak niet zoveel uren).. maar ja. Ga nu weer een poging wagen en als ze me weer afschepen ga ik toch gewoon maar eens lang. Niet dat het veel uit zal halen
maar ik laat het er sowieso niet bij zitten.
In het filmpje fietst ie er gewoon meequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe willen ze buidelgedoe met fietswijken gaan doen?
Ik zie die buidel niet zo zitten. Je zit helemaal ingesnoerd, en als het regent wordt alles zeiknat. Die vakkentas is in feite een uitklapbare schoudertas, maar omdat er ook een heupband bij zit hangt niet het volle gewicht aan je schouder. Omdat 24 uurs post bijna allemaal a5-formaat HSM geschikte post is, kun je denk ik het beste lopen met de 48 uurspost op je arm, en de 24 uurs post in je hand. En dan die schoudertas alleen voor het hah gebruiken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:52 schreef postfiets het volgende:
Je mag toch kiezen of je met de schoudertas of buideltas mag lopen?
Ik kies denk maar voor die buidel lijkt mij wel handig zo te zien
Ik snap ook niet waarom ze zo moeilijk doen om een paar tientjes.. maar ja, ik wil hier de laatste paar maandjes van mijn studie nog prettig werken, dus ik ga nog maar even niet al te hard tekeer. Maar zodra het einde nadert en het is er nog steeds niet..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schandalig dat ze daar zo mee omgaan!
Blij dat ik niet in jouw voeten sta want ik dat die betrokkene echt bij z'n haren gesleurd.
Jij behoord te krijgen wat je toekomt. Daar moet men niet moeilijk om doen.
dit is nog maar het begin van de ellende,hoop voor je dat het spoedig wordt opgelostquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:24 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Bij de salarisadministratie kunnen ze voor zover ik weet niets met uren die niet doorgegeven zijn. Bij mij zijn een aantal uren niet goed doorgegeven toen ik een nieuw (vast) contract kreeg, maar ze konden er op die afdeling niets mee. Ik moest naar mijn leidinggevende... maar goed, als alles opgedoekt is, kun je dat misschien toch proberen.
Het leuke is, ze rekken bij mij het uitbetalen ervan nu al een jaar lang. Ja pietje zou dat doen, maar die is vertrokken. Ja sorry, ik ben het vergeten. Ja ehm het is lastig, heb meer tijdig nodig. Ja ik kom er niet uit, ik ga mijn leidinggevende vragen. Nee ik heb nog geen antwoorden, hopelijk volgende week. Enzovoort. En een face to face afspraak houden ze af (als bezorger mag ik niet ongevraagd daar aan komen zetten
). Nu gaat het niet om een mega bedrag (maak niet zoveel uren).. maar ja. Ga nu weer een poging wagen en als ze me weer afschepen ga ik toch gewoon maar eens lang. Niet dat het veel uit zal halen
maar ik laat het er sowieso niet bij zitten.
buiten dat het totaal niet efficient is,word je ook niet meer vol aangezien,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik zie die buidel niet zo zitten. Je zit helemaal ingesnoerd, en als het regent wordt alles zeiknat. Die vakkentas is in feite een uitklapbare schoudertas, maar omdat er ook een heupband bij zit hangt niet het volle gewicht aan je schouder. Omdat 24 uurs post bijna allemaal a5-formaat HSM geschikte post is, kun je denk ik het beste lopen met de 48 uurspost op je arm, en de 24 uurs post in je hand. En dan die schoudertas alleen voor het hah gebruiken.
klopt helemaal,het draait om een ding: geldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:31 schreef Troeta het volgende:
gekkewiebel, mijn VBG is ook opgedoekt een paar jaar terug en er waren echt een stuk of 20 mensen die hun uren nooit hebben gekregen en er hebben wat mensen aardig gezeurd en van alles gebeld, maar hoe langer het duurde hoe meer er niemand vanaf wist.
Het zijn hele enge spelletjes. TC's die in het groen moeten draaien om een bonus te krijgen,dat soort dingen. Dat jij je rekeningen niet kan betalen maakt dan niks uit.
Werk je er nu nog steeds of ben je helemaal weg?? Een paar collega's hadden zich ziekgemeld, precies de hoeveelheid uren die ze tekort hadden.
Niet leuk om te doen...maar ja..
Ik werk er nu niet meer, er is simpelweg geen werk meer. Voor de duidelijkheid; mijn complete VBG is opgeheven, waaronder dus de +/- 6 vestigingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:31 schreef Troeta het volgende:
gekkewiebel, mijn VBG is ook opgedoekt een paar jaar terug en er waren echt een stuk of 20 mensen die hun uren nooit hebben gekregen en er hebben wat mensen aardig gezeurd en van alles gebeld, maar hoe langer het duurde hoe meer er niemand vanaf wist.
Het zijn hele enge spelletjes. TC's die in het groen moeten draaien om een bonus te krijgen,dat soort dingen. Dat jij je rekeningen niet kan betalen maakt dan niks uit.
Werk je er nu nog steeds of ben je helemaal weg?? Een paar collega's hadden zich ziekgemeld, precies de hoeveelheid uren die ze tekort hadden.
Niet leuk om te doen...maar ja..
Dat ja, maar het leuke van dat systeem is dat die kaart ook een verklaring + handtekening van je (niet meewerkende) TC vereist.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:59 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoe heette anders dat systeem bij onenigheid tussen werknemer en TC? Een gele kaart ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |