Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)hallo dus dit noemen ze nou twitter
Je kan Thiago Silva ipv Alex doen en dan Cech op goal zetten, die heeft een dubbele link met Luiz en Silva heeft een dubbele link met Maicon dus iedereen 9 chemistryquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef zerokil het volgende:
Zijn er nog op/aanmerkingen ?
[ afbeelding ]
Ik zou nog Thiago Silva ipv Alex kunnen doen maar ik hoor dat Julio Cesar niet zo'n goede keeper op FUT is.
Hoe zie je wat er met jouw IF Vertonghen gebeurt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
koopt iemand mn IF Vertonghen, gooit ie er een 532 kaart overheen
stond in mijn tradepile, dan kan je zien of iemand ermee speelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe zie je wat er met jouw IF Vertonghen gebeurt?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stond in mijn tradepile, dan kan je zien of iemand ermee speelt.
trek ik net eenFeyenoord
badge uit een pakje
weg ermee
komt omdat KevinNL niet meespeeldequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was mij weer een genoegen met clubs. 3-0 voor tegen Duitsers, 3x raden wie er 3x nog scoren aan het eind
3-3 lol
heeeee dat heb ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef jpg97 het volgende:
Woaaah Bronze MLS team in combinatie met L. Donovan en T. Henry in de spits speelt heerlijk
0-6quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
6000 meer punten dan wij.Gek dat het 0-6 wordt.
hoe wordt je VP snel beter dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Fuszy het volgende:
Gaan jullie vanavond weer clubs doen? Dan wil ik wel meedoen. Na het eten nog ff mijn speler upgraden.
Heb niet geraged op verzoek van jou en Lindgrenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Toefjes het volgende:
Wel als echte bazen de gifbeker helemaal leeggedronken, geen ragequits
Quick match doen met je VP. Op legendarisch zetten en de sliders van de cpu omlaag doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
hoe wordt je VP snel beter dan?
Ik wil wel,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:02 schreef Fuszy het volgende:
Gaan jullie vanavond weer clubs doen? Dan wil ik wel meedoen. Na het eten nog ff mijn speler upgraden.
Boosting team uit creation center vissenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
hoe wordt je VP snel beter dan?
ik word echt snoeihard genaaid door die Boosting teamsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Boosting team uit creation center vissen
single matches.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef DannyDeko het volgende:
Snap niet waarom ik toernooien speel, je krijgt alleen maar gigantische kk kleuters als tegenstanders die gaan rondtikken zodra ze hebben gescoord. Hoe serieus kan je een spelletje nemen zeg... waar is de tijd gebleven dat het leuk was om een potje voetbal tegen iemand te spelen omdat het leuk is.
Als je serieus wil boosten kan ik je de fix gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik word echt snoeihard genaaid door die Boosting teamsliep ie eerst nog vast terwijl zij een wissel maakten, nu loopt ie al vast als ik uberhaupt dat team uit de Creation Center download
zelfs nadat ik al die cpu stats omlaag had gehaald duurde het nog ziek lang om m'n poppetje op 90 te krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je serieus wil boosten kan ik je de fix geven
Pak gewoon een single match en gebruik een team uit de database. In mijn geval ajaxquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik word echt snoeihard genaaid door die Boosting teamsliep ie eerst nog vast terwijl zij een wissel maakten, nu loopt ie al vast als ik uberhaupt dat team uit de Creation Center download
ja ga ik ook gewoon doen hoor, gewoon lekker tegen Lódz spelen, werkt ook prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pak gewoon een single match en gebruik een team uit de database. In mijn geval ajaxen dat is altijd leuk om die in te maken met 25-0
tsja het is kiezen, of de hele tijd tegen een achterin rondtikkertje, of ragequitters.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dit weer.. kerel ragequit nadat ik 2-0 maak.
Fifacommunity
Was geen ragequit.Werd gedisconnect van de servers daarna liep mn xbox vastquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef Longcat. het volgende:
HAHA GAAT DIEQUITTEN RIJSTBEL ALS IK COMEBACK MET 2-3
HAHAAH LOL RIJSTBEL IS ECHT EEN ZEMMEL XDquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef Longcat. het volgende:
Hoeft niet man. Hou maar lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:40 schreef Santello het volgende:
Ey rijst, sorry man vergeet steeds speler te verkopen om je terug te betalen. Ik zal het nu doen!
Nee g, heb net IF Boateng erop gezet. Gekocht voor 52k toen, ik zie nu dat hij 90k waard is :Squote:
nog gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee g, heb net IF Boateng erop gezet. Gekocht voor 52k toen, ik zie nu dat hij 90k waard is :S
Hoe speelt Henry van Arsenal?
HAHAHAHAHAHA RIJTS IS NOOBquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef Longcat. het volgende:
die ene dinges? okeeeee...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaha thanks, maar ik verwacht een berichtje op die ene dinges
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:07 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog 50k ongeveer over.
Ik heb di maria, maar vind hem niet eens zo goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:07 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Ben zelf meer een Sanchez fan, maar in de hybrid past di maria wel superquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik heb di maria, maar vind hem niet eens zo goed
Alex en Diego... Mwah, maar passen wel perfect in zo'n hybridquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:07 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk gewoon ff op de markt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef paul1501 het volgende:
Ervaren FUT spelers.
Ik ben net begonnen met FUT en had nog wat tegoed op mn PSN account en heb wat packs gekocht. In 1 van die packs zat Xavi (ik geloof in 3-4-1-2). Het lijkt me logisch om deze te verkopen. Hoeveel is ie ongeveer waard en wat kan ik het beste voor team beginnen?
Geluk heb je, zelf niet zon goede speler in een pack gehad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef paul1501 het volgende:
Ervaren FUT spelers.
Ik ben net begonnen met FUT en had nog wat tegoed op mn PSN account en heb wat packs gekocht. In 1 van die packs zat Xavi (ik geloof in 3-4-1-2). Het lijkt me logisch om deze te verkopen. Hoeveel is ie ongeveer waard en wat kan ik het beste voor team beginnen?
Lekker hoor, 140kquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef paul1501 het volgende:
Ervaren FUT spelers.
Noooooooooo Toefjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat ik over 2 weken grand slam tennis 2 ga kopen
Irritant, al die mensen met zoveel gelukquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef paul1501 het volgende:
Ervaren FUT spelers.
Tennisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat ik over 2 weken grand slam tennis 2 ga kopen
Chelsea Cahill is nog niet eens uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik haal dus een 7,5k pakje met de hoop op cahill ofzo
Niet eens gvd eenglimmende gold player!!
1 zilver 2 non rare player
Want?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij daar heel goed in.
Wat ben ik blij dat ik niet meer tennisquote:
Ja... Heb jij ergens al een lijst met de transfers van vandaag gezien dan? Want in dat topic staat alleen nog dat van Dinsdag volgens mijquote:
Kan je zelf veranderenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
Ja ik kom wel. Even mijn pro aanpassen
Hoe ziet dat clubs er eigenlijk uit? Is dat net zoals die vriendschappelijke wedstrijden als je met je pro speelt of van bovenaf?
De meesten spelen gewoon op Tele denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
Hoe ziet dat clubs er eigenlijk uit? Is dat net zoals die vriendschappelijke wedstrijden als je met je pro speelt of van bovenaf?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
quote:
Op jullie kan ik bouwenquote:
Je mag mijn Saidi wel hebben, oh wacht PS3quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een hybrid maken
4-2-3-1
Met achterin Saidi en Hagui centraal.beide IF trouwens.
FC Leverworst, zal je wel een invite sturen, hold onquote:
We wachten op jequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef Reemi het volgende:
Ik wil eventueel ook wel komen?Of zijn jullie al begonnen...
Je bent er al in zie ikquote:
Doe je mee clubben?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:26 schreef OmniRocket het volgende:
stomme gasten die achterin rond tikken
Op twitter: cisse, cahill, gilardinho, gibson en tons of brazil onesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja... Heb jij ergens al een lijst met de transfers van vandaag gezien dan? Want in dat topic staat alleen nog dat van Dinsdag volgens mij
We zijn net begonnen, heb je een kwartiertje?quote:
ja, mijn 2e helft begint nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We zijn net begonnen, heb je een kwartiertje?
Nope, disconnect zometeen of we hebben mazzlquote:
FC Leverworstquote:
beter ga je UPC bellen ipv klagen op een forum.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:45 schreef Santello het volgende:
kk upc, zodra het 23:00 wordt, reset mijn modem om de 3 minuten.
zeg maar als ik accepted ben en mee kan doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:46 schreef GuRBuH het volgende:
Iedereen maakt overtredingen en passt dan naar mij
Done nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zeg maar als ik accepted ben en mee kan doen
Mooi spel wat je speeltquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
Mooi dat we nog een doelpuntje mee konden pikken.
Verdiend gewonnen al zeg ik het zelf.
Ja, ik wacht altijd tot we compleet zijnquote:
Ging volgens wel goed. Had wel het idee dat er weinig ballen naar de flanken gingen, maar dat maakt niet uit. Teamprestatie > individuquote:
Of je hebt een kinderslot?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:45 schreef Santello het volgende:
kk upc, zodra het 23:00 wordt, reset mijn modem om de 3 minuten.
Ligt eraan, iets verrekken is redelijk normaal als je heel de wedstrijd sprintquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:59 schreef GuRBuH het volgende:
Is het normaal dat je Pro elke match geblesseerd is?
Klopt, 4-1-2-1-2 is vooral centraal gericht, als je wat meer balbezit wil regel ik dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ging volgens wel goed. Had wel het idee dat er weinig ballen naar de flanken gingen, maar dat maakt niet uit. Teamprestatie > individu
Ik had juist het idee dat we steeds met 4-5 man over rechts wildenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ging volgens wel goed. Had wel het idee dat er weinig ballen naar de flanken gingen, maar dat maakt niet uit. Teamprestatie > individu
Waarom stel je dat niet eens in dan ipv elk potje erover zeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
Jippie ik scoorde de winnendeWel annoying dat mijn 1.58 lange CAM weer moest keepen
hij was wel MOTM toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
Jippie ik scoorde de winnendeWel annoying dat mijn 1.58 lange CAM weer moest keepen
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wtf volgens mij is mij 'start' toets kapotik kan niet eens meer uit de arena mode komen om naar het hoofdmenu te gaan
moet je even een doelpunt scoren ofzo. Heb ik ook weleens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wtf volgens mij is mij 'start' toets kapotik kan niet eens meer uit de arena mode komen om naar het hoofdmenu te gaan
Dus hoe moet ik dat instellen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom stel je dat niet eens in dan ipv elk potje erover zeuren
Nee ik ben niet boos hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus hoe moet ik dat instellen?Sorry hoor, wist niet dat je boos werd
Langer makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus hoe moet ik dat instellen?Sorry hoor, wist niet dat je boos werd
Kop van nu.nlquote:Vertonghen hekelt houding clubleiding Ajax
Belg baalt van uitblijven contractaanbieding
Had ik de eerste wedstijden ook, te weinig stamina, krijg je kramp. Ik heb nu net genoeg stamina om het een hele wedstrijd uit te houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:59 schreef GuRBuH het volgende:
Is het normaal dat je Pro elke match geblesseerd is?
Mooi, nog meer onrust daar. Ik hoop dat het invloed zal hebben op zondagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kop van nu.nl
Snap ik dat die uitblijft, want clubleiding staat alleen in de rechtzaal.
Hey heb je ook een headset?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:04 schreef OmniRocket het volgende:
ff reloggen.. mn headset doet ut niet
Dan is ie zo sloom als ik wél op cam speel, maar dat kan ik dan weer aanpassen natuurlijkquote:
179cmquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan is ie zo sloom als ik wél op cam speel, maar dat kan ik dan weer aanpassen natuurlijk
Kan je weer gaan scheldenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey heb je ook een headset?
ëén van de weinigen, zal de mijne opladen voor je
Is het zo erg met me gesteld?quote:
of keihard lachen zoals vanmiddagquote:
Nee, even lekker achter de piano zitten klooien, zo nog snel even wat tv kijken en dan naar een vriend. Anders word ik echt een mannetje dat alleen maar zit te fifa'enquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes doe je ook mee? We kúnnen in principe een elftal maken
Ja, was echt magischquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
of keihard lachen zoals vanmiddag![]()
Wtf was dat GJE, was je zo blij dat je een mooie pass gaf?
lijkt me een idee, kunnen ze hen gaan irriterenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
Kan dat clubs gedoe niet in de algemene topic? Ze lopen daar toch achter.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is het zo erg met me gesteld?
Je had er vanmiddag bij moeten zijn, ik ging onbewust gek lachen
social life firstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, even lekker achter de piano zitten klooien, zo nog snel even wat tv kijken en dan naar een vriend. Anders word ik echt een mannetje dat alleen maar zit te fifa'en
Beter dan hier ja..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
Kan dat clubs gedoe niet in de algemene topic? Ze lopen daar toch achter.
Problem is dat de chick in dit topic wederom niet is aangepastquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
Zolang er elke keer een OP chick komt kan het hier toch ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Dit duurt te lang en moet zo wegandere keer dan maar.
Ja, op een gegeven moment moet je gewoon starten. Nu zijn de mensen waar we mee zouden zo allemaal weg...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet ook wachten, als ik niet wacht wordt er op me gezeurd
Ik vind het ook fijn als mensen op me wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Ja, op een gegeven moment moet je gewoon starten. Nu zijn de mensen waar we mee zouden zo allemaal weg...
quote:
Ja, maar dan moet je die laatkomers maar teleurstellen vind ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry voor het ongemak, maar ik kan niet iedereen blij krijgen
quote:Friday 20 Jan - Transfers
* Marco Borriello: From Roma to Juventus
* Alberto Gilardino: From Fiorentina to Genoa
* Giuseppe Mascara: From Napoli to Novara
* Leandro Rinaudo: From Napoli to Novara
* Andrea Caracciolo: From Genoa to Novara
* Gelson Fernandes: From Leicester City to Udinese
* Matteo Rubin: From Torino to Bologna
* Daniele Dessena: From Sampdoria to Cagliari
* João Soares da Mota Neto: From Pohang Steelers to Ceará
* Jung Woo Kim: From Seongnam Ilhwa Chunma to Jeonbuk Hyundai Motors
* Jae Sung Kim: From Pohang Steelers to Sangju Sangmu Phoenix FC
* Kléber Giacomace de Souza Freitas: From Palmeiras to Grêmio
* Rodrigo de Souza Cardoso: From Bahia to Corinthians
* Lincoln Cássio de Souza Soares: From Avaí to Coritiba
* Pedro Ken Morimoto Moreira: From Avaí to Cruzeiro
* Renan Henrique Oliveira Vieira: From Atlético Mineiro to Coritiba
* Fabrício de Souza: From Cruzeiro to São Paulo
* Thiago Humberto Gomes: From Ceará to Internacional
* Danilo Luiz da Silva: From Santos to FC Porto
* Maicon Thiago Pereira de Souza: From Figueirense to São Paulo
* Dagoberto Pelentier: From São Paulo to Internacional
* Adilson Warken: From Grêmio to Terek Grozny
* Charles Basílio da Silva: From Cruzeiro to Lokomotiv Moskva
* André Luiz Tavares: From Internacional to Botafogo
* Leonardo David de Moura: From Coritiba to Grêmio
* Damian Escudero: From Grêmio to Boca Juniors
* Rodolfo Dantas Bispo: From Grêmio to Lokomotiv Moskva
* Cleber Santana Loureiro: From Atlético Paranaense to São Paulo
* Willian Thiego de Jesus: From Bahia to Grêmio
* Diogo Luis Santo: From Santos to Olympiacos CFP
* Alberto Rafael da Silva: From Atlético Goianiense to Fluminense
* Rodrigo Batista da Cruz: From Atlético Paranaense to Fluminense
* Élton Rodriguez Brandão: From Vasco da Gama to Corinthians
* Carlos Alberto Gomes de Jesus: From Bahia to Vasco da Gama
* Jean Raphael Vanderlei Moreira: From São Paulo to Fluminense
* Evaeverson Lemos da Silva: From Grêmio to Olympique de Marseille
* Daniel da Silva Carvalho: From Atlético Mineiro to Palmeiras
* Manoel Morais Amorim: From Corinthians to Bahia
* Marcos Aurélio de Oliveira Lima: From Coritiba to Internacional
* Moisés Muñoz: From Atlante to América
* Christian Bermúdez: From Atlante to América
* Armando Navarrete: From América to Atlante
* Christian Valdez: From Jaguares de Chiapas to Monarcas Morelia
* Ángel Reyna: From América to Monterrey
* Gabriel Pereyra: From Puebla to Estudiantes Tecos
* Danilo Veron Bairros: From Tigres U.A.N.L. to Atlético Mineiro
* Darron Gibson: From Manchester United to Everton
* Albert Meyong Zé: From SC Braga to Vitória Setúbal
* Du¨an Djurić: From FC Zürich to Valenciennes FC
* Carlos Idriss Kameni: From RCD Espanyol to Málaga CF
* William Salles de Lima Souza: From Avaí to Atlético Goianiense
* Emiliano Viviano: From Inter to Palermo
* Kjetil Wæhler: From Aalborg BK to IFK Göteborg
* Elias Ribeiro de Oliveira: From Figueirense to Atlético Goianiense
* Davide Biondini: From Cagliari to Genoa
* Adam Matuschyk: From 1. FC Köln to Fortuna Düsseldorf
* Rafael Marques *: From Free Agent to Atlético Mineiro
* Patrick van Aanholt: From Chelsea to Vitesse
* Gary Cahill: Bolton Wanderers to Chelsea
* Iago Falqué Silva: From Tottenham Hotspur to Southampton
* Pavel Golyshev: From Tom Tomsk to FC Krasnodar
* José Roberto de Oliveira: From Internacional to Bahia
* Sebastian Freis: From 1. FC Köln to SC Freiburg
* Danny Holla: From FC Groningen to VVV-Venlo
* Josh McEachran: From Chelsea to Swansea City
* Alexander Merkel: From Genoa to Milan
* Papiss Demba Cissé: From SC Freiburg to Newcastle United
Sorry man, echt. Was niet m'n bedoeling om m'n medespelers teleur te stellenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je die laatkomers maar teleurstellen vind ik
Mocht niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom mag er eigenlijk geen club topic worden aangemaakt?
Ik heb al een Van aanholt hoorquote:
Ja zag het ook staan, weird.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb al een Van aanholt hoor
[ afbeelding ]
Vooral in de 1e helft was ik aan het faalhazen zegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Quel is de ownster van het team
Je speelt juist heel goed vind ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:35 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Vooral in de 1e helft was ik aan het faalhazen zeg
we waren niet zulke efficiënte spitsen neequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:35 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Vooral in de 1e helft was ik aan het faalhazen zeg
doe mij maar middenveld of verdediging.. ik ben niet zo goed in passeren enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil samen met omni eens in de voorhoede
Anders ga jij CAM, doe ik eens spitsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
doe mij maar middenveld of verdediging.. ik ben niet zo goed in passeren enzo
ben meer van de steekballen. d/c op 55e minuut ofzo
Ik welquote:
Sterker nog, we wachten op jequote:
Haha nouquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je speelt juist heel goed vind ik
Ach ja we hebben gewonnen inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
we waren niet zulke efficiënte spitsen neemaar ja 2-1 winst is 2-1 winst
Thanks, we wisselen zo weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
GJE, ik ben uit de spits gegaan. Ga jij er dan maar in
Kom in de IRCquote:
Hij vindt mn kapsel gaaf ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
RIJST, mijn neefje wil je als vriend op XBL
Mocrokapsel tochquote:
Heb je geen nickelson jas dan?quote:
Ja en een BB en glimmende schoenen met de Italiaanse vlaggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je geen nickelson jas dan?
Je voldoet aan het beeld wat ik van je hadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja en een BB en glimmende schoenen met de Italiaanse vlaggen.
Op verzoek van jullie zitten we nu in de IRCquote:
Ja, alleen weet ik niet of we nog doorspelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
haha. nog steeds clubs aan het doen? dan kom ik zo ook ff
Join de irc: #fok.fifaquote:
Dunnoquote:
Klinkt meer alsof er na de wedstrijd onder de douche iets is gebeurdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:29 schreef Reemi het volgende:
Pato én Ibra in één wedstrijd geblesseerd geraakt. LeukEn nog allebei een armblessure en 3 wedstrijden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof er na de wedstrijd onder de douche iets is gebeurd
Sexschandalen zijn nooit cheapquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel weer 1200 coins lichter daardoor![]()
CR7 en Messiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had eerder Terry en Ribery verwacht, geen Pato en Ibra
Messi laat perongeluk een zeepje vallenquote:
Echte mannen laten geen zeepjes vallen maar gebruiken hun mannelijke lokgeuren om schoon te worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Messi laat perongeluk een zeepje vallen
Vandermar stylequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echte mannen laten geen zeepjes vallen maar gebruiken hun mannelijke lokgeuren om schoon te worden.
Nah, ik douche liever met shampooquote:
Hugo Boss showergelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, ik douche liever met shampoo
Doppeldouche of L'oreal for menquote:
Ahahah skeer mattiejjquote:
Nee mang, geld besteed ik aan lekker geurtjesquote:
Heb er 7 staanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee mang, geld besteed ik aan lekker geurtjes
Nicequote:
Kouros en Gucciquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice
Welke vind je het chillst?
Ik vind X&Y van Hugo Boss relaxt en 1 million van Paco Rabanne
Wil je ook participeren in het interessante msn gesprek?quote:
Maltquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Een 14-jarige met 7 luchtjes..ga nou eerst maar eens bier leren drinken guppekop
Dat heeft net zoveel overeenkomsten met bier als slootwater. Kan je nog beter aan de shandy gaan.quote:
Shandyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heeft net zoveel overeenkomsten met bier als slootwater. Kan je nog beter aan de shandy gaan.
2011 is voorbij gevlogen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Shandyik mis die tijd dat ik als 13 jarige niet meer normaal kon doen na 3 blikjes shandy lol.
Minderjarigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heeft net zoveel overeenkomsten met bier als slootwater. Kan je nog beter aan de shandy gaan.
Dat drink je toch voor je tienerjarenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Shandyik mis die tijd dat ik als 13 jarige niet meer normaal kon doen na 3 blikjes shandy lol.
Lol, toen had ik alleen nog maar van tienerdisco gehoordquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Op mijn 14e stond ik al in de kroeg. Goed om te zien dat de jeugd van tegenwoordig weer een beetje in toom wordt gehouden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat drink je toch voor je tienerjaren?
Dat dronk ik toen ik in groep 6 zat inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Op mijn 14e stond ik al in de kroeg. Goed om te zien dat de jeugd van tegenwoordig weer een beetje in toom wordt gehouden
Shandy is meer iets voor 10jarigen ofzo volgens mij
Slowenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Op mijn allereerste "fuif" kreeg iedereen 1 blikje shandy weet ik nog..en daarna slowen als een baws
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tja, snap niet wat er zo stoer is aan bier en kroeg op jonge leeftijd hoor
Sakéquote:
Tila Tequilaquote:
Heb je ooit wel eens een suicide tequila gedaan? Hilarisch voor de omstandersquote:
CF->ST kost wel 3-4kquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
If dost voor 32k
Hij is wel cf, maar goeie deal ofniet?
Staan een paar al een rijje voor 51k, maar die worden niet gekochtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen idee wat hij normaal waard is als spits
Wat is daar 'traag' aan dan in vergelijking met FUT?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kan echt niet tegen die kktrage gameplay in H2H.
ik heb echt het idee dat jij FIFA verschrikkelijk vindtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb ook echt het gevoel dat ik keihard generfed wordt omdat ik 9 op rij heb gewonnen.Noobs met kk-Hart op doel ook echt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef zerokil het volgende:
Opeens lukt niks meer bij Fifa en dit heeft namelijk te maken met de controller instellingen.
Zou iemand de Standaard Controller instellingen van Fifa kunnen geven?
FUT staat op fast, H2H op regular/normalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is daar 'traag' aan dan in vergelijking met FUT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |