SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Het is gewoon een slowchat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, en ik mijn punt niet verder hoef te illustreren. Als je het niet snapt, dan zit je hier ook verkeerd.
Kusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan trouwens ook wel momenten herinneren dat sommige mensen plaatjes aan het spammen warenJust saying..
Ik bedoelde jou eigenlijk niet eensquote:
Af en toe ok, maar niet constant.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan trouwens ook wel momenten herinneren dat sommige mensen plaatjes aan het spammen warenJust saying..
Dat gebeurt ook niet mop.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Af en toe ok, maar niet constant..
Maar waar ligt dan de grens he.. Dat is dan ook voor iedereen weer anders. Op die manier kan je moeilijk verwachten dat er niet (af en toe/regelmatig/vaak) gebaggerd wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Af en toe ok, maar niet constant..
Die grens is gevoelsmatig, en voor iedereen anders. Ik kan alleen voor mezelf zeggen dat die grens al lang gepasseerd is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar waar ligt dan de grens he.. Dat is dan ook voor iedereen weer anders. Op die manier kan je moeilijk verwachten dat er niet (af en toe/regelmatig/vaak) gebaggerd wordt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die grens is gevoelsmatig, en voor iedereen anders. Ik kan alleen voor mezelf zeggen dat die grens al lang gepasseerd is.
En voor een vroege dood bij regelmatig gebruikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:37 schreef Henkie94 het volgende:
Ja ok, schijnbaar zorgen paprikachips + energy drink voor ranzige boeren.
Als iedereen nu gewoon even eruit gooit waar voor hem/haar de grens ligt, zorgt dit weer voor minder spanning op het webquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die grens is gevoelsmatig, en voor iedereen anders. Ik kan alleen voor mezelf zeggen dat die grens al lang gepasseerd is.
Ik denk dat ik toch al wel dood ga voordat de energy drink schade kan aanrichten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En voor een vroege dood bij regelmatig gebruik
Mee opgegroeid tochtock.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dit gevonden hebt.
Wil ik het zien?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mee opgegroeid tochtock.
Deze is rustiger.
Als dit voor jou een normaal 'ontbijt' is, betwijfel ik het.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch al wel dood ga voordat de energy drink schade kan aanrichten.
Alleen in het weekend/de vakantie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als dit voor jou een normaal 'ontbijt' is, betwijfel ik het.
Is er niet! Ik moet nog een uur in de treinquote:
Daarom altijd lunchpakket in je tas hebben!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is er niet! Ik moet nog een uur in de trein
Vergetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom altijd lunchpakket in je tas hebben!
(9 van de 10 keer heb ik dat ook niet helaas.)
Lekker wel ja, maar ik heb besloten minder troep te etenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:46 schreef Henkie94 het volgende:
Broodje döner bij de Turk op het station.
Da's toch geen troep.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lekker wel ja, maar ik heb besloten minder troep te eten
Nee, reuze gezond is het inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Da's toch geen troep.Is gewoon vleesch. Knoflooksaus is wel troep ja.
Dat iets niet gezond is betekent niet dat het perse ranzig is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, reuze gezond is het inderdaad.
Meestal valt het wel mee met hoe vet dat spul is. :3quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, reuze gezond is het inderdaad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is D;. niet D:.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zal het topic maar even centraal gooien, helemaal vergeten. D:.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
1tje wou geen Beatle meer zijn en klom weg?.
Dat is waar, en hij lijkt ook op zo'n mannetje op de UI's van Cosmo en mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
de 2e want je bent vaak on the road
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
de 2e want je bent vaak on the road
Okéquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is waar, en hij lijkt ook op zo'n mannetje op de UI's van Cosmo en mij.
Huibert is de naam, aangenaam.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:18 schreef HappyBob het volgende:
Wie zijn jullie?Ik herken jullie niet meer!!
Hallo Hubert, ik ben Bob.quote:
Heb jij nog dezelfde UI als gisterquote:
Maar ik ben niet zo origineelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hallo Hubert, ik ben Bob.
Ik hou van postzegels verzamelen en langen wandelingen over het strand
[..]
Heb jij nog dezelfde UI als gisterViespeuk
Schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n pak krijgt mijn kindje later ook.
Probeer je nu te zeggen dat wij geen echte FOK!ers zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo origineel
En als een echte FOK!ster kan ik niet goed tegen veranderingen
Ik wilde net zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat wij geen echte FOK!ers zijn?
NEE!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat wij geen echte FOK!ers zijn?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
NEE!!!
Maar waarom doen jullie het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Awww, te laat Beach! Ze is bezet.
Afzetten tegen alles!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
NEE!!!
Maar waarom doen jullie het dan?
Plaatsjesspamquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef Beach het volgende:
Oehh, had je eerder moeten vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
4 posts achter elkaar met plaatjes.. Hier is ARG7 niet voor bedoeldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK HEB HEM EXPRES VERKLEIND DIT DAT.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo doen hoor tegen mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
4 posts achter elkaar met plaatjes.. Hier is ARG7 niet voor bedoeld
Oké, rebels hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Afzetten tegen alles!!
[..]
PlaatsjesspamBAGGER
[..]
[..]
Ik zit toch lekker anoniem op het internetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet zo doen hoor tegen mij.
Doe ook gewoon johquote:
Zit je stiekem te spotten om mijn leeftijd?:6quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zit toch lekker anoniem op het internetNiemand kan me iets maken!
[..]
Doe ook gewoon johLaat zien dat je een echte puber bent!
Nooit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zit je stiekem te spotten om mijn leeftijd?:6
Ja nouquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
VrouwenAltijd alles zelf invullen..
Het is een algemeen probleem bij vrouwen. Dus het ligt ook aan jou. Maar het is iets wat door de maatschappij geaccepteerd wordt.quote:
De Toto vul ik toch liever zelf inquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
VrouwenAltijd alles zelf invullen..
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De Toto vul ik toch liever zelf in
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet wie goed is tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet waar, dan zou K-Cash een pedo zijn
Is hij ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet waar, dan zou K-Cash een pedo zijn
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liefde onder jonge mensen.. Altijd schattig toch
jmrquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
8 jaar leeftijdsverschil is net iets te veel
Met Cash of iemand anders bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb je al vieze seksytijd gehad?
Sectie?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb je al vieze seksytijd gehad?
cash natuurlijk. heb je er meer?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met Cash of iemand anders bedoel je?
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
cash natuurlijk. heb je er meer?
Eerst sectie in je piemel dan mijn piemel in jouw sectie?quote:
Vroeger op jouw leeftijd speelde we nog met barbies..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Dacht dat je bedoelde van "vroeger" zeg maar
Nee, alleen gezoend
JaN EN Ik zijn ook sChattiig,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liefde onder jonge mensen.. Altijd schattig toch
Ik was een echte man en speelde met action man hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger op jouw leeftijd speelde we nog met barbies..
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaN EN Ik zijn ook sChattiig,
Ik gaf Ken altijd wapens. Sowieso dat hij Action Man afmaakte.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was een echte man en speelde met action man hoor
Kenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik gaf Ken altijd wapens. Sowieso dat hij Action Man afmaakte.
Op die leeftijd is de schattigheid er wel van af..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt? Hm, echt? Echtecht?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op die leeftijd is de schattigheid er wel van af..
Maar Cash en ik zijn SchattigERquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een knuffel hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger op jouw leeftijd speelde we nog met barbies..
Vooral met dat kapsel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:44 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Sorry jan jij bent wel een schattig knuffelbeertje
Hey, wat ben ik dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:44 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Sorry jan jij bent wel een schattig knuffelbeertje
heb je al stiekem aan z'n pielemans gezeten? :$quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Dacht dat je bedoelde van "vroeger" zeg maar
Nee, alleen gezoend
Awhhhquote:
Jij hebt mooie krullenquote:
Nee, durfde ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb je al stiekem aan z'n pielemans gezeten? :$
ze is niet hier als in hier hierquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
u jelly much
[..]noemen ze dat tegenwoordig douchen ja...?
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ze is niet hier als in hier hierballen scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor jeans draag je altijd dan? De vorm enzo..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja.. Triest genoeg is één van de wenigie goed gescheurd en de rest is mwah mwah.
Dit inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ze is niet hier als in hier hierOhh dus over een paar seconde ben je er weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg je nou dat ik kleine ballen heb!?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Ohh dus over een paar seconde ben je er weer
ja vele malen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je jezelf al perongeluk besneden daarmee?
Goed gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zeg je nou dat ik kleine ballen heb!?
Gewoon regular. Geen skinny of wide ofzo. D:.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor jeans draag je altijd dan? De vorm enzo..
[..]
Dit inderdaadIk doe altijd gewoon millimeteren
Straks snij ik in m'n balletjes
Of weinig haarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zeg je nou dat ik kleine ballen heb!?
Oké. En de vorm? Gewoon recht, of wijde pijpen, of tapered legs, ...?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon regular. Geen skinny of wide ofzo. D:.
Bij mij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En gemilimeterde balhaar gaat jeuken..
Recht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké. En de vorm? Gewoon recht, of wijde pijpen, of tapered legs, ...?
maar bij jou staat een schaamfro gewoon goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:55 schreef JanPiraat het volgende:
gewoon lekker vachtje eromheen, houd je zaad warm mensen !!!
Zoveel vragen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wat geef jij ongeveer uit aan een broek?
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:53 schreef Omdatappel het volgende:
Furdinand.
Schiet nou maar op, anders mag je niet meer hier komen hoor!
Broeken mogen ook best wat kosten. Die dingen gaan lang mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef Furdinand het volgende:
ik koop altijd veel te dure broekenik vind de goedkoper gewoon altijd lelijk of kut zitten.....
Dan zit er vlak bij jou een heel mooi winkeltje, tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zoveel vragen..
Ik ben niet zo picky met geld..
bij mij gaat niets lang meequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Broeken mogen ook best wat kosten. Die dingen gaan lang mee.
Dan koop je de verkeerde broekenquote:
Dat winkeltje waar we elkaar misliepen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Broeken mogen ook best wat kosten. Die dingen gaan lang mee.
[..]
Dan zit er vlak bij jou een heel mooi winkeltje, toch
Die jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat winkeltje waar we elkaar misliepen?
Eigenlijk wel een idee om daar binnenkort ff naar binnen te lopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die jaDaar hebben ze wel goeie broeken
Luister naar je meisje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:01 schreef Omdatappel het volgende:
Furdinand, hou op met posten en ga eens doen wat je moet doen, potjandikkie.
g-starquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan koop je de verkeerde broekenStaat er toevallig heel groot G-Star achterop?
mn armen zijn te kortquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:02 schreef Henkie94 het volgende:
Mensen die hun zak niet kunnen scheren.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een idee om daar binnenkort ff naar binnen te lopen.
Geen idee wat voor kwaliteit dat isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
g-star
nee meestal die mertken bij the sting. die zitten wel chill
Mijn buik is te dikquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:06 schreef Furdinand het volgende:
2 van mijn kleine tenen zitten met een stuk huis aan elkaar vast.
ransaapquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:06 schreef Furdinand het volgende:
2 van mijn kleine tenen zitten met een stuk huid aan elkaar vast.
Welke zak probeer jij te scheren dan?quote:
Dikzakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]En anders is APC ook een erg goeie broek voor niet al te veel geld [ afbeelding ]
[..]
Mijn buik is te dik
Hij moest een slachtoffer hebben ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]kan ik toch niets aan doen
zo heeft de Here mij geschapen.
mn borsten hangen gewoon op de grond haterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En daar kun je niet bij?WAT VOOR MISSCHAPEN ARMEN HEB JIJ
Ik ben er al een tijdjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
hallo meine negers, uw heer is weder opgestaan.
Die kletsen op je knieen als je loopt ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn borsten hangen gewoon op de grond hater
Nee ze hangen op de grond en ik heb o benen dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:18 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Die kletsen op je knieen als je loopt ja?
Je legt ze over de schouder dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ze hangen op de grond en ik heb o benen dus.
jij bent allah, niet jezusquote:
Dan kan je geen leuke kleren aanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Je legt ze over de schouder dan?
Zwangerschapskleertjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan kan je geen leuke kleren aan
Rugbypakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan kan je geen leuke kleren aan
Deze kleur is ook wel vetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terechte willen. Boh die dingen.
Inderdaad. Ik heb een donkergrijze met navy.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze kleur is ook wel vet
[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar in Budapest een leuke gevonden, maar was niet meer in mijn maatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb een donkergrijze met navy.
Trek jij maar iets uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:26 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Zodra ik iets aandoe is het leuk toch![]()
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar in Budapest een leuke gevonden, maar was niet meer in mijn maatIk heb uren gehuild daar.
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:26 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Zodra ik iets aandoe is het leuk toch![]()
Dan heb je een aparte smaakquote:
Zonder kleren nog leukerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja
Ik ook toch?
[..]
Dan heb je een aparte smaak
Het kan zo vervelend zijn om te weten wat je wil hebben.. Als het dan ook maar een klein beetje afwijkt is het niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Nare shit man.
Hey johquote:
gij jij nou maar kleine meisjes versieren ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:11 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Hij moest een slachtoffer hebben ja?
Ik snap je helemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het kan zo vervelend zijn om te weten wat je wil hebben.. Als het dan ook maar een klein beetje afwijkt is het niet goed genoeg.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey johOeps sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Screencap het eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, dat doet hij alleen elke vrijdag om 10 uur voor de cam voor mij
Allebei.quote:
budapestquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar in Budapest een leuke gevonden, maar was niet meer in mijn maatIk heb uren gehuild daar.
Ik ben niet kleinquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
gij jij nou maar kleine meisjes versieren ofzo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, dat doet hij alleen elke vrijdag om 10 uur voor de cam voor mij
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey johVrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Vertelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
daar heb ik nog een olijke anekdote over
I didn't ..quote:
Oké, ben 1.60quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
beetje wel toch? ik heb jou nooit gezien maar je komt over als niet langer dan 1,63
Oeps, hihiquote:
Dwing mequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, hij is alleen van mij
Anders ga je op hem fappen enzo
[..]
Mondje dicht dus
Ik wil de hele anekdote inclusief paintsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
komt er op neer dat ik voor mijn maat een straat courtisane voorgeschoten heb.
Terecht dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil de hele anekdote inclusief paintsEen goed verhaal hoor je niet af te raffelen.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Alleen Native mod toch?
Als je nog wilt natuurlijk
Alleen Native mod toch?
Alleen Native mod toch?
Alleen Native mod toch?
Alleen Native mod toch?
Alleen Native mod toch?
Alleen Native mod toch?
Alleen Native mod toch?
een typoquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:48 schreef Beach het volgende:
oh en KB omdat hij me wat liefs stuurde op het fobo, daarom
LEUGENSSSSSSSSSSSSSSSSs.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil ook liefde van jullie, maar jullie vinden mij niet lief..
Die zijn druk met elkaar bezigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom posten Renesite en Patrique nooit meer hier?
Moet 'm nog installerenquote:
Prima, dm me maar dan welke server en hoe je heet enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet 'm nog installeren![]()
En misschien iets wat later vanavond, moet nog eten en ik weet niet wanneer het klaar is
En de server maakt mij verder niets uit. [ afbeelding ]
quote:
> Dr. Drequote:
Zo was het plaatje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt?
[..]
Maar waarom die buik?
haten op dr. drequote:
Hij is bezig met downloaden, even kijken hoe het met het eten gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Prima, dm me maar dan welke server en hoe je heet enzo
Wel de laatste patch doen he.
Wel zelfde team hoor, want ik waarschuw je vast ik ben laatste tijd steeds beter geworden met manual blocking.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij is bezig met downloaden, even kijken hoe het met het eten gaat
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt?
[..]
Maar waarom die buik?
Volgens Steam heb ik 't al sinds september niet meer gespeeldquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel zelfde team hoor, want ik waarschuw je vast ik ben laatste tijd steeds beter geworden met manual blocking.
wrm steelt die frau mijn haarstijlquote:
is jouw haar ook zo lang?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wrm steelt die frau mijn haarstijl
Was, het is nu korter.quote:
holy shitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was, het is nu korter.
Tot mijn nek, maar alsnog.
Waarom moet ik aan Rusland denken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |