SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Het is gewoon een slowchat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, en ik mijn punt niet verder hoef te illustreren. Als je het niet snapt, dan zit je hier ook verkeerd.
Kusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan trouwens ook wel momenten herinneren dat sommige mensen plaatjes aan het spammen warenJust saying..
Ik bedoelde jou eigenlijk niet eensquote:
Af en toe ok, maar niet constant.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan trouwens ook wel momenten herinneren dat sommige mensen plaatjes aan het spammen warenJust saying..
Dat gebeurt ook niet mop.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Af en toe ok, maar niet constant..
Maar waar ligt dan de grens he.. Dat is dan ook voor iedereen weer anders. Op die manier kan je moeilijk verwachten dat er niet (af en toe/regelmatig/vaak) gebaggerd wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Af en toe ok, maar niet constant..
Die grens is gevoelsmatig, en voor iedereen anders. Ik kan alleen voor mezelf zeggen dat die grens al lang gepasseerd is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar waar ligt dan de grens he.. Dat is dan ook voor iedereen weer anders. Op die manier kan je moeilijk verwachten dat er niet (af en toe/regelmatig/vaak) gebaggerd wordt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die grens is gevoelsmatig, en voor iedereen anders. Ik kan alleen voor mezelf zeggen dat die grens al lang gepasseerd is.
En voor een vroege dood bij regelmatig gebruikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:37 schreef Henkie94 het volgende:
Ja ok, schijnbaar zorgen paprikachips + energy drink voor ranzige boeren.
Als iedereen nu gewoon even eruit gooit waar voor hem/haar de grens ligt, zorgt dit weer voor minder spanning op het webquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die grens is gevoelsmatig, en voor iedereen anders. Ik kan alleen voor mezelf zeggen dat die grens al lang gepasseerd is.
Ik denk dat ik toch al wel dood ga voordat de energy drink schade kan aanrichten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En voor een vroege dood bij regelmatig gebruik
Mee opgegroeid tochtock.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dit gevonden hebt.
Wil ik het zien?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mee opgegroeid tochtock.
Deze is rustiger.
Als dit voor jou een normaal 'ontbijt' is, betwijfel ik het.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch al wel dood ga voordat de energy drink schade kan aanrichten.
Alleen in het weekend/de vakantie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als dit voor jou een normaal 'ontbijt' is, betwijfel ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |