Als Laura besluit, in overleg met haar ouders, om naar NZ te gaan zou hij iets voor haar kunnen betekenen. Het is nog helemaal niet zeker of ze toestemming krijgt om dat te gaan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Hij schrijft dat hij het contact weer later hoopt op te pakken. Ik zou me kunnen voorstellen dat dit na deze berichtgeving wat moeilijk ligt.
Op de HISWA verleden jaar waren de Nederlandse interviews ook leuk dus je kan niet alles over één kam scheren. Dat doet Laura ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:16 schreef svetan het volgende:
@MrFoureyes
Kijk maar eens op Laura's website..... in de afgelopen week zijn er weer sponsors bijgekomen.
@Tide
De buitenlandse vraaggesprekken waren doorgaans leuk en was geen spoor van wantrouwen tegen deze journalisten. Bv was er dat leuke vraaggeprek op het Australische SBS wat in het nederlands werd gevoerd maar ook de andere vraaggesprekken waren heel open.
Alle interviews van de nederlandse pers zaten bomvol met suggestieve vragen en gingen niet over de reis of hoe Laura het zelf ging maar waren gewoon een verzoek om een reactie op de onzin die er weer in Nederland over haar gepubliceerd werd.
Ik denk dat het woord voor 2012 gevonden is.. Gestoordenboek wat een idioten in het gastenboek van zeikmeisje.nl zegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:42 schreef MrFoureyes het volgende:
"Shawn 21-01-2012
I was shocked to read Lyall Mercer's posting about the assassination attempt on you by the Dutch government. This puts the Netherlands firmly on the axis of evil, together with North Korea, Iraq and other rogue states. Clearly the communist past of the Netherlands, a former east block country, rings through its present day politics. Shame on you, Netherlands"
www.lauradekker.nl
Juist ja.
This Media Release is a breach of contract. I hope attorney de Lange goes to court!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:48 schreef svetan het volgende:
Dit soort reacties waren er te verwachten! Wacht maar af totdat een paar buitenlandse boulevard bladen dit thema gaat oppakken.
Tja.. Als je al je tijd besteed aan het volgen van zeikmeisjes, dan heb je geen tijd om te leren en dan heb je geen idee hoe de wereld in elkaar steekt. Dus het is een beetje soort zoekt ontspoorde soort op zeikmeisje.nlquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:58 schreef BabeWatcher het volgende:
bijna bijna bijna
Er zijn meer mensen op Sint Maarten, dan er normaal op Sinterklaas wachten.
Zet'm op Laura, nog een klein stukje
En wat gebeurt er dan? Ik zou me slap lachen als er werd geschreven dat Nedeland behoort tot de as van het kwaad (oude Reagan-term, trouwens) en in het voormalig oostblok ligt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:48 schreef svetan het volgende:
Wacht maar af totdat een paar buitenlandse boulevard bladen dit thema gaat oppakken.
Noem eens een voorbeeld dan dat net zo bizar is als beweren dat Nederland een voormalig Oostblok-land is?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:00 schreef svetan het volgende:
@OpperTokkie
Dat is gewoon het zelfde soort publieke desinformatie wat er ook in Nederland over andere delen van de wereld is.
"Kopers van de nieuwste editie van het Guinness Book of Records zullen zich altijd afvragen of er niet ergens op de wereld een puber is die alle voorgaande records verslagen heeft."quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Tide het volgende:
http://www.kovandijkverte(...)et-meer-betrouwbaar/
Ik ga kijken. Komt de aankomst nog live op tv, dan wel op een stream?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef Tide het volgende:
Vanavond Jeugdjournaal, 18.45 uur, NOS (NL3)
assasination attemptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:42 schreef MrFoureyes het volgende:
"Shawn 21-01-2012
I was shocked to read Lyall Mercer's posting about the assassination attempt on you by the Dutch government. This puts the Netherlands firmly on the axis of evil, together with North Korea, Iraq and other rogue states. Clearly the communist past of the Netherlands, a former east block country, rings through its present day politics. Shame on you, Netherlands"
www.lauradekker.nl
Juist ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |