De meeste mensen?? Get real! De meeste mensen, zelfs de meeste gelovige mensen, komen al jaren niet in de kerk, als ze er al ooit wel kwamen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Op zondag gaan de meeste mensen (incl. ikzelf) naar de kerk.
Kan 'zenzuur' ook?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Grappig dat "censuur" een verboden woord is in het gastenboek. Je krijgt dan een foutmelding en het bericht wordt niet geplaatst. Lekker hypocriet.
Als je er echter "cen-suur" van maakt...
Ahja, nu is het ineens goed dat ze er niet in staat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:39 schreef svetan het volgende:
Heeft iemand in de laatste jaren dat Guinness Book wel eens werkelijk gezien? Daar hoef je echt niet heel erg bedroeft te zijn om daar niet in te staan! Vroeger was het ooit een leuke en interessante publicatie maar tegenwoordig staan eer voor het overgrote deel onzin records in.
Vroeger stelde het nog iets voor maar dat is al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:39 schreef svetan het volgende:
Heeft iemand in de laatste jaren dat Guinness Book wel eens werkelijk gezien? Daar hoef je echt niet heel erg bedroeft te zijn om daar niet in te staan! Vroeger was het ooit een leuke en interessante publicatie maar tegenwoordig staan eer voor het overgrote deel onzin records in.
Het was Laura niet om het Guinness Book te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ahja, nu is het ineens goed dat ze er niet in staat.
Smokey staat er toch maar mooi in en Laura niet, go Smokey!quote:The loudest purr by a domestic cat is 67.7 dB (LA peak) and was achieved by Smokey, owned by Lucinda Ruth Adams (UK) at Spring Hill farm, Pitsford, Northampton, UK, on 25 March 2011.
Smokey is a domestic cat and achieved its record in its home, where it felt relaxed and happy. Accessories used during the record attempt include a grooming brush, slices of ham and stroking by hand.
The measurement was made by Class 1 sound level meter NA-28 by RION in the presence of a vet, a representative of Northampton Cats Protection, a local MP, and a sound engineer.
The LC peak was measured at 86.3 dB. The measurement was taken from a distance of one metre.
Sinds de uitvinding van internet heb ik nooit meer een boek vastgehouden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:40 schreef Tide het volgende:
[..]
Vroeger stelde het nog iets voor maar dat is al jaren niet meer.
Wij hebben vorig jaar nog een nieuwe gekocht. Leuk boek, leuke records.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:39 schreef svetan het volgende:
Jij hebt de bijbelteksten op je tablet staan en die neem je 's zondags mee naar de kerk?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Sinds de uitvinding van internet heb ik nooit meer een boek vastgehouden.
Laura niet nee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef Tide het volgende:
Het was Laura niet om het Guinness Book te doen
Ik heb een papieren Bijbel, maar ook een op mijn telefoon. Als ik snel een bepaalde tekst wil zoeken, gebruik ik mijn telefoon. Als de pastor leest uit het Boek, dan lees ik mee in de papieren versie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij hebt de bijbelteksten op je tablet staan en die neem je 's zondags mee naar de kerk?
Of je zit in de kerk achter je laptop met dongel, op de site van statenbijbelonline.com?
Kun je nagaan hoe belangrijk deze aankomst is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Beter nog: laat de hele televisieavond van Nederland 1 vervallen voor dit historische moment. Voor een klein binnenbrandje wordt de programmering al wekenlang aangepast.
Een brand in een Vogelaarwijk en het Songfestival wordt onderbrokenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe belangrijk deze aankomst is.
Dan heb je toch een boek in je handen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb een papieren Bijbel, maar ook een op mijn telefoon. Als ik snel een bepaalde tekst wil zoeken, gebruik ik mijn telefoon. Als de pastor leest uit het Boek, dan lees ik mee in de papieren versie.
Hé, niet overdrijven hè! Jeugdjournaal is meer dan genoeg. Dat staat hier toch nooit op.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
De aankomst komt toch wel live op Journaal 24? Beter nog: laat de hele televisieavond van Nederland 1 vervallen voor dit historische moment. Voor een klein binnenbrandje wordt de programmering al wekenlang aangepast.
Fixed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:59 schreef svetan het volgende:
Het verhaalover de tegenwerking van de nederlandse overheid wordt nu ook uitgebreid gebracht in de een Brazilliaanse kranten.
http://esportes.terra.com(...)+anos+se+rebela.html
Dat valt ook wel weer mee, het belicht gewoon dat Laura pas kon zeilen na een juridisch steekspel. Die krant is gewoon volledig, het is geen aanklacht tegen de Nederlandse overheid in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:59 schreef svetan het volgende:
Het verhaalover de tegenwerking van de nederlandse overheid wordt nu ook uitgebreid gebracht in de Brazilliaanse kranten.
http://esportes.terra.com(...)+anos+se+rebela.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |