quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:59 schreef bigbass het volgende:
De kerstdagen zijn in aantocht, net als het nieuwe jaar;
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:05 schreef bigbass het volgende:
ok, ok, gefixt. Ik had geen zin om de hele OP aan te passen
quote:
Zeur niet, je hebt al watquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:59 schreef bigbass het volgende:
Hmm, de veiling loopt en ik heb opeens een sociaal levenben te vaak niet huis om 12 uur en overdag loopt er weinig leuks af...
Als hem uitgespeeld hebt zie ik je wel in het PS3 ruiltopicquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Wat wilde je hebben dan?
Heb Dead Island PS3 binnen, was vergeten om nog bij te snipen, maar niemand wilde er blijkbaar overheen. Nog genoeg puntjes voor een leuke goodie (of goodies?) ook
Oh god, hier komen de 300 punten jongens!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Zal ook eens beginnen met serieus bieden ja
En toch heb ik de gesigneerde bierfiltjes weten te bemachtigen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:47 schreef lizardtattoo het volgende:
Haha nee hoor, ik had al gezegd dat ik er minder heb dan vorig jaar.
Tot nu toe alleen een paar keer een paar punten ingezet voor dingen waarvan ik dacht 'ach, misschien wel leuk', maar nu ga ik dus maar eens echt iets uitzoeken en daar op bieden.
-edit- tadaa Lemmings in tha pocket -edit-
Je moet wachten tot dee crew aangeeft wat je moet doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef DenXD het volgende:
Wat gebeurd nou precies als je een veiling wint? Moet je ergens je adresgegevens hebben staan op je profiel of nemen ze contact op?
Thanksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je moet wachten tot dee crew aangeeft wat je moet doenGebeurt altijd pas na afloop van alle veilingen (mailtje sturen met adres en gewonnen prijzen enzo als het goed is)
Daar heeft iemand mazzel gehad jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef zombieater het volgende:
Balen! Dead Island maar 83 puntjes :p Had ik beter kunnen wachten en dan ipv GTA III T-shirt Dead Island :p
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
De veilingen zijn allemaal afgelopen
Eind december 2012 weer denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef xminator het volgende:
Ook verstuurd![]()
Wanneer kunnen wij de KPV special verwachten?
Hoelang duurt dit nog ongeveer, kan je een inschatting geven?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef koei het volgende:
De veiling van de kerstprijsvraag is afgelopen en dus is de kerstprijsvraag nu helemaal ten einde en tijd voor ons om aan het grote verzenden te gaan beginnen. Heb jij ook prijzen in de wacht gesleept?
Om alles zo snel mogelijk te kunnen verzenden zouden we jullie willen vragen om een e-mail te sturen naar fokgames@gmail.com met als onderwerp 'KPV 2011 - nickname' waarbij je nickname uiteraard vervangt voor je eigen nickname. Zet in de e-mail welke prijzen je hebt ontvangen én naar welk adres de prijzen gestuurd mogen worden. Alles wordt uiteraard nog wel gecontroleerd, dus gelukzoekers die hopen op deze manier de prijzen van een ander te kunnen claimen hoeven geen moeite te doen.
Alle prijzen worden dan zo snel mogelijk naar de winnaars verzonden!
Een deel is al verzonden, een deel wordt momenteel ingepakt en een ander (klein) deel ligt bij iemand anders waarvan ik niet weet wanneer hij tijd heeft om het te versturen omdat hij nogal druk is. En ik weet niet welke prijzen waar liggen dus ik kan geen schattingen geven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Hoelang duurt dit nog ongeveer, kan je een inschatting geven?
Drie posterpakketten, twintig of meer bubbelenveloppen en één pakket. Zending nummer twee staat klaar om morgen verstuurd te worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Hoelang duurt dit nog ongeveer, kan je een inschatting geven?
Die zit erbij, net even opgezocht. Ik heb geen enveloppen meer en zondag is hier alles met carnaval dicht, dus verzoekjes zijn voor de rest zinloosquote:Op zondag 19 februari 2012 18:37 schreef RPG het volgende:
Oew hopelijk zit mijn pakketje er ook al tussen dan kan mijn vriendin hem nog mee nemen woensdag als ze weer naar Ierland terug komt. En anders wordt het weer wachten op volgende tripje naar NL
Bedankt voor het uitzoeken. Nu alleen maar hopen dat TNT post beetje zijn best doetquote:Op zondag 19 februari 2012 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zit erbij, net even opgezocht. Ik heb geen enveloppen meer en zondag is hier alles met carnaval dicht, dus verzoekjes zijn voor de rest zinloos
Promo is toch alleen de CD zonder boekje enzo toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:09 schreef xminator het volgende:
Socom:special forces binnen, jammer dat het om een promo versie gaat. Dat stond niet vermeld bij de veiling.
Volgens mij lag die bij de andere crewlid die verstuurt. Ik heb niet zo heel veel meer liggen. En ik doe alles bij elkaar in 1 pakket als het even kanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:16 schreef RedemptioN het volgende:
R&c binnennu nog het PSP spel...en dat terwijl morgen de vita komt :p
My bad. Ik ben er een dag voor gaan zitten om alles in te voeren. En dan schieten dat soort details na uren foto's maken, packshots zoeken, beschrijvingen, etc er soms door.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:09 schreef xminator het volgende:
Socom:special forces binnen, jammer dat het om een promo versie gaat. Dat stond niet vermeld bij de veiling.
Yup. Voor de rest een normaal werkende versie, maar het was netjes geweest als ik het erbij had gezet. Overigens is het meeste wel retail, deze is er dus doorgeglipt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:48 schreef Syd het volgende:
[..]
Promo is toch alleen de CD zonder boekje enzo toch?
De veilingitems liggen op twee plekken, komt door een wisseling van de wacht ergens vorig jaar qua postverzendingen. Je hebt mijn gedeelte ontvangenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:30 schreef DaMSWer het volgende:
Gisteren drie van de vier gewonnen prijzen mogen ontvangen. Het wachten is nu nog op pakket twee?? Waar dan item vier in zit? Denk ik
Jammer.. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
My bad. Ik ben er een dag voor gaan zitten om alles in te voeren. En dan schieten dat soort details na uren foto's maken, packshots zoeken, beschrijvingen, etc er soms door.
[..]
Yup. Voor de rest een normaal werkende versie, maar het was netjes geweest als ik het erbij had gezet. Overigens is het meeste wel retail, deze is er dus doorgeglipt.
Geen idee, ik heb ook nog niksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:16 schreef lizardtattoo het volgende:
Hmm post is net geweest en ik heb nog niks. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Klopt, afgelopen weekend niet aan toe gekomen dus komend weekend ga ik alles de deur uit doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:37 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat wc-eend nog moet verzenden. Dus nee, nog geen paniek.
Ach je zal het ook druk hebben, we hebben gewoon geduldquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Klopt, afgelopen weekend niet aan toe gekomen dus komend weekend ga ik alles de deur uit doen.
Een van je prijzen (die past niet in de brievenbus) in ieder geval wel, de ander zou goed kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 08:33 schreef Yngwie het volgende:
Zijn de prijzen intussen verstuurd? Dan kan ik er rekening mee houden..
Dat zou ik moeten navragen. Alles wat bij mij lag is weg, foetsie en meer. Wc-eend heeft de rest.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef lordteddybeer het volgende:
Is nu alles verstuurd? want ik wacht nog met spanning af op mijn game
Daar ben je echt te laat voor, de oproep is al heel lang geleden geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:43 schreef MSNMGH het volgende:
In het kader beter laat dan nooit net pasmijn adresdata gestuurd voor een stuk of vier goodies waar ik het hoogste bod op had, hoop dat ze nog niet zijn weggegeven.
Ik ga kijken, maar kan niets beloven. We houden deze spullen niet het hele jaar (dan is er ruzie in het huishouden van Pheno). Het wordt alleen een takkenwerk om na te kijken wat het zou moeten zijn geweest. De reden dat we vragen om mensen het zelf te mailen in de juiste tijd, die weten tenminste waar ze op geboden hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:43 schreef MSNMGH het volgende:
In het kader beter laat dan nooit net pasmijn adresdata gestuurd voor een stuk of vier goodies waar ik het hoogste bod op had, hoop dat ze nog niet zijn weggegeven.
Dacht dat mijn gegeven wel bekend waren bij jullie (van voorgaande jaren) en dat je het dan vanzelf kreeg opgestuurd, ging nu maar eens kijken waar de items bleven. Krijg die lijst vd KPV niet meer online, neem aan dat het jullie wel lukt, even filteren en je ziet op welke sleutelhangers e.d. ik had geboden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga kijken, maar kan niets beloven. We houden deze spullen niet het hele jaar (dan is er ruzie in het huishouden van Pheno). Het wordt alleen een takkenwerk om na te kijken wat het zou moeten zijn geweest. De reden dat we vragen om mensen het zelf te mailen in de juiste tijd, die weten tenminste waar ze op geboden hebben
Kan kloppen, de retailversies zijn gewone donaties vanuit de crew.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:28 schreef Syd het volgende:
Game ook ontvangenGame was wel gebruikt zaten vette vingers op de cd
maar ziet er verder nog perfect uit! Dank!
Ah zo , maar werkt verder perfect hoor, haha.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:34 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kan kloppen, de retailversies zijn gewone donaties vanuit de crew.
Ik heb alles verstuurd..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef Ysgrublaidd het volgende:
Ik heb maar een deel van mijn prijzen ontvangen. Tot op heden mis ik nog de volgende items:
- Gamescom-Keycord
- Just Dance Keycord
Zijn deze al verstuurd?
Die ja, de laatste paar prijzen zijn nooit verzondenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bedoelt 2010? Ik had begrepen dat die afgehandeld waren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |