Eerder betekenis b: easily offended or disgusted.quote:
Morgenochtend op de wii.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
*boks*
Morgenochtend om de plas?
Bier of wijn. Of misschien wel wodka. Wodka mag bestquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:33 schreef Nirak het volgende:
Die a maakt de zaak duidelijk
En idd vreselijk saai V. Maar als je wel zou drinken, wat zou het dan zijn?
Dat is toch tequila?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:45 schreef Nirak het volgende:
Ik heb hier zo'n fles met een grasje en een wormpje erin, ook wodka geloof ik, maar ik snap dat grasje en wormpje nooit.. Vooral dat wormpje is juk
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verdorie nu moet ik alle delen van Rad des Tijds herlezen.
V's schuld.
Aan de andere kant ken ik iemandquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:05 schreef Nirak het volgende:
Als ze haar ex niet los kan laten dan zal ze nooit 100% voor jou gaan en ben je altijd tweede keus.. Nu moet je voor jezelf bepalen of je daarmee kan leven..
Nou kom ik zomaar ongevraagd met mijn "advies", dus negeer het gerust
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou Nirak, ik vind je verhaal hier posten = advies vragen
Mee eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:05 schreef Nirak het volgende:
Als ze haar ex niet los kan laten dan zal ze nooit 100% voor jou gaan en ben je altijd tweede keus.. Nu moet je voor jezelf bepalen of je daarmee kan leven..
Nou kom ik zomaar ongevraagd met mijn "advies", dus negeer het gerust
Lieve liz, vergeet niet dat je het wel waard bent om eerste keuze te zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef LizzyAdam het volgende:
ze is onschuldig idd. shit happens, i am the shit in this case.
2e keus kan ik mee leven, zo leuk is ze.
Ach liefje tochquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja een beetje wat V zegt... (Altijd wat V zegt
) het valt of staat met de intentie die iemand heeft.
Dit moet gequote voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ergens moet je die oude wel los kunnen laten. OF iig filen. Onder geschiedenis. En soms als je je archiefkasten doorbladert, op zoek naar iets anders, kom je ze tegen en bekijk je ze even. Met een melancholische glimlach. Of een steek onvervalstehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Maar dan doe je ze weer in de hangmap en zoek je door naar het dossiertje dat je wel moest hebben.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nja ik kan me voorstellen dat je zegt helohola, ik wil best even jouw 2e keus zijn. Tot je over je eerste keus heenkomt, omdat je nou eenmaal moet. Maar ooit moet er een omslagpunt zijn natuurlijk.
Niet dat je met haar een relatie begint en dat keuze 1 altijd als een soort van zwaard van damocles boven jouw mooie hoofdje hangt.
Dat keuze 1 maar met de vingers hoeft te knippen en dat jouw relatie dan kapoetski is.
Iedereen heeft tijd nodig om zn gevoelens na zoiets heftigs als een relatiebreuk weer op een rijtje te krijgen. En soms fietst daar ineens een hele nieuwe bak (ihih bakfiets) nieuwe gevoelens doorheen. Die los staan van de oude.
Maar ergens moet je die oude wel los kunnen laten. OF iig filen. Onder geschiedenis. En soms als je je archiefkasten doorbladert, op zoek naar iets anders, kom je ze tegen en bekijk je ze even. Met een melancholische glimlach. Of een steek onvervalstehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Maar dan doe je ze weer in de hangmap en zoek je door naar het dossiertje dat je wel moest hebben.
Maar toch niet maar onbeperkt kindeke?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:22 schreef Vanyel het volgende:
Eerlijk gezegd ga ik in dit soort gevallen voor de destructieve optie. Niks afkappen, niks verstandig doen. Dan ben ik verliefd, wil bij iemand zijn, accepteer dus de shit die eromheen hangt.
Er komt uiteindelijk altijd een dag dat dat voorbij gaat. Agz ik vooraf niet weet of het balletje mijn kant op rolt, kan ik het ook niet lekprikken.
Voor mezelf dan he. Anderen zou ik altijd de verstandige keuze adviseren.
Goed he?quote:
Nou ja. Er zijn van die momenten. In kwesties die belangrijk voor je zijn. Dat je gewoon weet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:25 schreef Vanyel het volgende:
Niet onbeperkt, maar waar leg je de grens?
enquote:Lieve liz, vergeet niet dat je het wel waard bent om eerste keuze te zijn.
ghihiihhihihi * LizzyAdam voelt zich erkent en geliefdquote:Niet dat je met haar een relatie begint en dat keuze 1 altijd als een soort van zwaard van damocles boven jouw mooie hoofdje hangt.
Ze wattesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe spreekt plechtig "en voor het vaderland".
Je ziet toch niet alleen te kappen he, trouwens?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het moeilijk advies te geven. Want waarschijnlijk als ik in zo'n schuitje zat dan zou ik waarschijnlijk keihard mijn verliefde hart volgen, de ander alles vergeven.
Maar van buitenaf denk ik dat het alleen maar in heel veel pijn kan eindigen als ze die keuze niet voor jou verandert.
Dat je moet zorgen dat je jezelf blijftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |