abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107080638
Die a maakt de zaak duidelijk :)

En idd vreselijk saai V. Maar als je wel zou drinken, wat zou het dan zijn?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:35:08 #252
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107080685
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:32 schreef LizzyAdam het volgende:
Erik was nausiated.
Eerder betekenis b: easily offended or disgusted.

Ik word niet zo snel misselijk.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107080816
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*boks*

Morgenochtend om de plas?
Morgenochtend op de wii.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107080834
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:33 schreef Nirak het volgende:
Die a maakt de zaak duidelijk :)

En idd vreselijk saai V. Maar als je wel zou drinken, wat zou het dan zijn?
Bier of wijn. Of misschien wel wodka. Wodka mag best :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107081041
Ik heb hier zo'n fles met een grasje en een wormpje erin, ook wodka geloof ik, maar ik snap dat grasje en wormpje nooit.. Vooral dat wormpje is juk :')
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:47:59 #256
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107081124
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:45 schreef Nirak het volgende:
Ik heb hier zo'n fles met een grasje en een wormpje erin, ook wodka geloof ik, maar ik snap dat grasje en wormpje nooit.. Vooral dat wormpje is juk :')
Dat is toch tequila?
Hoogachtend,
Erik.
pi_107081183
Mezcal.
pi_107081273
Dus gras = wodka en worm = mezcal
Check :D
pi_107081341
Dat grasje ken ik niet hoor.
pi_107081582
Verdorie nu moet ik alle delen van Rad des Tijds herlezen.

V's schuld.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_107081609
voor bepaalde mensen; lees ff niet mee.

here is the deal;

Een aantal maanden geleden heb ik een meisje leren kennen, die vond ik vanaf het begin al interessant... gewoon.. vrijgezelle dame, leuk om te zien en leuke klik mee. veel contact mee, en ik begon haar al leuk te vinden. We spraken afeen aantal weken geleden, en toen was de klik nog heviger. we hebben.. een... leuke avond gehad. so to say. Die avond vertelde me ze wel al over haar ex, en dat ze hoopt dat we die ooit weer bij elkaar komen.. you know, the regular ex problemen. Maar toch deed ze met me wat ze deed, dus ik dacht.. komt wel goed. Die ochtend vroeg ik wat ze van me wilde, en toen zei ze eigenlijk gewoon dat ze de avond daarvoor leuk vond, en verder liever verder ging met haar ex (een ex die trouwens wat met een ander gedaan heeft). maar dan wel met een load of kusjes erbij, zegmaar.

Sindsdien hebben we leuk contact, ook op momenten heel seksueel, ze laat blijken dat ze me erg.. ziet zitten, vooral op seksueel gebied. ik ben Head-over-heels verliefd op haar geworden, echt.. als zijnde, ik weet dat ik vertelde dat ik elk half uur op een ander verliefd ben, maar zo heftig is nieuw voor me. ik voel m'n hart als ik adem haal, alles doet me aan haar denken en ik krijg een goofy grijns op m'n gezicht als iemand ook maar richting haar iets zegt. ik snap nu waar al die irritante liedjes over gaan en ik hoor mezelf soms zuchten als ik over haar denk (ja, really. erg he) m'n collega's pesten me er mee. ik sta met de gedachte aan haar op en ik ga er mee naar bed. al weken.

Nu weet ze al vanaf die avond een aantal weken geleden dat ik meer wil, en al een aantal weken dat ik verliefd ben. Ze zegt ook gevoelens voor mij te hebben, maar niet zo hevig als die ze heeft voor haar ex. Ze zegt dat ze nogsteeds hoop dat ze ooit samen komen. maar dat ze mij ook wel erg leuk vindt en veel aan me denkt.

ik weet niet zo goed wat ik met dit gevoel moet. aan de ene kant denk ik. rot een end op, ik ben meer waard dan jou schpielerij, en ik ben geen fakking speelbal... aan de andere kant denk ik, ik wil niet zonder haar. die klik is zo niet te ontkennen, en het gevoel is zo sterk, ze maakt me zo blij.. AAARGH! ik weet het niet :(
Lesbosapiens
pi_107081677
oh, sorry, er is nog wat gepost in mijn post-opstel-tijd, sorry. :') *is een beetje dronken*
Lesbosapiens
pi_107081724
Pfoe Lizzy.

PFOE!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_107081800
Als ze haar ex niet los kan laten dan zal ze nooit 100% voor jou gaan en ben je altijd tweede keus.. Nu moet je voor jezelf bepalen of je daarmee kan leven..

Nou kom ik zomaar ongevraagd met mijn "advies", dus negeer het gerust ;)
pi_107081829
Nou Nirak, ik vind je verhaal hier posten = advies vragen :Y
pi_107081863
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verdorie nu moet ik alle delen van Rad des Tijds herlezen.

V's schuld.
O+
Alleen de eennalaatste doet het ook hoor.
pi_107081934
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:05 schreef Nirak het volgende:
Als ze haar ex niet los kan laten dan zal ze nooit 100% voor jou gaan en ben je altijd tweede keus.. Nu moet je voor jezelf bepalen of je daarmee kan leven..

Aan de andere kant ken ik iemand O-) die zo aan een relatie begon en inmiddels naar volle tevredenheid van beide samen met de nieuwe een kind heeft...
Kan verkeren.
pi_107081974
Maar Lizzy, kutsituatie.

Vind je haar onschuldig in deze (als in bloed kruipt waar het niet gaan kan itt lalala walletjes snoepsnoep)?
pi_107081975
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou Nirak, ik vind je verhaal hier posten = advies vragen :Y
:Y
Lesbosapiens
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:11:35 #270
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107081994
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:05 schreef Nirak het volgende:

Mee eens.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107082020
Ja een beetje wat V zegt... ( O+ Altijd wat V zegt O+ ) het valt of staat met de intentie die iemand heeft.

Iig betreffende jouw oordeel over diegene.

De acties die je zelf moet ondernemen zijn weer afhankelijk van je eigen intenties en de effecten voor jou...
pi_107082022
ze is onschuldig idd. shit happens, i am the shit in this case.

2e keus kan ik mee leven, zo leuk is ze.
Lesbosapiens
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:15:27 #273
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107082103
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef LizzyAdam het volgende:
ze is onschuldig idd. shit happens, i am the shit in this case.

2e keus kan ik mee leven, zo leuk is ze.
Lieve liz, vergeet niet dat je het wel waard bent om eerste keuze te zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107082130
mja, ik ga er momenteel een beetje aan kapot. ik slaap niet of slecht, en we hebben er bijna om de dag een discussie om, waarin ze vertelt dat ze graag wil geven wat ik wil, maar het gewoon weg niet kan. En het doet elke keer net zo veel pijn als de eerste keer dat ze dat zei.

vraag is; blijf ik hangen, en vang ik haar op als haar ex zegt dat ze haar niet wil (wat er dik in zit IMO)

of kies ik eieren voor mn (pijnlijke) geld en ga ik verder, al het contact verbrekend (kan namelijk niet en/en, dat gaat niet in my book)

Erik, je bent een knuffelbaar schatje :*
Lesbosapiens
pi_107082131
Nja ik kan me voorstellen dat je zegt helohola, ik wil best even jouw 2e keus zijn. Tot je over je eerste keus heenkomt, omdat je nou eenmaal moet. Maar ooit moet er een omslagpunt zijn natuurlijk.

Niet dat je met haar een relatie begint en dat keuze 1 altijd als een soort van zwaard van damocles boven jouw mooie hoofdje hangt.

Dat keuze 1 maar met de vingers hoeft te knippen en dat jouw relatie dan kapoetski is.

Iedereen heeft tijd nodig om zn gevoelens na zoiets heftigs als een relatiebreuk weer op een rijtje te krijgen. En soms fietst daar ineens een hele nieuwe bak (ihih bakfiets) nieuwe gevoelens doorheen. Die los staan van de oude.

Maar ergens moet je die oude wel los kunnen laten. OF iig filen. Onder geschiedenis. En soms als je je archiefkasten doorbladert, op zoek naar iets anders, kom je ze tegen en bekijk je ze even. Met een melancholische glimlach. Of een steek onvervalste :( haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :( Maar dan doe je ze weer in de hangmap en zoek je door naar het dossiertje dat je wel moest hebben.
pi_107082138
Tweede keus hoeft niet voor eeuwig tweede keus te zijn. Exissues kunnen ook overgaan.
pi_107082150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja een beetje wat V zegt... ( O+ Altijd wat V zegt O+ ) het valt of staat met de intentie die iemand heeft.
Ach liefje toch :*
pi_107082159
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ach liefje toch :*
:* :'( :*
pi_107082198
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ergens moet je die oude wel los kunnen laten. OF iig filen. Onder geschiedenis. En soms als je je archiefkasten doorbladert, op zoek naar iets anders, kom je ze tegen en bekijk je ze even. Met een melancholische glimlach. Of een steek onvervalste :( haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :( Maar dan doe je ze weer in de hangmap en zoek je door naar het dossiertje dat je wel moest hebben.
Dit moet gequote voor het nageslacht.
pi_107082210
ex is erg in the picture though. ze heeft grote hoop.
Lesbosapiens
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:19:48 #281
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107082231
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nja ik kan me voorstellen dat je zegt helohola, ik wil best even jouw 2e keus zijn. Tot je over je eerste keus heenkomt, omdat je nou eenmaal moet. Maar ooit moet er een omslagpunt zijn natuurlijk.

Niet dat je met haar een relatie begint en dat keuze 1 altijd als een soort van zwaard van damocles boven jouw mooie hoofdje hangt.

Dat keuze 1 maar met de vingers hoeft te knippen en dat jouw relatie dan kapoetski is.

Iedereen heeft tijd nodig om zn gevoelens na zoiets heftigs als een relatiebreuk weer op een rijtje te krijgen. En soms fietst daar ineens een hele nieuwe bak (ihih bakfiets) nieuwe gevoelens doorheen. Die los staan van de oude.

O+.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107082258
Soms he lieve Lizzy, moet je jezelf verschrikkelijk veel pijn doen, om dat te doen wat uiteindelijk goed voor je is.

Waarmee ik niet perse wil zeggen dat dit voor jou zo'n situatie is. Maar soms werkt het zo. Kut as it may be.
pi_107082310
Mooi gesproken DP O+
pi_107082331
Eerlijk gezegd ga ik in dit soort gevallen voor de destructieve optie. Niks afkappen, niks verstandig doen. Dan ben ik verliefd, wil bij iemand zijn, accepteer dus de shit die eromheen hangt.
Er komt uiteindelijk altijd een dag dat dat voorbij gaat. Agz ik vooraf niet weet of het balletje mijn kant op rolt, kan ik het ook niet lekprikken.

Voor mezelf dan he. Anderen zou ik altijd de verstandige keuze adviseren.
pi_107082401
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:22 schreef Vanyel het volgende:
Eerlijk gezegd ga ik in dit soort gevallen voor de destructieve optie. Niks afkappen, niks verstandig doen. Dan ben ik verliefd, wil bij iemand zijn, accepteer dus de shit die eromheen hangt.
Er komt uiteindelijk altijd een dag dat dat voorbij gaat. Agz ik vooraf niet weet of het balletje mijn kant op rolt, kan ik het ook niet lekprikken.

Voor mezelf dan he. Anderen zou ik altijd de verstandige keuze adviseren.
Maar toch niet maar onbeperkt kindeke?
pi_107082439
Niet onbeperkt, maar waar leg je de grens?
pi_107082457
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:21 schreef Nirak het volgende:
Mooi gesproken DP O+
Goed he?

Soms geloof ik zelf ook bijna dat ik weet waar ik over praat 8)7
pi_107082482
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:25 schreef Vanyel het volgende:
Niet onbeperkt, maar waar leg je de grens?
Nou ja. Er zijn van die momenten. In kwesties die belangrijk voor je zijn. Dat je gewoon weet.
pi_107082488
Ik snap het wel hoor, bloed kruipt waar t niet gaan kan .. Het is ook zo makkelijk praten als je niet in jouw bootje zit ...
pi_107082593
dank u. u bent alle lieve (wannabe) Lesbeau's. i'mma hang in there, tot op een zeker moment. Ik weet niet of zij dit ook wil horen, maar zo be it. I aint going nowhere, so far.

weet je.. ze is zo onwijs leuk *zucht* ghihihihi

*trekt nog een biertje open, voor jullie allen*
Lesbosapiens
pi_107082633
* DancingPhoebe spreekt plechtig "en voor het vaderland".

Je ziet toch niet alleen te kappen he, trouwens?
pi_107082705
+
quote:
Lieve liz, vergeet niet dat je het wel waard bent om eerste keuze te zijn.
en

quote:
ghihiihhihihi * LizzyAdam voelt zich erkent en geliefd
Lesbosapiens
pi_107082714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe spreekt plechtig "en voor het vaderland".

Je ziet toch niet alleen te kappen he, trouwens?
Ze wattes :?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:35:43 #294
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107082787
Ik vind het moeilijk advies te geven. Want waarschijnlijk als ik in zo'n schuitje zat dan zou ik waarschijnlijk keihard mijn verliefde hart volgen, de ander alles vergeven.

Maar van buitenaf denk ik dat het alleen maar in heel veel pijn kan eindigen als ze die keuze niet voor jou verandert.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107082830
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het moeilijk advies te geven. Want waarschijnlijk als ik in zo'n schuitje zat dan zou ik waarschijnlijk keihard mijn verliefde hart volgen, de ander alles vergeven.

Maar van buitenaf denk ik dat het alleen maar in heel veel pijn kan eindigen als ze die keuze niet voor jou verandert.
pi_107082900
Diep DP.
pi_107082908
wat bedoel je DP?
Lesbosapiens
pi_107082914
FF fles hoor.
pi_107082994
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:38 schreef LizzyAdam het volgende:
wat bedoel je DP?
Dat je moet zorgen dat je jezelf blijft :*
pi_107083060
komt goed, DP
Lesbosapiens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')