SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch ook een nicht ook hèquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, heel Rent op Broadway op youtube![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Tut tutquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nja hij is dus ontzettend wezen zuipen. En dat is dus, want
zuipen
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nja hij is dus ontzettend wezen zuipen. En dat is dus, want
zuipen
Wat een stouter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer zijn jouw mattieshetero
?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Jij begrijpt mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:15 schreef lezzer het volgende:
Dat was toch maar tot 18.00u die dag geldig?
Ja nou, ik heb er dus 1 (met piemol he, zonder een paar meer) en je ziet gelijk maar weer NO GOOD CAN COME OF THAT!!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat een stouter!
Sinds wanneer zijn jouw mattieshetero
?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch is rent echt wel mooi en triest hoor.
* Tha_Erik traantjes droogt.
En ik ben over-emotioneel at the moment![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou willen dat Fok zichzelf uitgummende spoilers ontwierp. Dat het er dan een half uurtje staat ofzo en dan langzaam begint te vervagen. Ghigihghihig.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn favoriete wilde dat ook altijd. Hij was er snel van genezen toen ik mijn fascinatie voor zijn piemol voelbaar ging maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoef dat ook niet hoor! Eigen en ander geslacht.
Je hoeft niet heel spastisch te doen over ieder stukje huid, maar for the love of GOD, jij kunt wel niet preuts zijn, ik ben dat wel, dus uitkleden doe je maar ergens anders!
Ik was eens op een feestje van een vriendin, daar kwam een andere vriendin, die riep, mag ik een slip van je lenen? En dit trok, hoepla dr eigen slip onder dr rok vandaan om die geleende
slip aan te trekken. En iedereen vond het doodnormaal.
Mooie anekdote is mooi.
En nou moet ik weer lachen omdat SchattigeHenk d'r tussen staat.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
lezzer
DancingPhoebe
LizzyAdam
skunkasaur
Vanyel
Tha_Erik
Vaseline_
Blue-eyes
Milou__
Nizno
Nirak
Magenta
Avey
De_Kardinaal
NanKing
Droomert
SchattigeHenk
wonderer
Maar kindje schatje poepie je staat toch op nummer twee?quote:
Ik heb absoluut geen flauw ideequote:
Roken is heul ongezond... Maarja, stress ook, kweetniet wat ongezonder isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:57 schreef skunkasaur het volgende:
Moedig haar nou niet aan jongens. Ze rookt ook al weer.
ik zal wel weer een n00b zijn.. Maarre ???quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien heeft dat er ook mee te maken dat ik er een beetje squeemish bij was.
*boks*quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat daar een a mist
Vanyel zou ook wel willen drinken maar is dik dus mag niet van zichzelf. Das pas saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |