voor bepaalde mensen; lees ff niet mee.
here is the deal;
Een aantal maanden geleden heb ik een meisje leren kennen, die vond ik vanaf het begin al interessant... gewoon.. vrijgezelle dame, leuk om te zien en leuke klik mee. veel contact mee, en ik begon haar al leuk te vinden. We spraken afeen aantal weken geleden, en toen was de klik nog heviger. we hebben.. een... leuke avond gehad. so to say. Die avond vertelde me ze wel al over haar ex, en dat ze hoopt dat we die ooit weer bij elkaar komen.. you know, the regular ex problemen. Maar toch deed ze met me wat ze deed, dus ik dacht.. komt wel goed. Die ochtend vroeg ik wat ze van me wilde, en toen zei ze eigenlijk gewoon dat ze de avond daarvoor leuk vond, en verder liever verder ging met haar ex (een ex die trouwens wat met een ander gedaan heeft). maar dan wel met een load of kusjes erbij, zegmaar.
Sindsdien hebben we leuk contact, ook op momenten heel seksueel, ze laat blijken dat ze me erg.. ziet zitten, vooral op seksueel gebied. ik ben Head-over-heels verliefd op haar geworden, echt.. als zijnde, ik weet dat ik vertelde dat ik elk half uur op een ander verliefd ben, maar zo heftig is nieuw voor me. ik voel m'n hart als ik adem haal, alles doet me aan haar denken en ik krijg een goofy grijns op m'n gezicht als iemand ook maar richting haar iets zegt. ik snap nu waar al die irritante liedjes over gaan en ik hoor mezelf soms zuchten als ik over haar denk (ja, really. erg he) m'n collega's pesten me er mee. ik sta met de gedachte aan haar op en ik ga er mee naar bed. al weken.
Nu weet ze al vanaf die avond een aantal weken geleden dat ik meer wil, en al een aantal weken dat ik verliefd ben. Ze zegt ook gevoelens voor mij te hebben, maar niet zo hevig als die ze heeft voor haar ex. Ze zegt dat ze nogsteeds hoop dat ze ooit samen komen. maar dat ze mij ook wel erg leuk vindt en veel aan me denkt.
ik weet niet zo goed wat ik met dit gevoel moet. aan de ene kant denk ik. rot een end op, ik ben meer waard dan jou schpielerij, en ik ben geen fakking speelbal... aan de andere kant denk ik, ik wil niet zonder haar. die klik is zo niet te ontkennen, en het gevoel is zo sterk, ze maakt me zo blij.. AAARGH! ik weet het niet