Yep, al een half uur weer online, DNS servers geswitched..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:47 schreef BBQSausage het volgende:
fbi.gov staat weer online hier, in België erg traag, als ik de bronnen moet geloven
Nu weer plat, en inderdaad, veel noobjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:49 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Yep, al een half uur weer online, DNS servers geswitched..
Plus daarbij heeft 95% van de mensen die nu op IRC zitten te DDoS-en geen flauw idee wat ze aan het doen zijn
't Is alleen het idee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:50 schreef Nemephis het volgende:
Eigenlijk heeft dat dDos'en toch weinig zin, ik bedoel het is zo tijdelijk van aard.
Niet altijd, als dit zo doorgaat kan het nog wel een poosje duren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:50 schreef Nemephis het volgende:
Eigenlijk heeft dat dDos'en toch weinig zin, ik bedoel het is zo tijdelijk van aard.
Maar de meeste kunnen niet veel meer. En de servers van de fbi echt hacken is niet zo makkelijk. Veel meer dan dit kunnen ze de feds niet makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:50 schreef Nemephis het volgende:
je constatering klopt niet. Je onderschat de kennis en capaciteiten van hackers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Maar de meeste kunnen niet veel meer. En de servers van de fbi echt hacken is niet zo makkelijk. Veel meer dan dit kunnen ze de feds niet maken
True.. maar het gaat om een statement. daarnaast, kunnen ze het niet op een betere manier doen? Wat stel jij voor dat een groep als dit zou moeten doen? Veel van deze mensen pakken ze gewoon op omdat ze niet slim genoeg zijn om veilig bezig te gaan met ddossen. Tor netwerken of VPN'squote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:50 schreef Nemephis het volgende:
De constatering is meer waarheid dan je denkt. sommige hebben net 1 programma gevonden en denken dat ze kunnen hacken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:54 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
je constatering klopt niet. Je onderschat de kennis en capaciteiten van hackers.
Dat zijn er maar een paar. De rest zijn crackers, scriptkiddies, n00bs.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:54 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
je constatering klopt niet. Je onderschat de kennis en capaciteiten van hackers.
Ik ben het eens. Er zijn een paar bazen, de rest zijn volgers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:56 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat zijn er maar een paar. De rest zijn crackers, scriptkiddies, n00bs.
Net als in het echt, wil je zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:57 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ik ben het eens. Er zijn een paar bazen, de rest zijn volgers.
Ook waar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:58 schreef Zapato het volgende:
[..]
Net als in het echt, wil je zeggen.
Het lijkt me ook vrij sterk dat iemand hier zijn botnet voor op gaat opofferen. Daar zijn veel nuttigere dingen mee te doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Eens in de zoveel tijd zit er iemand tussen met een botnetwerk die een massa Ddos kan uitvoeren.
Dat, is per persoon anders. Daar hou je een verschillende mening op na.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:00 schreef Kamergezocht het volgende:
Het lijkt me ook vrij sterk dat iemand hier zijn botnet voor op gaat opofferen. Daar zijn veel nuttigere dingen mee te doen.
waar haal je deze info vandaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:06 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, anon is ook wakker geworden, ze gaan nu de nameservers van het .gov tld aanvallen.
anon ircquote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waar haal je deze info vandaan?
Ach vind het geweldig als er spammers binnenkomen of als er een fed zit rond te neuzen , je merkt ze ook meteen . en als het noobds zijn zo ergquote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:21 schreef dikkebroekzak het volgende:
Als ze zelfs de Nigeriaanse spammers niet fatsoenlijk kunnen aanpakken, vrees ik dat ze niet weten waar ze aan beginnen.![]()
Het internet is ontstaan in Amerika..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:42 schreef skinflint het volgende:
Nu ze MegaUpload hebben aangepakt zullen ze wel een cease & desist afkondigen naar soortgelijke sites zoals Rapidshare en Mediafire.
Dit is het einde van het internet zoals wij die kennen. Als Amerika iets wil dan krijgen ze het ook: goedschiks of kwaadschiks. Terwijl ze zelf allerlei rechten blijven schenden onder het mom van terrorisme bestrijding.
Dus? Alles ontstaat ergens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het internet is ontstaan in Amerika..
bronquote:The Pirate Bay is truly an international community. The team is spread all over the globe – but we’ve stayed out of the USA. We have Swedish roots and a Swedish friend said this: The word SOPA means “trash” in Swedish. The word PIPA means “a pipe” in Swedish. This is of course not a coincidence. They want to make the internet into a one way pipe, with them at the top, shoving trash through the pipe down to the rest of us obedient consumers. The public opinion on this matter is clear. Ask anyone on the street and you’ll learn that noone wants to be fed with trash. Why the US government want the American people to be fed with trash is beyond our imagination but we hope that you will stop them, before we all drown.
SOPA can’t do anything to stop TPB. Worst case we’ll change top level domain from our current .org to one of the hundreds of other names that we already also use. In countries where TPB is blocked, China and Saudi Arabia springs to mind, they block hundreds of our domain names. And did it work? Not really. To fix the “problem of piracy” one should go to the source of the problem. The entertainment industry say they’re creating “culture” but what they really do is stuff like selling overpriced plushy dolls and making 11 year old girls become anorexic. Either from working in the factories that creates the dolls for basically no salary or by watching movies and TV shows that make them think that they’re fat.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:42 schreef skinflint het volgende:
Nu ze MegaUpload hebben aangepakt zullen ze wel een cease & desist afkondigen naar soortgelijke sites zoals Rapidshare en Mediafire.
Dit is het einde van het internet zoals wij die kennen. Als Amerika iets wil dan krijgen ze het ook: goedschiks of kwaadschiks. Terwijl ze zelf allerlei rechten blijven schenden onder het mom van terrorisme bestrijding.
dit gedeelte vond ik nog beter:quote:
quote:Over a century ago Thomas Edison got the patent for a device which would "do for the eye what the phonograph does for the ear". He called it the Kinetoscope. He was not only amongst the first to record video, he was also the first person to own the copyright to a motion picture.
Because of Edisons patents for the motion pictures it was close to financially impossible to create motion pictures in the North american east coast. The movie studios therefor relocated to California, and founded what we today call Hollywood. The reason was mostly because there was no patent. There was also no copyright to speak of, so the studios could copy old stories and make movies out of them - like Fantasia, one of Disneys biggest hits ever.
So, the whole basis of this industry, that today is screaming about losing control over immaterial rights, is that they circumvented immaterial rights. They copied (or put in their terminology: "stole") other peoples creative works, without paying for it. They did it in order to make a huge profit. Today, they're all successful and most of the studios are on the Fortune 500 list of the richest companies in the world. Congratulations - it's all based on being able to re-use other peoples creative works. And today they hold the rights to what other people create.
If you want to get something released, you have to abide to their rules. The ones they created after circumventing other peoples rules.
The reason they are always complainting about "pirates" today is simple. We've done what they did.
quote:A Justice Department spokesperson, who refused to be identified, said its Web server was "experiencing a significant increase in activity, resulting in a degradation in service."
"The department is working to ensure the website is available while we investigate the origins of this activity, which is being treated as a malicious act until we can fully identify the root cause of the disruption," the spokesperson said.
Ben het met het hele stuk eens, maar te lang om alles te posten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dit gedeelte vond ik nog beter:
[..]
SOPA is nog geen wet dus dat kan niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:50 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ik hoop niet dat ik SOPA net heb overtreden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Dus de derde wereld oorlog gaat plaatsvinden is aan de gang op het internet?
ik snapte ook niet waarom amerika irak ging binnenvallen, worldpolice ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:56 schreef Metalfrost het volgende:
Ik snap niet waarom de SOPA en die PIPA effect heeft op alle internetverkeer ter wereld?
Als websites gebokkeerd wordt voor de Amerikanen dan komt er dus ook geen data meer uit Amerika.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:56 schreef Metalfrost het volgende:
Ik snap niet waarom de SOPA en die PIPA effect heeft op alle internetverkeer ter wereld?
ja of LOIC, ook point n clickquote:Op vrijdag 20 januari 2012 05:03 schreef Nemephis het volgende:
LOL, het is gewoon Click and Go van Liberoİ dat dDos'en, http://opcolombia.informaticalidelca.com.ar/
Irrelevant berichtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 05:15 schreef Salvad0R het volgende:
Free Kimble !
Kim Schmitz was arrested in Auckland, New Zealand, by local authorities on Thursday and will face extradition hearings, the U.S. Justice Department said.
http://ca.reuters.com/art(...)I24220120120?sp=true
!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Schmitz
Schmitz has taken part in the international road rally, Gumball 3000 on several occasions, finishing "first" in 2001 in his Mercedes Brabus SV12 Megacar while also competing in 2006
!!!
Free Kimble ! ! !
Het is een crimineel niet aangeklaagd vanwege SOPA, maar vanwege criminele activiteiten. Van mij part blijft hij lekker achter de tralies.quote:Schmitz was born in Kiel, Germany.[6]
In 1998, Schmitz was sentenced to a probationary sentence of two years for computer fraud and handling stolen goods.[7] According to a report by News & Record, he had traded stolen calling card numbers he bought from hackers in the United States.[8]
Irrelevant?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 05:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Irrelevant bericht.
[..]
Het is een crimineel niet aangeklaagd vanwege SOPA, maar vanwege criminele activiteiten. Van mij part blijft hij lekker achter de tralies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |