Verhipquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je kan heul niet meer stemmen op de VBL award trouwens.![]()
Lekkere pot net, jammer van het resultaat. Verdedigend is het toch echt te zwakjes... Volgende week 3 punten bij NEC uit.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt He. Soms mis ik wel het oude gekraak van de oude metro's op de Calandlijn. In de remise bij station Spijkenissebrug hebben ze er nog een paar
Niet zo jaloers...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hčhč dat geldt voor 18/30.5e van Nederland bij benadering.
Smoofie wat doen we tussen al deze hoog bejaarden?quote:
Ga dan naar PUBquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo jaloers...
[..]
Smoofie wat doen we tussen al deze hoog bejaarden?
Was wel een mooie diepe pass van Verhoek bij de 1-1quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je kan heul niet meer stemmen op de VBL award trouwens.![]()
Lekkere pot net, jammer van het resultaat. Verdedigend is het toch echt te zwakjes... Volgende week 3 punten bij NEC uit.
FAP FAP FAP.quote:
Ook al van de gouden generatiequote:
Zal die M veel moorden op zijn geweten hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FAP FAP FAP.
Die grote M vond ik als klein kind zo mooiik vond altijd dat McDonald's die maar moest gaan gebruiken
Was dat Verhoek? Ik dacht dat Kum die ziekenhuisbal gaf. Hoe haal je het ook in je hoofd om hoog door door het midden uit te verdedigen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel een mooie diepe pass van Verhoek bij de 1-1
Verhoek had inderdaad al vroeg in de wedstrijd 2 assists op zijn naam staan, maar zaten goede combinaties tussen. Al heb ik bij lange niet alles gezien door VI.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Was dat Verhoek? Ik dacht dat Kum die ziekenhuisbal gaf. Hoe haal je het ook in je hoofd om hoog door door het midden uit te verdedigen.![]()
Maargoed, genoeg sterke punten gezien vandaag. Vol vertrouwen naar NEC.
quote:
Tikkietakkie voetbal. Hoogstandjes bij een 2-1 voorsprong, hoe haal je het in je botte kop.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verhoek had inderdaad al vroeg in de wedstrijd 2 assists op zijn naam staan, maar zaten goede combinaties tussen. Al heb ik bij lange niet alles gezien door VI.
Idd onze oude trams, die 2 bij charlois waren nog mooierquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lijkt wel een tramwat een pussyding.
Door de bommen op Rotterdam is alles wel goed bereikbaar en geregeld in Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef De_kromme het volgende:
Moet inderdaad zeggen dat het OV in Rotterdam prima geregeld is.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door de bommen op Rotterdam is alles wel goed bereikbaar en geregeld in Rotterdam.
De nieuwe trams zijn trouwens ook FUCKING sexy. Alleen jammer dat de assen star castgelast zijn waardoor het gewicht het tramspoor beschadigdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd onze oude trams, die 2 bij charlois waren nog mooier
Blijft een kutstad voor de rest natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door de bommen op Rotterdam is alles wel goed bereikbaar en geregeld in Rotterdam.
Waar the fuck heb je het over vent. Assen star castgelast?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De nieuwe trams zijn trouwens ook FUCKING sexy. Alleen jammer dat de assen star castgelast zijn waardoor het gewicht het tramspoor beschadigd. Goed voorbeeld is de bocht op zuid als je de Erasmusbrug afkomt. Daar kogen trams maximaal 3km/u anders beschadigen ze de rails
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Duitsers zijn goed in transport en logistiek regelen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |