In Twente is het nog niet uitgevondenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik moet hard huilen van jullie metro. Waarom rijden ze nog steeds met van die oude krengen uit de jaren 70?
Zou wel mooi zijn. Van Enschede naar Hengelo met de metroquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Twente is het nog niet uitgevonden
Dan zie ik die vieze Grolsch Veste ook niet meerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Van Enschede naar Hengelo met de metro
Stokataart komt uit Rotterdam zuid. De mooiste metro's van Nederland.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Twente is het nog niet uitgevonden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stokataart komt uit Rotterdam zuid. De mooiste metro's van Nederland.
SOTL was beter vond je nietquote:
Gezelligquote:
Echt He. Soms mis ik wel het oude gekraak van de oude metro's op de Calandlijn. In de remise bij station Spijkenissebrug hebben ze er nog een paarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die nieuwe RandstadRail dingen zijn nog mooier
Dan mag het ook niet gevierd worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geboortedag bestaat niet als je het op zijn Amerikaans leest.
30 komt dichter bijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt toch wel je leeftijd zeggen? 25?
Ja hčhč dat geldt voor 18/30.5e van Nederland bij benadering.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geboortedag bestaat niet als je het op zijn Amerikaans leest.
Je kan heul niet meer stemmen op de VBL award trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |