Ja godver, hehe. Zo kan ik wel 100 vrouwen verzinnen die er soms goed uit zien en soms niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scarlet Johansson zag er laatst echt niet uit
Het moet idd je smaak maar zijnquote:
Dat is het hele ding. Mijn vriendin draagt vrijwel nooit make-up (heel misschien dat mascara-achtige-iets ofzo (Hoe de fuck heten al die vrouwenproductenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar over al die wijven zit een dikke plamuurlaag. Zonder makeup zijn ze lelijk
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Overrated Scarlet. Voorstellen zonder tieten. Wie geilt er dan nog op?
Tepeltjes mogen niet, kutjes ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Hoe ver mag je gaan met posten van pix op FOK!?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tepeltjes mogen niet, kutjes ook niet.
Ke.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:
Ik kokhals altijd als ik macaroni eetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef Caland het volgende:
Moet ook altijd kokhalsen als ik een los stuk tomaat eet. Terwijl het in een gerecht verwerkt dan wel weer lekker vind.
Google staat uit in dit topic. Zou niet moeten uitmaken volgens mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik haar gezicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:52 schreef Roffamannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een vrouw![]()
Zal wel een behaarde kut hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:52 schreef Roffamannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een vrouw![]()
Was inderdaad wel een kleine teleurstelling. Ik scrolde van onder omhoogquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik haar gezicht.
Zou je denken? Eigenlijk geen idee wie ze is of waar ze vandaan komtquote:
Ze is wat aangekomen de laatste tijd, gelukkig. Snap sowieso niet wat sommige mannen zien in van die dunne vrouwen a lá paris hilton .quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jammer dat het nu zo'n gratenpakhuis is.
Tering hey, anders gaan jullie het eerst ff eens worden voor je met notes gaat strooienquote:
Waar is gezegd dat het wel mag?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tering hey, anders gaan jullie het eerst ff eens worden voor je met notes gaat strooien
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Google staat uit in dit topic. Zou niet moeten uitmaken volgens mij.
Iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is wat aangekomen de laatste tijd, gelukkig. Snap sowieso niet wat sommige mannen zien in van die dunne vrouwen a lá paris hilton .
Daar kunnen ook positieve notes tussen zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
=O ik heb nu al 40 notes, dat kan toch niet, dat kun je toch niet menen?
godverdomme tomme.
Oh really?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar kunnen ook positieve notes tussen zitten.
Niet dat de wereld vergaat ofzo als het niet magquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, gaan we ff overleggen.
Notes verwijderd.
Daar ging ik ook van uit en zei ik tegen jou. Omdat Happel zei van wel postte ik die jetzers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet dat de wereld vergaat ofzo als het niet mag.
Ook niet in het babes topicquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar ging ik ook van uit en zei ik tegen jou. Omdat Happel zei van wel postte ik die jetzers.
De algehele regel is dat het niet mag namelijk
En je houdt nog van voetbal ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben de enige vrouw die geen TVOH kijkt.
Alleen KPD dacht ik. Vanwege Adsence of zo.quote:
Make-up is toch niet slecht?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou ook van make-up en winkelen
Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
elke vrouw houdt daar wel van tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die is ook niet mooi.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel voor dat Barbiesnolletje van oh oh Cherso.
Ik ken veel make up-loze vrouwen hoor, maar die hebben ook meestal maar 1 wenkbrauw en een fleecetrui aan op het werk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
elke vrouw houdt daar wel van toch
Zo'n 1 dat het bij een one night stand 's ochtends erg schrikken wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Moet wel zeggen bij sommige vrouwen is het verschi tussen met make-up en zonder wel erg groot. Te groot. Van een echte babe naar een zo-zo vrouw.
Ja, maar dat kan ook omdat je dronken was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo'n 1 dat het bij een one night stand 's ochtends erg schrikken wordt.
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken veel make up-loze vrouwen hoor, maar die hebben ook meestal maar 1 wenkbrauw en een fleecetrui aan op het werk.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken veel make up-loze vrouwen hoor, maar die hebben ook meestal maar 1 wenkbrauw en een fleecetrui aan op het werk.
De kunst is om een vrouw te zoeken die er met een beetje make-up gewoon prachtig uitziet(liefst zonder ofc).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Vaak zijn ze dan nog getrouwd ook
Dat is meestal ook direct het probleem. Slonzige vrouwenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Vaak zijn ze dan nog getrouwd ook
Zie je gelukkig niet veel hier, in A'dam-noordquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is meestal ook direct het probleem. Slonzige vrouwen
In Twente valt het eigenlijk nog wel mee volgens mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zie je gelukkig niet veel hier, in A'dam-noord. In zaandam is het al een stuk erger, wat boerser I guess.
Vaak is het wel, als ik in de metro echte make-up sletjes zie, ze uit brabant komenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Twente valt het eigenlijk nog wel mee volgens mij.
Brabandersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vaak is het wel, als ik in de metro echte make-up sletjes zie, ze uit brabant komen.
Ik moet hard huilen van jullie metro. Waarom rijden ze nog steeds met van die oude krengen uit de jaren 70?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vaak is het wel, als ik in de metro echte make-up sletjes zie, ze uit brabant komen.
In Twente is het nog niet uitgevondenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik moet hard huilen van jullie metro. Waarom rijden ze nog steeds met van die oude krengen uit de jaren 70?
Zou wel mooi zijn. Van Enschede naar Hengelo met de metroquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Twente is het nog niet uitgevonden
Dan zie ik die vieze Grolsch Veste ook niet meerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Van Enschede naar Hengelo met de metro
Stokataart komt uit Rotterdam zuid. De mooiste metro's van Nederland.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Twente is het nog niet uitgevonden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stokataart komt uit Rotterdam zuid. De mooiste metro's van Nederland.
SOTL was beter vond je nietquote:
Gezelligquote:
Echt He. Soms mis ik wel het oude gekraak van de oude metro's op de Calandlijn. In de remise bij station Spijkenissebrug hebben ze er nog een paarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die nieuwe RandstadRail dingen zijn nog mooier
Dan mag het ook niet gevierd worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geboortedag bestaat niet als je het op zijn Amerikaans leest.
30 komt dichter bijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt toch wel je leeftijd zeggen? 25?
Ja hčhč dat geldt voor 18/30.5e van Nederland bij benadering.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geboortedag bestaat niet als je het op zijn Amerikaans leest.
Je kan heul niet meer stemmen op de VBL award trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |