PES bestaat dat nog?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben trouwens behoorlijk fanatiek aan het Pro Evolution soccer-en. Vorige week editie 2011 gekocht. Nog wel bezig op het makkelijkse niveau, maar wel net met Australie de Azie-Oceanie cup gewonnen..
Ja ik vind het wel fijn spelen. Ik ben hier in ieder geval beter in het vleugelspel dan bij de Fifa-reeks.. Of het beter is of niet, boeit me niet, als ik maar plezier heb..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
PES bestaat dat nog?
Schijnt dat FIFA het betere spel is de laatste jaren, maar goed heb al jaren geen voetbalspellen meer gespeeld.
quote:
onder andere daarom mijn postquote:
quote:
Mijn mooiste concert ooit is uit 1985. Springsteen in de Kuipquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:22 schreef Againzender het volgende:
Ik ging in 88 voor het eerst naar een echt concert: Bruce Springsteen in de Kuip! Veldkaarten! Eigenlijk nog steeds het beste concert dat ik heb meegemaakt
In slaap vallen tijdens een concert van The Bossquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn mooiste concert ooit is uit 1985. Springsteen in de Kuip
Ook op het veld. ONE TWO THREE. Je voelde het gras trillen.
3 uur later werd je wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |