Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 19-01-2012 22:53:56 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
Brazilie. Maar dit zal ongetwijfeld niet de eerste keer zijn dat iemand het vraagt en ik dit antwoord geef lolquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef Fuszy het volgende:
Fipo gemacht.
Iemand nog een tip voor een team met max 20k?
Had jij niet die braskillers voor 15k?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brazilie. Maar dit zal ongetwijfeld niet de eerste keer zijn dat iemand het vraagt en ik dit antwoord geef lol
GOLD BRASKILLquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:39 schreef Fuszy het volgende:
Fipo gemacht.
Iemand nog een tip voor een team met max 20k?
-edit- maak daar 16k van
Ja dat ken ik wel, maar in dit geval kwam er geen beweging meer. Rot ps3.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NeeMaar het duurt bij mij wel altijd een seconde of 15 voordat het scherm weer beweegt en ik uit de game wordt gezet.
Uhuquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had jij niet die braskillers voor 15k?
Kan ik niet eens betalenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uhu
echt moet je dan niet D'alesandro IF en Leo Gago er in doendan ben je al snel 3 a 4x zoveel kwijt.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hr7OlWIobcBbiquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan ik niet eens betalen
Heb de afgelopen week 4 of 5 teams gemaakt.
Ja, ff zoeken hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef Fuszy het volgende:
Benieuwd waar Reemi mee op de proppen komt.
Die Willians heb ik zo vaak in een gold pack gehad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hr7OlWIobcBbi
koop hem maar niet, hij is poep.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die Willians heb ik zo vaak in een gold pack gehad.Altijd een teleurstelling en nu moet ik hem kopen.
Dan heb ik geen CDMquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
koop hem maar niet, hij is poep.
lol kazigquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef laucas het volgende:
Wel kazig dit, had net mijn Serie A team af en zin in een potje
anders zet ik Rosinei er wel inquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boeiend, gewoon elkeson of Ibson ombouwen.
Geen slechte keuzequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef Reemi het volgende:
't Was ff zoeken naar een foto met bedekking (), dus dan maar deze
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef Reemi het volgende:
't Was ff zoeken naar een foto met bedekking (), dus dan maar deze
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand IF Vertonghen kopen? 4231, 18,5k.
Ok deal. Ohneeee...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand IF Vertonghen kopen? 4231, 18,5k.
''per ongeluk'' , suuuuuurequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
WTF, ik had perongeluk safe search uit op google en ik typte oud wijf infucking smerig bij afbeeldingen.
GILFquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
WTF, ik had perongeluk safe search uit op google en ik typte oud wijf infucking smerig bij afbeeldingen.
Ja lol, ik dacht even blote tetten enzo van knappe mevrouwen maar ik wilde een trolololo plaatje hebben en helaas stond safe search nog uitquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Per ongeluk safe search uit, onzin, je was naar lekkere wijven aan het zoeken. Oud wijf intypen met safe search uit...ik zal maar geen conclusies trekken.
En jij komt ook niet aan trekken toe met "oud wijf".
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als iemand daar intrapt kunnen we lachen
Nee, je moet kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:19 schreef Fifut het volgende:
Wat is het? Nee, ik ga er niet op klikken om te kijken, maar zeg ff.
google het en je zal vast wel een beschrijving vindenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:19 schreef Fifut het volgende:
Wat is het? Nee, ik ga er niet op klikken om te kijken, maar zeg ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |