Ja die! thnx voor het posten!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Weer een kinderfoto net als in het intro
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Weer een kinderfoto net als in het intro
Deze twee hints vind ik erg goed! Vooral dat bord van Frits; heel raar om het zo op te schrijven natuurlijk. Maargoed het was wel duidelijk, achteraf.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:58 schreef Maartel het volgende:
Ik zit eigenlijk gewoon weer te wachten op zo'n typisch moment waar de mol blijk van voorkennis geeft. Bij Inge was de abseil-opdracht het moment waar ik het door had (typisch mols om iets te doen wat in eerste instantie heldhaftig en onmols lijkt, in wetenschap dat het daarna een keerzijde heeft), bij Patrick was het met name dat hij in een aflevering geloof ik wel bij drie opdrachten de hand op stak om in de ideale molpositie terecht te komen, maar alleen de pech had dat er niet naar werd geluisterd (in de hotelkamer opdracht werd ie ook zichtbaar pissig dat het niet lukte)..
Oh, deze theorie vind ik ook nog wel netjes..
[ afbeelding ]
Hij hield gewoon rekening met het deinen van de bootquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Deze twee hints vind ik erg goed! Vooral dat bord van Frits; heel raar om het zo op te schrijven natuurlijk. Maargoed het was wel duidelijk, achteraf.
Tim liep voor de groep uit en werd teruggefloten door dat gekke wijf.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:28 schreef Jabberwocky het volgende:
Als mol kun je de rondleiding proberen op te snellen en haasten, was er iemand die dat probeerde? Ik weet dat Anne-Marie er naar vroeg, maar die hield Tim vervolgens tegen om de toren in te gaan.
Dat zou toch heel vreemd zijn? Dan zou een redactie moeten bepalen wie eruit vliegt...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik heb iets leuks bedacht voor wie is de mol.
De mol krijgt een opdracht om er voor te zorgen dat een bepaald iemand eruit gaat. Als kijker zien we alleen dat Art met de mol overlegt en hem/haar een envelop stuurt waar een naam in staat. Wij zien die naam niet. Als het de mol lukt om er voor te zorgen dat diegene de meeste fouten maakt bij de executie gaat ook degene eruit die de op een na meeste fouten maakt. Lukt het de mol niet om diegene eruit te werken dan valt er maar een persoon af of niemand.
Ja dat kan. Of de Mol moet een naam op een briefje schrijven en dat meteen aan Art geven.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zou toch heel vreemd zijn? Dan zou een redactie moeten bepalen wie eruit vliegt...
En hoe gaat de mol uitgerekend die persoon op het verkeerde been zitten? Zorgen dat hij/zij niet verdacht wordt? Want dat probeert de mol verder natuurlijk nooit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik heb iets leuks bedacht voor wie is de mol.
De mol krijgt een opdracht om er voor te zorgen dat een bepaald iemand eruit gaat. Als kijker zien we alleen dat Art met de mol overlegt en hem/haar een envelop stuurt waar een naam in staat. Wij zien die naam niet. Als het de mol lukt om er voor te zorgen dat diegene de meeste fouten maakt bij de executie gaat ook degene eruit die de op een na meeste fouten maakt. Lukt het de mol niet om diegene eruit te werken dan valt er maar een persoon af of niemand.
Blijkbaar heet ze dus Birna? Waarom zou ze in WIDM Plerikna heten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:54 schreef themole het volgende:
Overigens die mevrouw die de rondleiding geeft is ook gevonden.
http://www.birna.is/index.php?Itemid=14
Omdat de vertaler faalt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Blijkbaar heet ze dus Birna? Waarom zou ze in WIDM Plerikna heten?
Omdat het een hint is, of om ons op het verkeerde spoor te zetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Blijkbaar heet ze dus Birna? Waarom zou ze in WIDM Plerikna heten?
Dan nog steeds bepaald een ander dat je eruit gaat... Dat past toch niet binnen de strategie van het spel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:52 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Ja dat kan. Of de Mol moet een naam op een briefje schrijven en dat meteen aan Art geven.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft iemand nou trouwens nog die eerste rare flits teruggezocht?
twitter:IkBenDeMol twitterde op zondag 22-01-2012 om 12:48:44Donderdag wordt een nieuw hoofdstuk aan de Koude Oorlog toegevoegd. #widm reageer retweet
Die zette ik net ook al in het tweetstopic: [WIDM] Officiele Tweets topicquote:Op zondag 22 januari 2012 12:51 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:IkBenDeMol twitterde op zondag 22-01-2012 om 12:48:44Donderdag wordt een nieuw hoofdstuk aan de Koude Oorlog toegevoegd. #widm reageer retweet
Even voor het geval je het tweetstopic nog niet kende. We proberen juist wat meer de andere topics ook te gebruiken en dus onder de aandacht te brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |