Deze vind ik altijd wel verhelderendquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:54 schreef HighLander het volgende:
Is er nog leuk beeldmateriaal van bijeenkomsten en debatten. Zit wel weer om wat nieuw verhelderend materiaal van Ron Paul verlegen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze vind ik altijd wel verhelderend![]()
[ afbeelding ]
maar daar doel je vast niet op
Volgens mij hadden ze besloten er maar een gelijkspel van te maken omdat ze er toch niet uitkomenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:56 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik ben een beetje in de war omtrent de resultaten uit Iowa:
http://elections.nytimes.com/2012/primaries/states/iowa
NY Times heeft blijkbaar de site aangepast:
Rick Santorum
29,839 24.6% 12 (delegates)
Mitt Romney
29,805 24.5% 12 (delegates)
Daarnet had Romney er nog 13, en Santorum 12. In elk geval werkt Iowa proportioneel, dus het is niet zo dat als Santorum iets meer stemmen heeft, hij alle delegates wegkaapt van Romney. Maar er is blijkbaar een 25ste delegate verdwenen??
Cheap shot. Obama marcheerde vroeger met de Black Panthers mee, ook een gezellig clubje niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze vind ik altijd wel verhelderend![]()
[ afbeelding ]
maar daar doel je vast niet op
Dat is ook niet fijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Cheap shot. Obama marcheerde vroeger met de Black Panthers mee, ook een gezellig clubje niet?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Cheap shot. Obama marcheerde vroeger met de Black Panthers mee, ook een gezellig clubje niet?
Dit keer is het in ieder geval een schappelijke tijd; één uur s'nachts...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef Senor__Chang het volgende:
Wie gaan er trouwens kijken naar het debat vanavond?
n.m. Twee uur s'nachts dus, dat gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:26 schreef Monque het volgende:
Dit keer is het in ieder geval een schappelijke tijd; één uur s'nachts...
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:23 schreef du_ke het volgende:
De plaatjes staan er al langer. Als iemand de juiste wisseling voorstelt kan een mod dat even aanpassen (ja ik ben lui)
En hij gaat doorquote:
Nee, de media heeft met de andere kandidaten exacte afspraken gemaakt om te voorkomen dat hij de genomineerde wordt. Het is een zeer exact geplanned geheel, erg onder de tafel allemaal....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:03 schreef Refragmental het volgende:
Maar dat zijn natuurlijk slechts incidenten
Wilde Ron Paul dat wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:12 schreef Refragmental het volgende:
Incident mensen. Niks aan de hand
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:20 schreef Refragmental het volgende:
Incidenten! Doorlopen Maartena, vooral geen vragen stellen.
Leuk ook dat Ron Paul niet één keer vermeld werd in de nabeschouwing.
Incident natuurlijk.
Anderson "Don't mention Paul" Cooper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |