Niets mis met een stevig robbetje 9GAG. Ik kijk daar nooit..quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
9GAG, ja, ik weet het. Desalniettemin vind ik hem leuk genoeg om hem hier te posten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef Maringo het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/580000/580821_epicccythg.swf
Not alwaysquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
9GAG, ja, ik weet het. Desalniettemin vind ik hem leuk genoeg om hem hier te posten.
[ afbeelding ]
Moet het niet zijn: Never going to give you up?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:17 schreef Romanus het volgende:
[..]
Not always
Not coming
Not from
Not take
Not me
Not down
[ afbeelding ]
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Moet het niet zijn: Never going to give you up?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Serieus, pony's ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef Maringo het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/580000/580821_epicccythg.swf
Ik mis de grap.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
http://www.youtube.com/user/brether234/videos
Tweede filmpje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Trololo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb er hier één op de wc bril gelegdquote:
Ja, je vriendin, perfecte testpersoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:04 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik heb er hier één op de wc bril gelegdNu wachten tot vriendin thuiskomt.
quote:i used to play guitar, but then i took a zoe thomson the the self-esteem
BABEHMONKEH 1 dag geleden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]__________________________________________!
Dat is nog erger als twee keer de helftquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef TimKuik het volgende:
Oh fuckquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef TimKuik het volgende:
oh god alweer? Plaats dan iets van poezen en dozen. Die hebben we ten minste al een tijd niet gezien.quote:
quote:
Welke bedoel je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
oh god alweer? Plaats dan iets van poezen en dozen. Die hebben we ten minste al een tijd niet gezien.
quote:Het lichaam is op zich zelf al heel bijzonder. Een afgietsel maakt juist dat stukje van het lichaam een echt stukje art. In Amerika bestaat al een tijdje de rage om een zogenaamde "pusy-box" te laten maken. Een commercieel succes en gebaseerd op lifecasting
Een voorbeeld van de
Amerikaanse "Pussy-Box"
Prijs zo'n $ 500,00
De afwerking is makkelijk zelf te doen
en nog leuk ook. Casting is geheel pijnloos
en niet schadelijk voor de huid.
Oh shit. Ik vind die tunnels al doodeng, maar dit is echt het summumquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je zeker goed uitkijken in welk bad je springt: links is mét de haaien, rechts is naast de haaien.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh shit. Ik vind die tunnels al doodeng, maar dit is echt het summum.
quote:
Dat is echt awesomequote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazenshitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat allemaal (ook de foto's) van hetzelfde zwembad? Anders zou ik het wel jammer vinden dat de onderste een tank bóven het zwembad heeft en niet ernaast of eronder (zou tof zijn tijdens het duiken).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan breekt het glasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:21 schreef Mirel het volgende:
[..]
Is dat allemaal (ook de foto's) van hetzelfde zwembad? Anders zou ik het wel jammer vinden dat de onderste een tank bóven het zwembad heeft en niet ernaast of eronder (zou tof zijn tijdens het duiken).
-edit-quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:21 schreef Mirel het volgende:
[..]
Is dat allemaal (ook de foto's) van hetzelfde zwembad? Anders zou ik het wel jammer vinden dat de onderste een tank bóven het zwembad heeft en niet ernaast of eronder (zou tof zijn tijdens het duiken).
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
nee, leg uit. Vond het filmpje wel hilarisch btw.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Hij heeft nog veel meer filmpjes op zijn account staan. Een en elk aanraders.
Herkenbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Dutch people swear with diseases. Often with old dreaded diseases from the past. In fact, they go so far as to make angry bold statements wishing these diseases upon you or cursing you with a particular deadly ailment. The more serious the disease in question, the more seriously you have clearly angered them.
holy fuck..quote:Op zondag 22 januari 2012 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jij stoer doen, ik jou headshotten.
[ afbeelding ]
Snap de eerste nietquote:Op zondag 22 januari 2012 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij stoer doen, ik jou headshotten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
erger alsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is nog erger als twee keer de helft![]()
![]()
!!!!
Gewoon doenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:19 schreef Mirel het volgende:
Dit soort dingen mogen jullie eventueel eerst submitten naar de weblog hè?Want ik post ze niet als ze hier al geweest zijn.
Waarom doet hetzelfde plaatje niet bij mij?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom doet hetzelfde plaatje niet bij mij?
quote:
Zo'n lange veelbelovende post, uiteindelijk moest ik alleen lachen om the eye of trololo.quote:
Tja, 9gag hè.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zo'n lange veelbelovende post, uiteindelijk moest ik alleen lachen om the eye of trololo.
Daar mag wel wat meer zout over.quote:
Eigenlijk moet het andersomquote:
Al die gezichten, alles is uit contextquote:
Welke van de 22?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:31 schreef summer2bird het volgende:
http://www.selfcontrolfreak.com/
Die ene waar hij spuugt
Nog een keer op zijn mond klikkenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef Mirel het volgende:
Enige wat 'ie doet is met z'n neus, hij spuugt niet ofzo
Tering Jezus, het lijkt de Niagra falls wellquote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nog een keer op zijn mond klikken
Die is nog makkelijk, je moet even logisch nadenkenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Mission 5
Where do you want to go?
??????????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Dat is niet Eduard Khil..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zo'n lange veelbelovende post, uiteindelijk moest ik alleen lachen om the eye of trololo.
CTRL U in chrome.quote:
denk aan een echte 'lock'quote:
Het word nog veel ergerquote:
Je zit zn piemelquote:
Weet iemand mission 6quote:Op zondag 22 januari 2012 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.nevercompletedgame.com/
succes...
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
Antwoorden: http://pastebin.com/vuiDQrD1
Mooi, hebben we dat ook weer gehad.
Ik speel geen Halo, wat is de clue?quote:
Duim van die gozer voorop denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wat het nu echt is? Ik zie het niet.
Het is niet grappig maar interessant. Iemand nam de tijd en moeite om uit te rekenen hoe groot een level is en legt het neer over het landschap in het plaatje linksboven, true size dus. De plek is niet echt (staat nergens vastgesteld) maar dient slechts als verduidelijking van de grootte van de ringquote:Op zondag 22 januari 2012 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik speel geen Halo, wat is de clue?
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het is niet grappig maar interessant. Iemand nam de tijd en moeite om uit te rekenen hoe groot een level is en legt het neer over het landschap in het plaatje linksboven, true size dus. De plek is niet echt (staat nergens vastgesteld) maar dient slechts als verduidelijking van de grootte van de ring
Duim van die dude.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wat het nu echt is? Ik zie het niet.
Mwah die tekst staat achterstevoren en "key" kwam direct bij me binnen.quote:
Nee dan deze, het oudste nog werkende plaatje uit deze ONZ-serie:quote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef Glesse het volgende:
[..]
Ik vind de posts over katten altijd zo leuk. Ken je deze al?
[ afbeelding ]
Slechte paint zegquote:
Stouterik.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:45 schreef ArtistA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof dit speciaal isquote:
We huren ook wel es extra auto's bij de Hertz. Daar komt het dus ook voor dat twee gewone en verschillende auto's met een normale kleur twee opeenvolgende kentekens hebben. Dat kan hier dus ook zo zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:03 schreef Catch22- het volgende:
Dan is het niet gek. Maar 2 niet-bedrijfsauto's die al wat ouder zijn...
Ik ben wel eens een andere auto tegengekomen die bijna hetzelfde kenteken had als ik (JR-PL-72 en ik had 70). Dat was een 15 jaar oude 7-serie en ik had een 5 van die leeftijd.
En daar ging één van mijn zintuigen.quote:
Die laatstequote:
Noorwegen is beter.quote:
halo kan iemand antwoort geven???? dank u!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
hallo hoe maak ik account op 9gag, ik heb mijn (nep) email ingevoerd maar ik krijg geen emailtjes
mvg, 2happy4u
Forumadmin
Hier wil je dan weer niet zittenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)0dT8r5BYuf-wbgtNHOCg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
SPOILER: HEEL ERG SMERIGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef UncleSam het volgende:
Ik snap niet waarom die mensen niet eerder gewoon even langs de huisarts gaan
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Iemand die denkt dat hij een hele sterke maag heeft? Ik daag je uit. Ik vind het knap als je alle 3 deze filmpjes kunt kijken zonder een kik te geven:
Je bent gewaarschuwd, dit is echt niet tof om te zien. Ik 1e 2 heb ik nog gered maar bij de 3e kon ik het niet blijven kijken.fapfapfapSPOILER: HEEL ERG SMERIGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Iemand die denkt dat hij een hele sterke maag heeft? Ik daag je uit. Ik vind het knap als je alle 3 deze filmpjes kunt kijken zonder een kik te geven:
Je bent gewaarschuwd, dit is echt niet tof om te zien. Ik 1e 2 heb ik nog gered maar bij de 3e kon ik het niet blijven kijken.Wtf man, die eerste.SPOILER: HEEL ERG SMERIGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Je bent gewaarschuwd, dit is echt niet tof om te zien. Ik 1e 2 heb ik nog gered maar bij de 3e kon ik het niet blijven kijken.Voortaan maar even de tekst erboven lezen voor ik klikSPOILER: HEEL ERG SMERIGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ლ(ಠ益ಠლ)
Je bent gewaarschuwd, dit is echt niet tof om te zien. Ik 1e 2 heb ik nog gered maar bij de 3e kon ik het niet blijven kijken.Ik heb net een shake op, en ik heb alle 3 de filmpjes gekeken. Vond het niet heel spannend. Die 1e kende ik al, iig de made.. De 2e was wel smerig. De 3e was gewoon een abces..SPOILER: HEEL ERG SMERIGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Het is wel een redelijke graadmeter voor de mate waarin mensen zijn afgestompt door teveel internetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb net een shake op, en ik heb alle 3 de filmpjes gekeken. Vond het niet heel spannend. Die 1e kende ik al, iig de made.. De 2e was wel smerig. De 3e was gewoon een abces..
Wat is dezequote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef jagga het volgende:
net zitten kijken
Was niet onder de indruk
Mijn vriendin al helemaal niet, die zat oooooh kijk, dik abces... terwijl ze toastjes met kruidenboter zat te vreten.
Je bent gewaarschuwd, dit is echt niet tof om te zien. Ik 1e 2 heb ik nog gered maar bij de 3e kon ik het niet blijven kijken.Grapje of zit je je serieus aan te stellen? Ik snap niet dat mensen hier om kunnen kokhalzen of kotsen. Heb het nooit iemand zien doen. Het is gewoon iets wat je ziet. Je ruikt het niet en je proeft het niet. Ik erger me dus ook aan die mensen die keihard OOOOOOOH of AAAAAAH moeten schreeuwen.SPOILER: HEEL ERG SMERIGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
ja echtquote:
hmm dan ben ik wel heel afgestomptquote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is wel een redelijke graadmeter voor de mate waarin mensen zijn afgestompt door teveel internetten.
hallo mede-afgestompte internetterquote:Op maandag 23 januari 2012 22:57 schreef Mirel het volgende:
[..]
Grapje of zit je je serieus aan te stellen? Ik snap niet dat mensen hier om kunnen kokhalzen of kotsen. Heb het nooit iemand zien doen. Het is gewoon iets wat je ziet. Je ruikt het niet en je proeft het niet. Ik erger me dus ook aan die mensen die keihard OOOOOOOH of AAAAAAH moeten schreeuwen.
Ik zal het nog mooier maken, dat eerste filmpje vind ik heerlijk om te zien. Ik bedoel die bot-flies zijn vreselijk, maar het weghalen van die dingen moet toch opluchten? Echt bij elke millimeter dat zo'n ding verder naar buiten toe getrokken wordt denk ik: JA, lekker, weg met dat ding. Als het een filmpje van zo'n beest was en ze deden er niks aan, dan was het naarder geweest.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:57 schreef Mirel het volgende:
[..]
Grapje of zit je je serieus aan te stellen? Ik snap niet dat mensen hier om kunnen kokhalzen of kotsen. Heb het nooit iemand zien doen. Het is gewoon iets wat je ziet. Je ruikt het niet en je proeft het niet. Ik erger me dus ook aan die mensen die keihard OOOOOOOH of AAAAAAH moeten schreeuwen.
Marteling van volwassenen?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kan alles wel kijken. Behalve dieren/kindermishandeling eigenlijk. Da's voor mij een vrij duidelijke grens
Je bent gewaarschuwd, dit is echt niet tof om te zien. Ik 1e 2 heb ik nog gered maar bij de 3e kon ik het niet blijven kijken.Alles gekeken alleen bij die hond kreeg ik rillingen, voor de rest niet echt wat aan. heb wel viezere filmpjes gezien.SPOILER: HEEL ERG SMERIGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
Fack man ik heb ook zoiets ik vind het gewoon fijn als ik een puistje heb om die uit te drukken, en zulke filmpjes kan ik ook van genieten. MEER RANZIGE FILMPJES PLEASEquote:Op maandag 23 januari 2012 23:21 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik zal het nog mooier maken, dat eerste filmpje vind ik heerlijk om te zien. Ik bedoel die bot-flies zijn vreselijk, maar het weghalen van die dingen moet toch opluchten? Echt bij elke millimeter dat zo'n ding verder naar buiten toe getrokken wordt denk ik: JA, lekker, weg met dat ding. Als het een filmpje van zo'n beest was en ze deden er niks aan, dan was het naarder geweest.
Voor jou is misschien www.popthatzit.com wel een aanraderquote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef Neejman het volgende:
[..]
Fack man ik heb ook zoiets ik vind het gewoon fijn als ik een puistje heb om die uit te drukken, en zulke filmpjes kan ik ook van genieten. MEER RANZIGE FILMPJES PLEASE
Je bent gewaarschuwd, dit is echt niet tof om te zien. Ik 1e 2 heb ik nog gered maar bij de 3e kon ik het niet blijven kijken.Alsjeblieft, leef je uit: We want pus! #2SPOILER: HEEL ERG SMERIGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, en nu weer funny links, pics & clipsF.K.A. SuperwormJim
Inderdaad erg geniaal, er loopt ook al een deeltje 2 over: People of Walmart #2quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:45 schreef _Loki het volgende:
www.peopleofwalmart.com
Met wat leuke voorbeelden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf, Walmart. Serieus.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:09 schreef Pulzzar het volgende:
Holy shit, deze twee zijn echt goed!
De nieuwe Roef en Marianne.
ik krijg hier gewoon tranen van in mn ogenquote:
Die eerste lijkt net op Kevin Smithquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:47 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Let op titel van het boek hieronder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die derde is gewoon coolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:47 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede is gewoon No Pants Subway van Improv Everywhere.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:47 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Nick Cave, wat doe je!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:09 schreef Pulzzar het volgende:
Holy shit, deze twee zijn echt goed!
De nieuwe Roef en Marianne.
die laatstequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:44 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net als dezequote:
WTF?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fa/de_fietspeuk.html
Jezus
Wat een creep manquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Jezus
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Jezus
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Jezus
Ik vond het een beetje gek totdat hij zei dat er op klaar kwamquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Jezus
Wel met gelzadel en een band die zacht genoeg is hè!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:14 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat hoef niet eensAlleen fietsen is al voldoende
Cycloseksueel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Jezus
http://en.wikipedia.org/wiki/Mechanophiliaquote:
Huh nee die kende ik niet, kun je hem nog een keer posten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo grappig maar ken je deze al?
[ afbeelding ]
Natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Huh nee die kende ik niet, kun je hem nog een keer posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |