Niets mis met een stevig robbetje 9GAG. Ik kijk daar nooit..quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
9GAG, ja, ik weet het. Desalniettemin vind ik hem leuk genoeg om hem hier te posten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef Maringo het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/580000/580821_epicccythg.swf
Not alwaysquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
9GAG, ja, ik weet het. Desalniettemin vind ik hem leuk genoeg om hem hier te posten.
[ afbeelding ]
Moet het niet zijn: Never going to give you up?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:17 schreef Romanus het volgende:
[..]
Not always
Not coming
Not from
Not take
Not me
Not down
[ afbeelding ]
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Moet het niet zijn: Never going to give you up?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Serieus, pony's ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef Maringo het volgende:
http://uploads.ungrounded.net/580000/580821_epicccythg.swf
Ik mis de grap.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:26 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
http://www.youtube.com/user/brether234/videos
Tweede filmpje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Trololo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb er hier één op de wc bril gelegdquote:
Ja, je vriendin, perfecte testpersoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:04 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik heb er hier één op de wc bril gelegdNu wachten tot vriendin thuiskomt.
quote:i used to play guitar, but then i took a zoe thomson the the self-esteem
BABEHMONKEH 1 dag geleden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]__________________________________________!
Dat is nog erger als twee keer de helftquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef TimKuik het volgende:
Oh fuckquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef TimKuik het volgende:
oh god alweer? Plaats dan iets van poezen en dozen. Die hebben we ten minste al een tijd niet gezien.quote:
quote:
Welke bedoel je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
oh god alweer? Plaats dan iets van poezen en dozen. Die hebben we ten minste al een tijd niet gezien.
quote:Het lichaam is op zich zelf al heel bijzonder. Een afgietsel maakt juist dat stukje van het lichaam een echt stukje art. In Amerika bestaat al een tijdje de rage om een zogenaamde "pusy-box" te laten maken. Een commercieel succes en gebaseerd op lifecasting
Een voorbeeld van de
Amerikaanse "Pussy-Box"
Prijs zo'n $ 500,00
De afwerking is makkelijk zelf te doen
en nog leuk ook. Casting is geheel pijnloos
en niet schadelijk voor de huid.
Oh shit. Ik vind die tunnels al doodeng, maar dit is echt het summumquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je zeker goed uitkijken in welk bad je springt: links is mét de haaien, rechts is naast de haaien.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh shit. Ik vind die tunnels al doodeng, maar dit is echt het summum.
quote:
Dat is echt awesomequote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazenshitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat allemaal (ook de foto's) van hetzelfde zwembad? Anders zou ik het wel jammer vinden dat de onderste een tank bóven het zwembad heeft en niet ernaast of eronder (zou tof zijn tijdens het duiken).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan breekt het glasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:21 schreef Mirel het volgende:
[..]
Is dat allemaal (ook de foto's) van hetzelfde zwembad? Anders zou ik het wel jammer vinden dat de onderste een tank bóven het zwembad heeft en niet ernaast of eronder (zou tof zijn tijdens het duiken).
-edit-quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:21 schreef Mirel het volgende:
[..]
Is dat allemaal (ook de foto's) van hetzelfde zwembad? Anders zou ik het wel jammer vinden dat de onderste een tank bóven het zwembad heeft en niet ernaast of eronder (zou tof zijn tijdens het duiken).
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
nee, leg uit. Vond het filmpje wel hilarisch btw.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Hij heeft nog veel meer filmpjes op zijn account staan. Een en elk aanraders.
Herkenbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Dutch people swear with diseases. Often with old dreaded diseases from the past. In fact, they go so far as to make angry bold statements wishing these diseases upon you or cursing you with a particular deadly ailment. The more serious the disease in question, the more seriously you have clearly angered them.
holy fuck..quote:Op zondag 22 januari 2012 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jij stoer doen, ik jou headshotten.
[ afbeelding ]
Snap de eerste nietquote:Op zondag 22 januari 2012 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij stoer doen, ik jou headshotten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
erger alsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is nog erger als twee keer de helft![]()
![]()
!!!!
Gewoon doenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:19 schreef Mirel het volgende:
Dit soort dingen mogen jullie eventueel eerst submitten naar de weblog hè?Want ik post ze niet als ze hier al geweest zijn.
Waarom doet hetzelfde plaatje niet bij mij?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom doet hetzelfde plaatje niet bij mij?
quote:
Zo'n lange veelbelovende post, uiteindelijk moest ik alleen lachen om the eye of trololo.quote:
Tja, 9gag hè.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zo'n lange veelbelovende post, uiteindelijk moest ik alleen lachen om the eye of trololo.
Daar mag wel wat meer zout over.quote:
Eigenlijk moet het andersomquote:
Al die gezichten, alles is uit contextquote:
Welke van de 22?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:31 schreef summer2bird het volgende:
http://www.selfcontrolfreak.com/
Die ene waar hij spuugt
Nog een keer op zijn mond klikkenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef Mirel het volgende:
Enige wat 'ie doet is met z'n neus, hij spuugt niet ofzo
Tering Jezus, het lijkt de Niagra falls wellquote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nog een keer op zijn mond klikken
Die is nog makkelijk, je moet even logisch nadenkenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Mission 5
Where do you want to go?
??????????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Dat is niet Eduard Khil..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zo'n lange veelbelovende post, uiteindelijk moest ik alleen lachen om the eye of trololo.
CTRL U in chrome.quote:
denk aan een echte 'lock'quote:
Het word nog veel ergerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |