Dat kunnen makers wel manipuleren, of het terug te horen is weet ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Er is me deze aflevering iets opgevallen. Ik zit te twijfelen of ik het niet voor mezelf zal houden, maar aangezien ik jullie goed gezind ben:
Deze aflevering is me DRIE keer opgevallen dat het volume veranderde. Harder of zachter weer ik niet meer zeker, maar ik geloof in ieder geval twee keer harder. Dit gebeurde twee keer toen Liesbeth in beeld was, of als Liesbeth iets zei, de derde keer precies op het moment dat Frits Liesbeths naam noemde tijdens het maken van de test.
Vraag 1, kunnen de programmamakers dit uberhaupt manipuleren? (zo nee, dan is het sowieso bullshit wat ik zeg)
Vraag 2, is dit ook te horen tijdens het terugkijken van de aflevering op internet? Zo nee, dan moeten jullie het van mij aannemen.
Het kan ook geluidscorrigering zijn in de montage, omdat de wind erdoor zat. Dan krijg je een beetje een autotune-achtig effect.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Er is me deze aflevering iets opgevallen. Ik zit te twijfelen of ik het niet voor mezelf zal houden, maar aangezien ik jullie goed gezind ben:
Deze aflevering is me DRIE keer opgevallen dat het volume veranderde. Harder of zachter weer ik niet meer zeker, maar ik geloof in ieder geval twee keer harder. Dit gebeurde twee keer toen Liesbeth in beeld was, of als Liesbeth iets zei, de derde keer precies op het moment dat Frits Liesbeths naam noemde tijdens het maken van de test.
Vraag 1, kunnen de programmamakers dit uberhaupt manipuleren? (zo nee, dan is het sowieso bullshit wat ik zeg)
Vraag 2, is dit ook te horen tijdens het terugkijken van de aflevering op internet? Zo nee, dan moeten jullie het van mij aannemen.
Ohnee juist niet, ik loog.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De afvaller valt nog enigszins te rijmen met de twittertheorie.
Liesbeth twitterde nog op haar verjaardag dacht ik. Dus het klopt sowieso niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ohnee juist niet, ik loog.
Ja, dat was het moedertje van William.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:28 schreef Unsub het volgende:
Maar wie is nu dat vrouwtje in het rode pakje dat de rondleiding gaf? Dat móet zowat wel een bekend iemand zijn, of iets met betekenis...
(of staat dit al ergens gepost?)
dat het fout op Wiki staat, ze is van 23 meiquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Liesbeth Staats (23 maart 1974)
Is daar nog iets uit op te maken..?
Sommigen denken dat ze een kandidaat was uit de 1e seizoenen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef pleeborstel het volgende:
Ik denk dat die rare vrouw een aanwijzing is, ze was niet voor niks zo goed vermomd.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Dat Tim en William er maar snel uit gaan.
Dit ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Dat Tim en William er maar snel uit gaan.
Ja, dat ze inderdaad jarig was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Liesbeth Staats (23 maart 1974)
Is daar nog iets uit op te maken..?
Het moet iig iets betekenen.. die tocht is echt niet voor niks..quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sommigen denken dat ze een kandidaat was uit de 1e seizoenen.
Dan heeft ze wel een heel goed accentquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sommigen denken dat ze een kandidaat was uit de 1e seizoenen.
Hmm okjquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
dat het fout op Wiki staat, ze is van 23 mei
Het was toen Liesbeth jarig was, dat was binnen, en toen Frits Liesbeths naam noemde tijdens de biecht, ook binnen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:29 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het kan ook geluidscorrigering zijn in de montage, omdat de wind erdoor zat. Dan krijg je een beetje een autotune-achtig effect.
Ze sprak echt IJslandisch Engelsquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:31 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel een heel goed accent
Anne Marie is tenminste grappig, Tim en William zijn niet grappig en stront vervelend.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat ze Anne-Marie maar mee mogen nemen
Ja dacht ik ook wel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:31 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel een heel goed accent
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:32 schreef Tegan het volgende:
Misschien was die vrouw wel de mol verkleed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |