Gun ik hem van harte. Het is gewoon geen prettig persoon om te horen op TV.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:24 schreef themole het volgende:
[..]
Jezus wat een haat.
Overigens heeft die gast een goede baan bij een financiele instelling.
quote:De aflevering van de puzzeltjes en de raadsels. En van de jokers! Daar waren ze dan eindelijk. Ik heb ze gemist hoor.
Ben benieuwd wie er baat bij zal hebben, de volgende test. Ik niet, want ik heb ze, zoals je weet, niet nodig. Maar of ik in plaats daarvan een envelop gepakt heb… Denk je dat ik 1000 euro in de pot zou stoppen? Voor jou een vraag... Maar goed, ik vind dat het spel met de speedboot prima ging. Er is weliswaar geld verdiend, maar heel erg weinig. Alleen het spel met de rondleiding leverde wel het maximale bedrag op en dat is balen natuurlijk. Misschien was Maarten bij dit spel te slim bezig. Hij was tijdens de test in ieder geval niet slim met z’n theorie over de grootste groep. Blijkbaar zat ik niet altijd in de grootste groep? Of waren er gewoon te veel vragen waar helemaal geen ‘grootste groep’ in het antwoord zat? Wie zal het zeggen. Dag Maarten, je bent een fijne vent. We zien je later!
Bij die rondleiding had er flink gekut kunnen worden door Maarten, Marit en Tim. Allemaal niet gedaan, terwijl Tim en William wel op het punt stonden om toch naar binnen te gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat een nulopdracht zeg, die rondleiding.
Volgende week wordt het spannend.
Slaat weer op William, kon ze eerst niet vinden, nu wel.quote:
Hij is en blijft homoquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
Maar zat Frits in de preview nou te janken?
Ik streep Marit weg, want zij stond in de ultieme positie om die toren opdracht te laten falen, als zij echt de Mol was was dat echt wel gelukt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:27 schreef Maartel het volgende:
'De jokers. Ik heb ze gemist hoor.'
Marit?
Komt omdat ze lult als een kind van 12 en anders horen we niet wat ze zegt....quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Er is me deze aflevering iets opgevallen. Ik zit te twijfelen of ik het niet voor mezelf zal houden, maar aangezien ik jullie goed gezind ben:
Deze aflevering is me DRIE keer opgevallen dat het volume veranderde. Harder of zachter weer ik niet meer zeker, maar ik geloof in ieder geval twee keer harder. Dit gebeurde twee keer toen Liesbeth in beeld was, of als Liesbeth iets zei, de derde keer precies op het moment dat Frits Liesbeths naam noemde tijdens het maken van de test.
Vraag 1, kunnen de programmamakers dit uberhaupt manipuleren? (zo nee, dan is het sowieso bullshit wat ik zeg)
Vraag 2, is dit ook te horen tijdens het terugkijken van de aflevering op internet? Zo nee, dan moeten jullie het van mij aannemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |