Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik de mijne ook vandaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:02 schreef apenkont het volgende:
Op http://themeforest.net staan ook veel mooie themes. ( ongeveer rond de 30$ )
http://wp.tutsplus.com/quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:18 schreef dirkjo het volgende:
Tutsplus heeft over het algemeen geen artikelen met 'mooiste wordpress artikelen', toch? Moet wel toegeven dat het een toffe site is!
Succesquote:Hier op dit moment nieuwe server aan het installeren, morgen of overmorgen zullen alle websites over worden geplaatst naar de nieuwe server. Hopen dat alles in een keer goed gaat, verwacht van wel.
Haha nog nooit gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef ursel het volgende:
[..]
http://wp.tutsplus.com/![]()
Een eigen subsite zelfs
Als het allemaal lekker gaat is dat meestal goed te doen. Als het goed gaatquote:[..]
Succes![]()
Ik moet van ut weekend nog op 2 servers de database als master en slave configureren
Misschien zeg je dit omdat ik al iets doms in elkaar gezet heb, en anders: Done!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:48 schreef xaban06 het volgende:
benx: megaupload is uit de lucht, mensen opgepakt door FBI.
Knutsel een video in elkaar!
Nee, ik meende hetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:54 schreef benx het volgende:
[..]
Misschien zeg je dit omdat ik al iets doms in elkaar gezet heb, en anders: Done!
Waar kunnen we op zoeken om het filmpje te vinden?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:54 schreef benx het volgende:
[..]
Misschien zeg je dit omdat ik al iets doms in elkaar gezet heb, en anders: Done!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie van het uiterlijk van mijn site? Kleurgebruik etc..Eerlijk gezegd geeft het mij de indruk alsof het een architecte bureau is, of een blog over architectuur. De kleuren zeggen dat maar vooral het home icoontje (huisje) en de lijnen/vierkantjes in de header. Ook het 'logo' de naam in 2 kleuren het gele met grijzen voelt erg industrieel / architecturaal aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel ik vind het niet mooi, past niet bij het concept (ik neem aan dat je over sport voeding en exercises gaat praten?)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 14:40:29 ]
Thnx alleen jammer dat die knakker er geen contactgegevens bij zet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor Razor:
http://www.sitedeals.nl/g(...)nen-door-middel.html
Bedoelde vanaf het beginquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Staan er uiteraard ook op.
Ik ben wel een andere site tegengekomen die ongeveer over de zelfde stof praat. Ik denk inderdaad dat ik de oranje balken weg moet doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geeft het mij de indruk alsof het een architecte bureau is, of een blog over architectuur. De kleuren zeggen dat maar vooral het home icoontje (huisje) en de lijnen/vierkantjes in de header. Ook het 'logo' de naam in 2 kleuren het gele met grijzen voelt erg industrieel / architecturaal aan.
Oftewel ik vind het niet mooi, past niet bij het concept (ik neem aan dat je over sport voeding en exercises gaat praten?)
GoDaddy heeft er succes mee met al dem chicks in dem adssssssssquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:53 schreef RPG het volgende:
Dus benx neem een vrouw in dienst/bouw jezelf om
Laat je ook ads in de video zelf zien, zo te zien niet? Gemiddeld gezien leveren 1 miljoen views ongeveer $800 op.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:28 schreef blup het volgende:
Hoe zie je eigenlijk wat, wat opgeleverd heeft..?
Ik heb een video met ruim 1.3 miljoen views.. ben benieuwd.. want ik steek nog steeds maar op 69 euro.
Dan zou je echt harde cash moeten hebben, is je content niet geclaimed toevallig? Toen ik een video met het nummer sexy and i know it er in , gingen mijn inkomsten naar LFMAOquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:17 schreef blup het volgende:
Er zit een niet overslaanbare add voor en een add (gele balkje) in de video ja.. Daarom vroeg ik me ook af hoe je echt de bron van de inkomsten kan inzien.
Ik ken niet alle themes uit me hoofd plus het feit dat ik zelf vrij kieskeurig ben en weinig aan vind sluiten qua themes op niche sites..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben wel een andere site tegengekomen die ongeveer over de zelfde stof praat. Ik denk inderdaad dat ik de oranje balken weg moet doen.
Maar wat voor thema vind jij beter passen bij een site zoals die van mij?
De site is dan ook verre van af he. Er moet ook nog een banner komen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken niet alle themes uit me hoofd plus het feit dat ik zelf vrij kieskeurig ben en weinig aan vind sluiten qua themes op niche sites..
Wat ik je aanrijd is om de concurrentie te bekijken, niet alleen qua theme maar het concept, de content, het hele plaatje.. Je kan ook je eigen theme ontwerpen of laten ontwerpen of alleen de kleuren aanpassen (colorcombos.com gebruiken bijv) ..
Ik zou als ik jou was een header met een mooie foto erin wat uitstraalt om gezond te leven (slank) e.d. dat je weet dat je op een health/sport/dieet/fitness blog zit, nu is het te statisch en industrieel in mijn ogen.
Ik ga geen themes voor mensen zoeken, ik geef soms alleen wat tipsen zelfs daarvoor zou ik je eigenlijk moeten factureren
Ik krijg makkelijk 80-100 euro per 100k views, dus ja. 1.3 miljoen views moest je makkelijk 1000 mee op kunnen halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:23 schreef blup het volgende:
Zoals te zien bij:
xxxx.com
is dat een claim?
Ik ben nog een leek wat dit betreft.
Schijt ik zie het al, die inkomsten heb ik pas veel later aangezet.![]()
Was dat 1000 euro geweest?.
Kun je niet gewoon een live-blog bijhouden ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:49 schreef Razor21 het volgende:
OMG en de results komen pas rond twaalf uur....maar als ik wat geld / bezoekers wil krijgen is dit de kans :-)
Dat deed ik in het begin (4 weken gedaan) 1300 woorden per artikel. Leverde eigenlijk niets op (alleen maar tijd.)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een live-blog bijhouden ofzo?+ nieuwe post met uitslag.
Vraag me trouwens af, ff als seo vraagje..hoe vind google het als je een artikel vaak bijwerkt? ranked hij dan nog goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat deed ik in het begin (4 weken gedaan) 1300 woorden per artikel. Leverde eigenlijk niets op (alleen maar tijd.)
Misschien dat het anders uitpakt tijdens finale....ik twijfel nu.
Nee mijn ervaring eenmaal geplaatst is geplaatst.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af, ff als seo vraagje..hoe vind google het als je een artikel vaak bijwerkt? ranked hij dan nog goed?
Nee door GTST artikel. Geen zin in live verslag. Is alweer online.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:45 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Haha nice, door het live-verslag?
Edit: je hele site ligt meteen plat
Netjes hoor! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee door GTST artikel. Geen zin in live verslag. Is alweer online.
Moet je niet eens actie ondernemen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee door GTST artikel. Geen zin in live verslag. Is alweer online.
Is Super Cache voor Wordpress niet wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet je niet eens actie ondernemen?
Huur een goedkope VPS en pleur er Varnish voor
Die heb ik er toen weer afgehaald (maakte niet veel uit). Gaf toen problemen dat super cache..maar misschien toch weer aanzetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:03 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Is Super Cache voor Wordpress niet wat?
Varnish is zeker GOD! Moet je het wel goed configureren en root rechten hebben op de server.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:50 schreef Lastpost het volgende:
Ziet er indrukwekkend uit dat Varnisch, ga het eens even uittesten op een Joomla-site van me die nogal wat hits gaat genereren als alles goed loopt.
Je moet 'm wel goed configureren en dat is zeker niet makkelijk. Als je een forum draait en je wijzigt een bericht, is de wijziging niet direct zichtbaar. Hier moet je exceptions voor maken in je config, blablabla, dit is het Adsense topic ik ga te veel offtopicquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:14 schreef Pizzalucht het volgende:
^ Dat ja. Daarom had ik het ook over een VPS.
Varnish staat zeg maar voor Apache, en in de configuratie geef je aan welke pagina's je wilt cachen. Als een pagina in de cache zit, dan kan hij hem direct leveren, anders haalt hij hem van Apache.
Zo kun je echt enorm veel bezoekers aan, en zorgt ook voor het sneller afleveren van statische bestanden(plaatjes/css/javascript).
Handig artikel:
http://crlog.info/2011/09(...)ache-with-wordpress/
Voor een forum zou ik het niet aanraden, al zou je een module kunnen maken die een pagina purged op het moment dat er een nieuwe post/update is in het topic, maar een forum lijkt me toch wat te dynamisch voor Varnish.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je moet 'm wel goed configureren en dat is zeker niet makkelijk. Als je een forum draait en je wijzigt een bericht, is de wijziging niet direct zichtbaar. Hier moet je exceptions voor maken in je config, blablabla, dit is het Adsense topic ik ga te veel offtopic
Enkel van je blog?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:58 schreef Razor21 het volgende:
¤ 4,95
Vandaag tot nu toe
¤ 6,55
Gisteren
¤ 266,00
Deze maand tot dusver
¤ 169,47
Afgelopen maand
Ja gaat lekker kan ik vertellen deze maand :quote:
Nu ben ik echt plat zo te zien....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:23 schreef Pizzalucht het volgende:
En... Je bent weer down...
Joshua, dit kan toch niet
Werkt prima hier, alleen wat trager dan normaal maar wat wil je met al die mensen die tegenlijk klikkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu ben ik echt plat zo te zien....
Klopt wel hoor :-)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:36 schreef IcewindNL het volgende:
Omg razor..je heb weer de uitslag alvast op je site gezet?!
Ik hoop dat je het goed heb..want zoniet lig ik dubbel:)
Haha koningsactie!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor :-)
Chris gaat door zeker weten. En zo niet pas ik snel ik het artikel aan....gaat goed komen....had het tot nu toe allemaal goed vanavond.
OMG het bericht is al 45 keer getweet zie ik.
Als je zijn eerdere stats ziet die hij post komen ze sowieso niet snel terugquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:49 schreef Pizzalucht het volgende:
Ja heel goed, maar er komt een moment dat ze je niet meer geloven he
Valt best mee hoor :quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Als je zijn eerdere stats ziet die hij post komen ze sowieso niet snel terug.
nadeel is wel dat je wel kan zien dat het originele artikel naar chris hordijk verwijstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:52 schreef Razor21 het volgende:
Heb mazzel al die tweets naar mijn fail artikel op Twitter verwijzen nu meteen door naar Iris.
Dus nu lijkt het helemaal dat ik het al goed had...valt niet meer op :-)
http://t.co/AxwUW6Wd... Hoe kan dit bericht nu al op twiter staan Marco?
about 13 minutes ago
Bijna ja...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:52 schreef Razor21 het volgende:
Heb mazzel al die tweets naar mijn fail artikel op Twitter verwijzen nu meteen door naar Iris.
Dus nu lijkt het helemaal dat ik het al goed had...valt niet meer op :-)
http://t.co/AxwUW6Wd... Hoe kan dit bericht nu al op twiter staan Marco?
about 13 minutes ago
Geschatte inkomsten ¤ 10,36 Vandaag tot nu toe.quote:
Keurig!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Geschatte inkomsten ¤ 10,36 Vandaag tot nu toe.
quote:Anita en Ed: Www.tvpremiere.nl die had dat geschreven, nu staat er dat Iris gewonnen heeft. Tjongejonge
about 4 minutes ago
quote:
Die eerste vraag kan ik niet voor je beantwoorden, het is je eigen site.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:19 schreef Xebber het volgende:
Hoe krijg ik nou Ads 'buiten' de website, zoals de verticale kolom op FOK! hier linksboven?
En hoe lang duurt 't in vredesnaam voor ze nieuw gemaakte Ads eens accepteren? D'r staan er al een paar sinds 17 januari op 'nieuw'.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:51 schreef JortK het volgende:
Ok, omdat niemand anders het doet ga ik het hier maar doen. Ik ga me voortgang posten van een nieuw project. Het is een niche site, met de volgende statistieken als ik de keyword tool moet geloven:
[ afbeelding ]
Domein is gekocht, welke een exacte match is met het keyword. De pagina die op nummer één staat heeft maar 6 backlinks, waardoor ik makkelijk op nummer 1 zou moeten komen:
[ afbeelding ]
Kortom,
[ afbeelding ]
Leuk! Misschien dat ik ook eens zoiets ga bijhouden als ik wat meer tijd heb vanaf komende weekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:51 schreef JortK het volgende:
Ok, omdat niemand anders het doet ga ik het hier maar doen. Ik ga me voortgang posten van een nieuw project. Het is een niche site, met de volgende statistieken als ik de keyword tool moet geloven:
[ afbeelding ]
Domein is gekocht, welke een exacte match is met het keyword. De pagina die op nummer één staat heeft maar 6 backlinks, waardoor ik makkelijk op nummer 1 zou moeten komen:
[ afbeelding ]
Kortom,
[ afbeelding ]
't Wil nog niet lukkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:43 schreef IcewindNL het volgende:
zo...dat was makkelijk:O Ik hou jullie op de hoogte!
Ik heb bijna 300.000 views per filmpje en heb ong 5 cent per dag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:06 schreef wormtrein het volgende:
[..]
't Wil nog niet lukken1000 views per filmpje zou toch genoeg moeten zijn..
Staat al aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef Bitlord het volgende:
Wordt partner van Youtube dan kun je Instream-ads erbij zetten. Dat zijn die voorreclamefilmpjes. Inkomsten: verdubbelen.
Je kunt beginnen met het plaatsen van de link in 2 FOK-topicsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:43 schreef _superboer_ het volgende:
Heeft iemand misschien nog goede tips om www.surebetting.nl te promoten? Doordat het concept volgens mij nog niet heel erg bekend is is het nogal lastig om goede backlinks te verzamelen en dergelijke.
Ik had ook kunnen neerzetten "een site die gaat over [insert concept]" maar dan zou iedereen alsnog vragen wat de site isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:55 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met het plaatsen van de link in 2 FOK-topics
Wow, is dat voor 1 dag?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:04 schreef benx het volgende:
300k views per dag is makkelijk 250 euro, ik kan het weten. Je moet natuurlijk wel alles goed per filmpje hebben ingesteld.
Proof (wat dingen weggehaald ofc):
[ afbeelding ]
Ik heb het nogal druk deze week, maar misschien deze week een layout updatequote:Op zondag 22 januari 2012 13:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nog updates over project "pareltje"?
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:51 schreef Razor21 het volgende:
Dat flesje wijn verloten via mijn website (via een wijnwinkel) gaat hem niet worden :
http://support.google.com(...)?hl=nl&answer=105948
Ga het risico niet nemen.
quote:Het is ook niet toegestaan advertenties weer te geven op pagina's waarop bier, sterkedrank of likeur wordt verkocht of gepromoot.
Dat zeg ik (gaat hem niet worden). Dus zet wel een actie op via mijn Twitteracount als hij dat goed vind.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:00 schreef JDx het volgende:
Wel grappig dat mijn best bekeken filmpje gaat over iemand die dronken en stoned is
(en dus Google Ads erop)
Je kunt ook gewoon een poll opzetten, gratis en voor niets. Heb met behulp van WP-Polls eerder een roulatie van polls gehad om er achter te komen wat voor mensen mijn site bezochten (leeftijd, opleiding, etc.), werd veel op gestemd: had voor elke poll zo'n 400-500 stemmen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:33 schreef Razor21 het volgende:
Gaat lekker met mijn blog.
Sinds vrijdag tot vanmorgen toch alweer 40 euro bij elkaar.
Met een internetondernemer gesproken( die mijn andere site overneemt) gaf mij als tip dat ik mijn doelgroep moet bepalen. (bijv. door een enquete met prijsvraag).
Dan weet ik wie mijn bezoekers zijn (vrouwen of jongeren etc). Hiermee kan ik naar adverteerders stappen die dan willen adverteren bij mij (ivm via adsense).
Hij zal mij hier bij helpen.
Dan schakel je de ads toch uit op die pagina?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat zeg ik (gaat hem niet worden). Dus zet wel een actie op via mijn Twitteracount als hij dat goed vind.
Kan enkel de ads op de bewuste pagina uitschakelen (via New Adman) de overige zitten in Widgets. Maar wil geen één risico lopen voor een flesje wijn :-)quote:Op maandag 23 januari 2012 12:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dan schakel je de ads toch uit op die pagina?
Bedankt voor de tip had via contactform al iets opgesteld (test):quote:Op maandag 23 januari 2012 12:06 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een poll opzetten, gratis en voor niets. Heb met behulp van WP-Polls eerder een roulatie van polls gehad om er achter te komen wat voor mensen mijn site bezochten (leeftijd, opleiding, etc.), werd veel op gestemd: had voor elke poll zo'n 400-500 stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb market samurai gedownload en die is nog 2 dagen geldig. Dus uiterlijk woensdag moet ik een goed keyword gevonden hebben. En daar mogen jullie me bij helpen![]()
Wat is de beste manier om een keyword te vinden? Ik begrijp zover dat je iets moet hebben waar veel mensen naar zoeken, maar waar nog geen goede website voor bestaat. En je moet een zinnetje hebben als keyword? Dus niet "ipod" maar "roze ipod met blauwe oortjes". Zodat iedereen die op dat exacte zinnetje zoekt op jouw site komt. En via je eigen site stuur je ze dan via adsense naar een ipod verkoper. Klopt dat een beetje wat ik zeg?
Een beetje stabiel keyword voor de amerikaanse markt het beste? Ik heb het idee dat je dan veel meer bereik hebt en dat Amerikanen veel eerder op een add klikken of iets aanschaffen via het internet, maar ik weet niet echt waarom ik dat denk. Het zijn in ieder geval 20 keer zoveel potentiële klanten als dat je je op Nederland richt. Al ben je als aanbieder misschien unieker in NL?
Is het leuk als ik een verslag bij hou in dit topic? Dan kunnen jullie me misschien een beetje op weg helpen en is er voor toekomstige noobs voortaan een gids aanwezig. Of kan ik beter een los topic maken hiervoor? We zouden er ook een soort wedstrijd van kunnen maken. Dat we allemaal deze of een ander tutorial volgen. Dat is dan een wedstrijd waarbij zelfs de verliezers nog winst maken
Als het me lukt voor 1 maart 10 euro te verdienen zal ik de tutorial in de spoiler helemaal opnieuw schrijven in het Nederlands met aanvullingen van mijn eigen poging en jullie adviezen. En beschikbaar stellen op het FOK! forum. Als dank voor de hulp
[ Bericht 1% gewijzigd door borbit op 23-01-2012 18:28:28 ]
Ik begrijp dat mensen geen keywords weg geven. Maar we kunnen wel voorbeeld keywords bespreken lijkt me. Het is natuurlijk erg lastig om iets te bespreken zonder de daadwerkelijke keywords te kunnen noemen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:28 schreef Skiet het volgende:
Succes.
Al vraag ik me wel af wat een stabiel keyword is. Ik ken geen gegevens van het klikgedrag van Amerikanen en Nederlanders. Mijn websites zijn veelal Engelstalig, maar ik verdien netto het meeste met mijn Nederlandse websites.
En ik verwacht eerlijk gezegd niet dat mensen staan te springen om je te helpen met het vinden van goede keywords. Je moet gewoon even op de website van MS alle tutorials volgen. Het is een goede tool, dus kopen is de moeite waard.
Meestal zijn dit soort stappen plannetjes niet echt waardevol. Wellicht deze wel. Ik zou zeggen probeer het en laat weten wat je resultaten zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:33 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mensen geen keywords weg geven. Maar we kunnen wel voorbeeld keywords bespreken lijkt me. Het is natuurlijk erg lastig om iets te bespreken zonder de daadwerkelijke keywords te kunnen noemen.
Ik heb inderdaad die filmpjes nog staan, ik zal ze eens opnieuw bekijken met wat meer aandacht. doornemen.
Ik vraag niet om gratis keywords maar om hulp en advies bij dit 10 stappen plan. En denk dat dit, als het werkt, ook een waardevolle startersgids kan worden voor toekomstige fokkers.
Zullen we anders een test-case doen waar we met elkaar een micro niche site kunnen opzetten waar we wel openlijk over kunnen spreken, al dan niet in een prive topic. Dan leren we er allemaal wat van en geven de inkomsten aan fok! Ik ben wel bereid om een simpele host account/ domein naam aan te vragen om hiervoor te gebruiken.
Ik bedoel niet iets als olympische spelen omdat daar maar rond een bepaalde periode veel op gezocht wordt. Maar als bijvoorbeeld trouwen. Waar altijd wel naar gezocht wordt. Ik weet het niet hoor, ik roep maar wat ideeënquote:Op maandag 23 januari 2012 18:28 schreef Skiet het volgende:
Succes.
Al vraag ik me wel af wat een stabiel keyword is.
Google Keyword Tool.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef borbit het volgende:
[ afbeelding ]
welke tool is dit?
Ik moet dus iets verzinnen als bijvoorbeeld
Trouwen
Excact: trouwjurken
woordgroep: trouwjurken, trouwen, liefde, wit, relatie, samenwonen, huwelijk, romantiek
Zoiets denk ik dan goed?
Gebruik nou eens imgur.comquote:Op maandag 23 januari 2012 19:30 schreef Razor21 het volgende:
Geniaal post hem 30 seconden geleden (artikel van Linda de mol)
[ afbeelding ]
En nadat ik hem post krijg ik meteen het persbericht van RTL in mijn mailbox binnen. LOL. Nu 40 plus bezoekers live op website.
Omdat ik binnen 2 seconden het plaatje online heb.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:20 schreef JDx het volgende:
Hoezo blijf je die andere gebruiken die niemand ziet
Maar dan krijg je minder aandacht..quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Omdat ik binnen 2 seconden het plaatje online heb.
Even selectie met muis en voila...
Niemand? Google helpt me niet echt aangezien ik op allemaal vage sites terecht kom met verkapte reclame.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:16 schreef YazooW het volgende:
Weet iemand misschien een paar goede artikelen over het starten van je eigen webshop?
Verschillen tussen de verschillende open source varianten. Marketing + SEO. Hoe regel je alles met de KVK etc etc.
edit. Boeken zouden natuurlijk ook kunnen.
Huh nee? Waarschijnlijk een Twitterfeed.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Razor wat zie ik daar bij die tweets staan? Je site op RTL4?
Dat doet imgur ookquote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Omdat ik binnen 2 seconden het plaatje online heb.
Even selectie met muis en voila...
Ga naar de KvK, die kunnen je vast helpen. Sowieso is dat een beetje offtopic.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Niemand? Google helpt me niet echt aangezien ik op allemaal vage sites terecht kom met verkapte reclame.
Veel waarde, zeker als je het wilt verkopen.. maar ook omdat je alles in eigen beheer hebt en niet afhankelijk bent van de voorwaarden en regels van blogger e.d.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:40 schreef borbit het volgende:
hoe waardevol is het om een eigen domein naam aan te schaffen? Of kun je ook iets als blogger gebruiken?
Dus in mijn geval :quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
Inkomsten / aantal kliks = Gemiddelde opbrengsten per klik.
En voor je eCPM is:
Inkomsten / (aantal impressies / 1000) = eCPM. (oftewel wat het kost per 1000views)
100euro / (146.000 / 1000) = 0.68 euro eCPMquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dus in mijn geval :
100 euro / 107 kliks = 0,93 cent per klik.
Dat laatste kan ik even niet uitrekenen. Maar de belangrijkste vraag zal ik nu meer per maand kunnen vragen of gewoon bij de 100 euro blijven?
@GeoKant vast bedankt voor je uitleg.
Dan zou ik rond de 72 euro uitkomen. (106 keer 68 cent). Dus 100 is een mooie prijs.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
100euro / (146.000 / 1000) = 0.68 euro eCPM
Super bedankt!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:16 schreef ursel het volgende:
Razor, misschien wat handige tips voor je site.:
http://wp.tutsplus.com/tu(...)your-wordpress-site/
Deze dus. Niet op ingaan.quote:Naam: Babette Leers
E-mail adres: babette.leers@topspot-promotions.net
Adverteren
Bericht:
Adverteren op: x
Geachte Webmaster,
Mijn naam is Babette Leers werkzaam bij Topspot-Promotions. Graag bied ik u een maandelijkse vergoeding aan voor het plaatsen van een Link of banner op uw web-site voor mijn klant.
Indien u geïnteresseerd bent in ons aanbod, verneem ik van u graag de
mogelijkheden.
Met vriendelijke groet,
Babette Leers,
Marketing Medewerker,
Afdeling Business Development.
babette.leers@topspot-promotions.net
Ja, lang geleden ook een keer gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef Razor21 het volgende:
https://www.google.com/ad(...)u.nl&geo=US&lp=false
Kent iemand dit mijn eigen site kan ik (nog) niet terug vinden.
Mijn rapporten op de startpagina geven een ander totaal weer dan mijn onbetaalde definitieve inkomsten. Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
2e vraag: bij adsense staat er: ¤9.30 deze maand tot dusver, maar bij totalen van geschatte inkomsten staat er ¤5.52. Wat is dit verschil?
Inkomsten per 1000 vertoningen.quote:[quote]
3: En totalen: ''pagina RPM'' is ¤1.05. Wat betekent dit? Bij prestatierapporten zie ik wel dat dit hoger wordt met de tijd.
Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden..
Als ik inlog op adsense dan zie ik bij product 'AdSense-host voor inhoud' en 'AdSense voor inhoud'. De eerste is van youtube, de tweede van de 'gewone' adsense.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef Woerd26 het volgende:
Hoi,
1: Ik heb een aantal youtube filmpjes geupload en sommige filmpjes krijgen al aardig wat views. Kan iemand me uitleggen waar ik mijn youtube inkomsten kan zien? (apart van mijn adsense sites). Ik weet namelijk niet waar dat staat.
Thanks!quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:24 schreef CasB het volgende:
[..]
Als ik inlog op adsense dan zie ik bij product 'AdSense-host voor inhoud' en 'AdSense voor inhoud'. De eerste is van youtube, de tweede van de 'gewone' adsense.
Deze is ook leuk:quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je wil weten wat Google aan demografische gegevens en interesses over je denkt te kennen check dan dit:
https://www.google.com/settings/ads/onweb
Ja ik denk het, ik heb ze een paar dagen geleden aangezet op ''inkomsten genereren'', en nu staat er achter de filmpjes: ''inkomsten ingeschakeld''quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:34 schreef CasB het volgende:
Zijn je filmpjes al goedgekeurd voor advertenties?
Zijn net 22 uur geleden overgestapt (ivm traagheid bij drukte)....maar dit slaat momenteel echt alles.....quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:42 schreef xaban06 het volgende:
Dan moet je voor betere hosting gaan, kuch kuch hint hint
Je zou haast een vergoeding eisen... je verliest best veel in die tijd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zijn net 22 uur geleden overgestapt (ivm traagheid bij drukte)....maar dit slaat momenteel echt alles.....
Nog steeds plat ondertussen. Volgens Yourhost aanval van hackers....zucht
Ben in alle staten nu!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:14 schreef benx het volgende:
[..]
Je zou haast een vergoeding eisen... je verliest best veel in die tijd.
Ga inderdaad eens uitzoeken of ik daar aanspraak op kan doen. Zal wel ingedekt zijn in de voorwaarden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:22 schreef benx het volgende:
Toch minimaal een vergoeding eisen, gratis hosting voor X maanden ofzo.
Succes kerel, echt klote van YH, ze moeten zich kunnen redden tegen 'hackers'.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga inderdaad eens uitzoeken of ik daar aanspraak op kan doen. Zal wel ingedekt zijn in de voorwaarden.
https://www.yourhosting.nl/hosting/nietgoed-geldterug.htmlquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:29 schreef benx het volgende:
[..]
Succes kerel, echt klote van YH, ze moeten zich kunnen redden tegen 'hackers'.
2 weken gratis proberen bij TransIPquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
https://www.yourhosting.nl/hosting/nietgoed-geldterug.html
Trouwens via Twitter net oproep gedaan welk bedrijf mij een VPS server kan aanbieden in ruil voor een banner (1 jaar lang). Een gast heeft mijn tweet getweet naar een VPS hosting bedrijf ben benieuwd.
Succes met je VPS, ik hoop dat je de ervaring hebt om een server te beheren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
https://www.yourhosting.nl/hosting/nietgoed-geldterug.html
Trouwens via Twitter net oproep gedaan welk bedrijf mij een VPS server kan aanbieden in ruil voor een banner (1 jaar lang). Een gast heeft mijn tweet getweet naar een VPS hosting bedrijf ben benieuwd.
Ik pak het slim aan. Ben al bijna zover dat ik het nog voor elkaar heb ook. En die eigenaar gaat mij ook helpen met beheren in ruil voor advertentie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Succes met je VPS, ik hoop dat je de ervaring hebt om een server te beheren.
Ga alsjeblieft niet lopen zeiken/klagen als het helemaal mis loopt met je VPS.
Ik zit in de hosting branche, mensen huren een server voor 40,-/maand, zijn enkele uren down en geven aan dat ze duizenden euro's mislopen hierdoor.
Waarom moet alles gratis/goedkoop?
Kan ik nu pas testen. Heb er net eentje rechts geplaatst (Adsense) voordat ik plat ging. Ik hoop vanavond een antwoord hierop te hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:00 schreef IcewindNL het volgende:
werken die nieuwe advertentieblokken een beetje rzr?
Is 't niet slim op bij dit soort artikelen een bol affiliatelink erbij te doen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Razor21 het volgende:
Ruim 80 bezoekers nu online gaat perfect. Net scherp Avatar artikel geschreven waarom je niet moet kijken.
Staat niet op Tradetracker. Wel DVD voordelig (moet nog aanmelden) maar krijg slechts 2 procent per verkoop. Schiet ook niet op met een DVD.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Is 't niet slim op bij dit soort artikelen een bol affiliatelink erbij te doen?
nog te kortdag om dat te zeggen. Had gisteren 2600 bezoekers ongeveer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:11 schreef IcewindNL het volgende:
Netjes! ..of thans..weet niet hoeveel bezoekers je heb..maar toch lekker verdiend? Is de huidige advertentiestructuur significant beter dan de vorige??
Gaaf zeg!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:45 schreef JDx het volgende:
Gisteren stond een site van me op teletekst en RTV Drenthe, 800 bezoekers, 0 kliks
Ze hebben mij benaderd. Post veel op Twitter helpt enorm!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:50 schreef IcewindNL het volgende:
Heb je die vraag om advertenties te plaatsen door die tabletwebshop gekregen van hun? Of heb je er specifiek naar gevraagd, of via andere een andere manier (zoiets als intall). Ik zoek zelf voor mijn website ook adverteerders alleen weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken.
Dit is niet het goede topic daarvoor..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:31 schreef robin007bond het volgende:
Welke hostingprovider hebben jullie goede ervaringen mee?
Ik ga ook wat gameplay filmpjes van nieuwe games op Youtube uploaden, die doen het denk ik wel goed.
Oeps, ik zal het wel even weghalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is niet het goede topic daarvoor..zie betaalde webhosting topic
Je bouncepercentage is niet heel geloofwaardig..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gaaf zeg!
Vorig jaar stond DDKIN in de Spits (bij Media) helemaal blij , maar leverde ook niets op :-)
Net een email ontvangen van een tabletwebshop (nog een grote ook wat ik zo zie) wat de kosten zijn om te adverteren. (heb toevallig mijn adverteerders pagina aangepast gister).
Ga 400 euro vragen voor één maand (hij heeft amper bezoekers wat ik zo kon zien). Mag hij links / rechts staan (waar nu adsense staat).
Wat die 4 procent? Haal ik toch echt uit Analytics. Met DDKIN zat ik tussen de 20 en 30 weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Je bouncepercentage is niet heel geloofwaardig..
Zie bovenstaande gebruik nu al sinds oktober adsense van vriend. (zelf ban).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand hier een antwoord op:
Ik heb deze site www.???.nl
Ik had daar adsense op, maar werd uiteindelijk uitgeschakeld vanwege overtreding.
Is het toegestaan om de adsense-code van een vriend te verwerken in de oude site? Ik moet erbij zeggen dat de site nu wel aan alle regels voldoet.
Dat weet ik Razor, maar je adsense werd toch uitgeschakeld toen je nog DDKIN had? of ook toen jij je nieuwe site was begonnen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zie bovenstaande gebruik nu al sinds oktober adsense van vriend. (zelf ban).
Nee na DDKIN weet niet op welk domein.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat weet ik Razor, maar je adsense werd toch uitgeschakeld toen je nog DDKIN had? of ook toen jij je nieuwe site was begonnen?
Volgens mij mag dat gewoon. Zie niet in waarom dat niet zou mogen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand hier een antwoord op:
Ik heb deze site www.???.nl
Ik had daar adsense op, maar werd uiteindelijk uitgeschakeld vanwege overtreding.
Is het toegestaan om de adsense-code van een vriend te verwerken in de oude site? Ik moet erbij zeggen dat de site nu wel aan alle regels voldoet.
Inderdaad. Theoretisch gezien zou iemand ook de site van je kunnen overkopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:21 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat gewoon. Zie niet in waarom dat niet zou mogen.
Een bouncepercentage van 4% op een weinig interactieve website als een blog met redelijke hoge laadtijden is wel enorm ongeloofwaardig. Wellicht dat je een script heb geinstalleerd die een 'event' triggert na x seconden want ik kan me niet voorstellen dat 96% van jouwe bezoekers sowieso doorklikt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat die 4 procent? Haal ik toch echt uit Analytics. Met DDKIN zat ik tussen de 20 en 30 weet ik nog wel.
Inderdaad, ik vond mijn bouncepercentage van 52% al best goedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:07 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Een bouncepercentage van 4% op een weinig interactieve website als een blog met redelijke hoge laadtijden is wel enorm ongeloofwaardig. Wellicht dat je een script heb geinstalleerd die een 'event' triggert na x seconden want ik kan me niet voorstellen dat 96% van jouwe bezoekers sowieso doorklikt.
ik ben geen youtube adsense kenner maar volgens mij moet jij wel over de rechten beschikken... niet zeker dus... ben benieuwd wat de echte kenners zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 05:52 schreef Zapato het volgende:
Kenners, ik vroeg me af, kan ik aan dit filmpje geld verdienen? Zag op de eerste pagina dat iemand met een filmpje van 1 miljoen views duizend dollar kon verdienen. Dan zou ik met deze op de vierduizend zitten, maar misschien mis ik iets.
benx lukt het ook met de video's van anderen, dus ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 05:52 schreef Zapato het volgende:
Kenners, ik vroeg me af, kan ik aan dit filmpje geld verdienen? Zag op de eerste pagina dat iemand met een filmpje van 1 miljoen views duizend dollar kon verdienen. Dan zou ik met deze op de vierduizend zitten, maar misschien mis ik iets.
Ik heb geen script geinstalleerd (geen eens kennis van) en waarom zal ik. Heb de gehele periode ook die widget erop gezet met die Tags (na verhuizing woensdag eraf gegooid) waar mensen op doorklikken en veel artikelen zijn doorgelinked naar elkaar. Kun je zo naar kijken in Analytics.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:07 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Een bouncepercentage van 4% op een weinig interactieve website als een blog met redelijke hoge laadtijden is wel enorm ongeloofwaardig. Wellicht dat je een script heb geinstalleerd die een 'event' triggert na x seconden want ik kan me niet voorstellen dat 96% van jouwe bezoekers sowieso doorklikt.
Daar kan je geen ads op zetten tenzij je de manager ofzo bent van MJquote:Op zaterdag 28 januari 2012 05:52 schreef Zapato het volgende:
Nice!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:39 schreef ToshiArai het volgende:
Heel lang gelden dat ik hier nog heb gepost, gaat steeds beter:
http://i.imgur.com/NeadG.png
Wel zelf ge-edit jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:10 schreef MetBas het volgende:
[..]
benx lukt het ook met de video's van anderen, dus ja.
Helaas is dat niet het geval. Dan had ik overigens hier geen geld meer uit hoeven halen vermoed ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:15 schreef benx het volgende:
[..]
Daar kan je geen ads op zetten tenzij je de manager ofzo bent van MJ
Ik ben natuurlijk geen expert op het gebied van auteursrechten, maar een zelf ge-edit filmpje van MJ is toch even rechtmatig (of onrechtmatig?) om geld mee te verdienen als een (zelf ge-edit) filmpje van andere mensen.quote:
Geee.. zou je denken?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:07 schreef Zapato het volgende:
[..]
Maar niet dus, jammerLeek me al sterk, heeft met rechten te maken ofzo?
Niet geschoten is altijd mis toch?quote:
quote:
Lekker Razor! Jammer dat Eredivisie Live geen affiliates meer doen, heb met een soortgelijke post ongeveer 400-500 euro verdiend in een paar uur vorig jaarquote:
Ja zat ook al te zoeken naar zoiets vanmorgen. Dat was lekker verdienen dan zeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:32 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Lekker Razor! Jammer dat Eredivisie Live geen affiliates meer doen, heb met een soortgelijke post ongeveer 400-500 euro verdiend in een paar uur vorig jaar
Zekerquote:Op zondag 29 januari 2012 13:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja zat ook al te zoeken naar zoiets vanmorgen. Dat was lekker verdienen dan zeg.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef Eierbal het volgende:
[..]
ZekerMaar dan moet je wel een host hebben die even 20k bezoekers aankan in die paar uur
[ afbeelding ]
Adsense van die dag (Dag des oordeels), terwijl ik met die Eredivisiezooi echt honderden euro's binnen kreeg. Enige keer voor mij dat affiliates het een stuk beter deden dan Adsense.
Dat hoef je alleen in te stellen voor sites die over gokken en wedden gaan. Op nieuwssites is het dus niet van toepassing.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:40 schreef Jibbe het volgende:
Een vraagje: hebben jullie bij "Advertenties toestaan en blokkeren" Gokken & Wedden toegestaan?
Wanneer ik op "toestaan" klik, krijg ik de volgende melding te zien: "U mag zich niet aanmelden voor advertenties voor gokken als uw AdSense-site is getarget op personen jonger dan 18 jaar. Door u aan te melden voor de ontvangst van advertenties voor gokken, bevestigt u dat uw site niet is getarget op personen jonger dan 18 jaar."
Mijn site is een nieuwssite... toestaan of niet? Iemand ervaring hiermee? En zijn jullie inkomsten hoger sinds jullie "Gokken en Wedden" toestaan?
Bij site's over gokken en wedden mag je toch geen adsense plaatsen?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:08 schreef CasB het volgende:
[..]
Dat hoef je alleen in te stellen voor sites die over gokken en wedden gaan. Op nieuwssites is het dus niet van toepassing.
Dat hebben ze sinds een paar maanden veranderd geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Bij site's over gokken en wedden mag je toch geen adsense plaatsen?
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef CasB het volgende:
[..]
Dat hebben ze sinds een paar maanden veranderd geloof ik.
Wat is het verschil tussen "Sites die bezoekers naar sites voor online gokken leiden via verwijzingslinks of advertenties" en "Sites die bezoekers naar sites voor online gokken leiden, bijvoorbeeld via organische links"?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef CasB het volgende:
[..]
Dat hebben ze sinds een paar maanden veranderd geloof ik.
Die bedragenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
LOL!! Het onderwerp van mijn site was in het nieuws:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zozo, dat doe je sowieso goed!! Wat voor sites heb je of geef je dat niet prijs?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nice, mijn onderwerp deed het vandaag ook prima (winstpartij van de belangrijkste pot) en zodoende ook goed geld binnengeharkt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hier ook nog niks ontvangen. Gok dat het morgen op de rekening staatquote:Op maandag 30 januari 2012 01:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens ik had 25 januari betaald gekregen, status is goedgekeurd en overgeboekt maar tot op heden niets ontvangen, kan dat?
Nicequote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je database loopt dan niet gelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang de oude omgeving up is is er niks aan de hand.
Wat ik begrijp geen downtime zie onderstaande bericht :quote:
Technisch gezien kan je dat ook regelen, maar dien je wel op beide servers root te hebben.quote:
Waarschijnlijk zal Google dit wel zien als duplicated content..quote:Op maandag 30 januari 2012 12:18 schreef Razor21 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met persberichten (van de omroepen die ik ontvang) en dubbele content?
Net heb ik een persbericht (darten) in zijn geheel overgenomen alleen titel aangepast.
Hoe gaat Google hiermee om? Nieuws sites doen het ook op deze manier (Telegraaf, Nu.nl) zijn altijd dezelfde berichten.
En soms ben ik lui om een bericht te herschrijven.
Dat vermoeden heb ik ook. Maar nieuws websites doen niets anders...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:56 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal Google dit wel zien als duplicated content..
Herschrijven die shit dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Maar nieuws websites doen niets anders...
Die hebben weer andere factoren waardoor dat minder invloed heeft op bijvoorbeeld hun ranking.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Maar nieuws websites doen niets anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |