quote:

Lekker Razor! Jammer dat Eredivisie Live geen affiliates meer doen, heb met een soortgelijke post ongeveer 400-500 euro verdiend in een paar uur vorig jaarquote:

Ja zat ook al te zoeken naar zoiets vanmorgen. Dat was lekker verdienen dan zeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:32 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Lekker Razor! Jammer dat Eredivisie Live geen affiliates meer doen, heb met een soortgelijke post ongeveer 400-500 euro verdiend in een paar uur vorig jaar

Zekerquote:Op zondag 29 januari 2012 13:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja zat ook al te zoeken naar zoiets vanmorgen. Dat was lekker verdienen dan zeg.

quote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef Eierbal het volgende:
[..]
ZekerMaar dan moet je wel een host hebben die even 20k bezoekers aankan in die paar uur
[ afbeelding ]
Adsense van die dag (Dag des oordeels), terwijl ik met die Eredivisiezooi echt honderden euro's binnen kreeg. Enige keer voor mij dat affiliates het een stuk beter deden dan Adsense.

Dat hoef je alleen in te stellen voor sites die over gokken en wedden gaan. Op nieuwssites is het dus niet van toepassing.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:40 schreef Jibbe het volgende:
Een vraagje: hebben jullie bij "Advertenties toestaan en blokkeren" Gokken & Wedden toegestaan?
Wanneer ik op "toestaan" klik, krijg ik de volgende melding te zien: "U mag zich niet aanmelden voor advertenties voor gokken als uw AdSense-site is getarget op personen jonger dan 18 jaar. Door u aan te melden voor de ontvangst van advertenties voor gokken, bevestigt u dat uw site niet is getarget op personen jonger dan 18 jaar."
Mijn site is een nieuwssite... toestaan of niet? Iemand ervaring hiermee? En zijn jullie inkomsten hoger sinds jullie "Gokken en Wedden" toestaan?

Bij site's over gokken en wedden mag je toch geen adsense plaatsen?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:08 schreef CasB het volgende:
[..]
Dat hoef je alleen in te stellen voor sites die over gokken en wedden gaan. Op nieuwssites is het dus niet van toepassing.

Dat hebben ze sinds een paar maanden veranderd geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Bij site's over gokken en wedden mag je toch geen adsense plaatsen?

quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef CasB het volgende:
[..]
Dat hebben ze sinds een paar maanden veranderd geloof ik.
Wat is het verschil tussen "Sites die bezoekers naar sites voor online gokken leiden via verwijzingslinks of advertenties" en "Sites die bezoekers naar sites voor online gokken leiden, bijvoorbeeld via organische links"?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef CasB het volgende:
[..]
Dat hebben ze sinds een paar maanden veranderd geloof ik.

Die bedragenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
LOL!! Het onderwerp van mijn site was in het nieuws:
[ afbeelding ]![]()
![]()

quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()

Zozo, dat doe je sowieso goed!! Wat voor sites heb je of geef je dat niet prijs?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()

Nice, mijn onderwerp deed het vandaag ook prima (winstpartij van de belangrijkste pot) en zodoende ook goed geld binnengeharkt.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()

Zo!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()

Hier ook nog niks ontvangen. Gok dat het morgen op de rekening staatquote:Op maandag 30 januari 2012 01:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens ik had 25 januari betaald gekregen, status is goedgekeurd en overgeboekt maar tot op heden niets ontvangen, kan dat?

Nicequote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()

Je database loopt dan niet gelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Zolang de oude omgeving up is is er niks aan de hand.

Wat ik begrijp geen downtime zie onderstaande bericht :quote:

Technisch gezien kan je dat ook regelen, maar dien je wel op beide servers root te hebben.quote:

Waarschijnlijk zal Google dit wel zien als duplicated content..quote:Op maandag 30 januari 2012 12:18 schreef Razor21 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met persberichten (van de omroepen die ik ontvang) en dubbele content?
Net heb ik een persbericht (darten) in zijn geheel overgenomen alleen titel aangepast.
Hoe gaat Google hiermee om? Nieuws sites doen het ook op deze manier (Telegraaf, Nu.nl) zijn altijd dezelfde berichten.
En soms ben ik lui om een bericht te herschrijven.

Dat vermoeden heb ik ook. Maar nieuws websites doen niets anders...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:56 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal Google dit wel zien als duplicated content..

Herschrijven die shit dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Maar nieuws websites doen niets anders...

Die hebben weer andere factoren waardoor dat minder invloed heeft op bijvoorbeeld hun ranking.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Maar nieuws websites doen niets anders...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |