Dan zou je echt harde cash moeten hebben, is je content niet geclaimed toevallig? Toen ik een video met het nummer sexy and i know it er in , gingen mijn inkomsten naar LFMAOquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:17 schreef blup het volgende:
Er zit een niet overslaanbare add voor en een add (gele balkje) in de video ja.. Daarom vroeg ik me ook af hoe je echt de bron van de inkomsten kan inzien.
Ik ken niet alle themes uit me hoofd plus het feit dat ik zelf vrij kieskeurig ben en weinig aan vind sluiten qua themes op niche sites..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben wel een andere site tegengekomen die ongeveer over de zelfde stof praat. Ik denk inderdaad dat ik de oranje balken weg moet doen.
Maar wat voor thema vind jij beter passen bij een site zoals die van mij?
De site is dan ook verre van af he. Er moet ook nog een banner komen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken niet alle themes uit me hoofd plus het feit dat ik zelf vrij kieskeurig ben en weinig aan vind sluiten qua themes op niche sites..
Wat ik je aanrijd is om de concurrentie te bekijken, niet alleen qua theme maar het concept, de content, het hele plaatje.. Je kan ook je eigen theme ontwerpen of laten ontwerpen of alleen de kleuren aanpassen (colorcombos.com gebruiken bijv) ..
Ik zou als ik jou was een header met een mooie foto erin wat uitstraalt om gezond te leven (slank) e.d. dat je weet dat je op een health/sport/dieet/fitness blog zit, nu is het te statisch en industrieel in mijn ogen.
Ik ga geen themes voor mensen zoeken, ik geef soms alleen wat tipsen zelfs daarvoor zou ik je eigenlijk moeten factureren
Ik krijg makkelijk 80-100 euro per 100k views, dus ja. 1.3 miljoen views moest je makkelijk 1000 mee op kunnen halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:23 schreef blup het volgende:
Zoals te zien bij:
xxxx.com
is dat een claim?
Ik ben nog een leek wat dit betreft.
Schijt ik zie het al, die inkomsten heb ik pas veel later aangezet.![]()
Was dat 1000 euro geweest?.
Kun je niet gewoon een live-blog bijhouden ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:49 schreef Razor21 het volgende:
OMG en de results komen pas rond twaalf uur....maar als ik wat geld / bezoekers wil krijgen is dit de kans :-)
Dat deed ik in het begin (4 weken gedaan) 1300 woorden per artikel. Leverde eigenlijk niets op (alleen maar tijd.)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een live-blog bijhouden ofzo?+ nieuwe post met uitslag.
Vraag me trouwens af, ff als seo vraagje..hoe vind google het als je een artikel vaak bijwerkt? ranked hij dan nog goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat deed ik in het begin (4 weken gedaan) 1300 woorden per artikel. Leverde eigenlijk niets op (alleen maar tijd.)
Misschien dat het anders uitpakt tijdens finale....ik twijfel nu.
Nee mijn ervaring eenmaal geplaatst is geplaatst.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af, ff als seo vraagje..hoe vind google het als je een artikel vaak bijwerkt? ranked hij dan nog goed?
Nee door GTST artikel. Geen zin in live verslag. Is alweer online.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:45 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Haha nice, door het live-verslag?
Edit: je hele site ligt meteen plat
Netjes hoor! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee door GTST artikel. Geen zin in live verslag. Is alweer online.
Moet je niet eens actie ondernemen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee door GTST artikel. Geen zin in live verslag. Is alweer online.
Is Super Cache voor Wordpress niet wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet je niet eens actie ondernemen?
Huur een goedkope VPS en pleur er Varnish voor
Die heb ik er toen weer afgehaald (maakte niet veel uit). Gaf toen problemen dat super cache..maar misschien toch weer aanzetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:03 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Is Super Cache voor Wordpress niet wat?
Varnish is zeker GOD! Moet je het wel goed configureren en root rechten hebben op de server.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:50 schreef Lastpost het volgende:
Ziet er indrukwekkend uit dat Varnisch, ga het eens even uittesten op een Joomla-site van me die nogal wat hits gaat genereren als alles goed loopt.
Je moet 'm wel goed configureren en dat is zeker niet makkelijk. Als je een forum draait en je wijzigt een bericht, is de wijziging niet direct zichtbaar. Hier moet je exceptions voor maken in je config, blablabla, dit is het Adsense topic ik ga te veel offtopicquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:14 schreef Pizzalucht het volgende:
^ Dat ja. Daarom had ik het ook over een VPS.
Varnish staat zeg maar voor Apache, en in de configuratie geef je aan welke pagina's je wilt cachen. Als een pagina in de cache zit, dan kan hij hem direct leveren, anders haalt hij hem van Apache.
Zo kun je echt enorm veel bezoekers aan, en zorgt ook voor het sneller afleveren van statische bestanden(plaatjes/css/javascript).
Handig artikel:
http://crlog.info/2011/09(...)ache-with-wordpress/
Voor een forum zou ik het niet aanraden, al zou je een module kunnen maken die een pagina purged op het moment dat er een nieuwe post/update is in het topic, maar een forum lijkt me toch wat te dynamisch voor Varnish.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je moet 'm wel goed configureren en dat is zeker niet makkelijk. Als je een forum draait en je wijzigt een bericht, is de wijziging niet direct zichtbaar. Hier moet je exceptions voor maken in je config, blablabla, dit is het Adsense topic ik ga te veel offtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |