Is volgens mij een film van Stephan King nl. The Standquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is er van de aflevering die je noemt later ook een miniserie geweest. Dat het vliegtuig landt en alle mensen op een verlaten vliegveld terechtkomen.
Was dat korte filmpje van Twilight Zone niet ook gewoon van hem dan? Dat ze er later een film van hebben gemaakt?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Is volgens mij een film van Stephan King nl. The Stand
The Langoliers. In The Stand komt geen vliegtuig voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Is volgens mij een film van Stephan King nl. The Stand
JA dat is het, goed van jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[..]
The Langoliers. In The Stand komt geen vliegtuig voor.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[..]
The Langoliers. In The Stand komt geen vliegtuig voor.
What the hellquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Heer Stekeltje van de EO.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benjamin Ben, ook uit de stallen van de EO.
[ afbeelding ]
Met z'n levenloze ogen.
Chucky uit Child's Play scheit zelfs nog in z'n broek voor Benjamin Ben.
Zoiets hoort meer thuis in horrorfilms, brrrrr.
Wat een kont-en tieten had zequote:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:40 schreef Disana het volgende:
Of nog erger, Cliniclowns. Welke gek heeft dat ooit bedacht.
Blijkbaar doen ze dat over het algemeenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind ze ook eng, waarom mensen denken dat kinderen van clowns houden
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:40 schreef Disana het volgende:
Of nog erger, Cliniclowns. Welke gek heeft dat ooit bedacht.
Nou, kom maar even op mijn schoot zitten, dan troost ik je wel even.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Blijkbaar doen ze dat over het algemeen
mijn buurmeisje had ooit zo'n gedrocht op haar verjaardag. Prachtig vonden ze het. Eerst schminkte hij al dat grut. Ik wilde niet, maar dat ding moest en zou de pink panther van mij maken.![]()
Daarna ging het een liedje zingen en hij nodigde daar een kindje voor uit. Al die handjes omhoog en een geroep... Je zou denken dat hij de jarige uit de meute kiest, maar nee... Sleur het kindje met de angst in haar ogen maar op schoot. En ik kreeg er deze keer niet eens een cadeautje voor om het leed te verzachten
Ik ben er nog steeds een beetje verbitterd over.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef jerney het volgende:
Daar heb ik nog niet genoeg alcohol voor achter m'n kiezen
En een cadeautje zie ik ook al niet
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:59 schreef jerney het volgende:
Waarom ben ik zo makkelijk te manipuleren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |