Hoe kan hij dat nou doen! Praten meis, praat!
 Hoe kan hij dat nou doen! Praten meis, praat! 

nogal loos.
 nogal loos.

ja preciesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Oh het leek mij vanzelfsprekend dat vriend wel wist dat NTS wilde slapen wegens kutnacht. Anders is denogal loos.

Slaapt ze een keer is het weer niet goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:23 schreef bitterend het volgende:
NTS wat voor plannen had hij?? vind het echt lomp van hem hoor!!
Sanne lekker! hoop dat ze lekker slaapt vannacht!!
mef beterschap voor je manneke!
Hier is een slaapkop! mevrouw slaapt al sinds 10 uur sochtends
 Heb je vandaag in ieder geval uitgebreid kunnen badderen
 Heb je vandaag in ieder geval uitgebreid kunnen badderen  

hahahaha!! het is wel goed alleen gekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef Susie het volgende:
[..]
Slaapt ze een keer is het weer niet goedHeb je vandaag in ieder geval uitgebreid kunnen badderen

heeft een reprimande van heb-ik-jou-daar gehad van zowel mij als m'n moeder, dus ik denk dat de boodschap nu wel begrepen heeft. Al vroeg hij net wel poeslief of hij even naar het café mocht... Naah, mijn ogen zeiden genoeg geloof ik, want hij is niet gegaan.
 heeft een reprimande van heb-ik-jou-daar gehad van zowel mij als m'n moeder, dus ik denk dat de boodschap nu wel begrepen heeft. Al vroeg hij net wel poeslief of hij even naar het café mocht... Naah, mijn ogen zeiden genoeg geloof ik, want hij is niet gegaan. .
 . . Ik denk dat ze aan de borst, zeker ten tijde van de tsr, teveel lucht binnen krijgt?
 . Ik denk dat ze aan de borst, zeker ten tijde van de tsr, teveel lucht binnen krijgt? !
 ! 

Die tip heb ik destijds ook gehad en dat was net wat prettiger voor mn kleine man. Die melk hoef je niet weg te gooien trouwens, gewoon bewaren en invriezen voor laterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Slaap ze nts.
Misschien werkt het ook om eerst wat te kolven zodat de heftige tsr al geweest is voor je draak aanlegt.

fijn dat je even uit kan!! snap dat het moeilijk voelt maar het is wel lekker voor jou even wat anders
 fijn dat je even uit kan!! snap dat het moeilijk voelt maar het is wel lekker voor jou even wat anders   
  hoor je haar lucht happen als ze aan de borst is?
 hoor je haar lucht happen als ze aan de borst is?  arme Elise...en jij! hoop dat ze snel van haar verkoudheid af is!
 arme Elise...en jij! hoop dat ze snel van haar verkoudheid af is!  

Goed dat je de LK gaat bellen, ze heeft vast goede tips voor je!
  Goed dat je de LK gaat bellen, ze heeft vast goede tips voor je!   

wat een grote kijkers heeft ie zeg, wauw!!
  wat een grote kijkers heeft ie zeg, wauw!!

Lekker hé, zwemmen!
  Lekker hé, zwemmen! 

.
 . 
  . Maar ze heeft dus van 23:00uur - 4.00uur en 5.00uur - 8.00uur geslapen, net weer een fles gehad en ze is na wat mopperen weer in slaap gevallen
 . Maar ze heeft dus van 23:00uur - 4.00uur en 5.00uur - 8.00uur geslapen, net weer een fles gehad en ze is na wat mopperen weer in slaap gevallen   !
 ! heeft het overigens vanmorgen proberen 'goed te maken', alleen mislukte het falikant hihi! Hij wilde Draak om 8.00uur verschonen en de fles geven zodat ik nog ff kon slapen, maar ze zat tot aan d'r nek vol poep, ze jankte van de honger en hij wist niet meer hoe de verhouding van Vitamine D/K nou was... Dus voordat hij dat allemaal opgeruimd en uitgevogeld had was Draak volledig over de flos en stond ik alweer langs m'n bedje
 heeft het overigens vanmorgen proberen 'goed te maken', alleen mislukte het falikant hihi! Hij wilde Draak om 8.00uur verschonen en de fles geven zodat ik nog ff kon slapen, maar ze zat tot aan d'r nek vol poep, ze jankte van de honger en hij wist niet meer hoe de verhouding van Vitamine D/K nou was... Dus voordat hij dat allemaal opgeruimd en uitgevogeld had was Draak volledig over de flos en stond ik alweer langs m'n bedje   !
 ! .
 .

voor de zieke kindjes!
 voor de zieke kindjes! Anouk heeft zich voorbeeldig gedragen, heeft zelfs nog even geslapen tegen mij aan
 Anouk heeft zich voorbeeldig gedragen, heeft zelfs nog even geslapen tegen mij aan  Alleen wilde ze vanmiddag niet slapen... Nu eindelijk wel, maar het duurde even.
 Alleen wilde ze vanmiddag niet slapen... Nu eindelijk wel, maar het duurde even.

Nu weet ik mijn cyclus wel aardig, dus een beetje plannen lukt wel. Maar wat een gedoe vind ik dat met condooms
 Nu weet ik mijn cyclus wel aardig, dus een beetje plannen lukt wel. Maar wat een gedoe vind ik dat met condooms  

Hier wel gewoon de pil, het is heel betrouwbaar gebleken (13 jaar geslikt, heel snel na stoppen zwanger). Ik wil en durf niet op iets anders te rekenen. Spiraaltje lijkt me niks, ik zie op tegen het inbrengen en uithalen. Bovendien schijnt je bloeding er erger van te worden. Over Mirena lees ik helemaal nare verhalen.
 Hier wel gewoon de pil, het is heel betrouwbaar gebleken (13 jaar geslikt, heel snel na stoppen zwanger). Ik wil en durf niet op iets anders te rekenen. Spiraaltje lijkt me niks, ik zie op tegen het inbrengen en uithalen. Bovendien schijnt je bloeding er erger van te worden. Over Mirena lees ik helemaal nare verhalen.

spannend.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef danic het volgende:
Hier is mijn lijf een geintje aan het uithalen. Ik ben zo'n 5 weken geleden gestopt met de pil, omdat ik van dat ding niet gezelliger werd en het gewoon niet goed met me ging. Dat gaat gelukkig beter, maar dan vind ik het nu ook wel fijn om gewoon ongesteld te worden. En dat gebeurt dus niet! Afgelopen donderdag had gemoeten, met uitloop naar vandaag. In de periode dat ik zwanger wilde worden was het steeds 31 dagen en dat us vandaag.
Nou ja, we gaan het zien. Maar ik merk toch dat die spanning van twee jaar terug weer opkomt, heel gek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |