.
 . 
  . Maar ze heeft dus van 23:00uur - 4.00uur en 5.00uur - 8.00uur geslapen, net weer een fles gehad en ze is na wat mopperen weer in slaap gevallen
 . Maar ze heeft dus van 23:00uur - 4.00uur en 5.00uur - 8.00uur geslapen, net weer een fles gehad en ze is na wat mopperen weer in slaap gevallen   !
 ! heeft het overigens vanmorgen proberen 'goed te maken', alleen mislukte het falikant hihi! Hij wilde Draak om 8.00uur verschonen en de fles geven zodat ik nog ff kon slapen, maar ze zat tot aan d'r nek vol poep, ze jankte van de honger en hij wist niet meer hoe de verhouding van Vitamine D/K nou was... Dus voordat hij dat allemaal opgeruimd en uitgevogeld had was Draak volledig over de flos en stond ik alweer langs m'n bedje
 heeft het overigens vanmorgen proberen 'goed te maken', alleen mislukte het falikant hihi! Hij wilde Draak om 8.00uur verschonen en de fles geven zodat ik nog ff kon slapen, maar ze zat tot aan d'r nek vol poep, ze jankte van de honger en hij wist niet meer hoe de verhouding van Vitamine D/K nou was... Dus voordat hij dat allemaal opgeruimd en uitgevogeld had was Draak volledig over de flos en stond ik alweer langs m'n bedje   !
 ! .
 .

voor de zieke kindjes!
 voor de zieke kindjes! Anouk heeft zich voorbeeldig gedragen, heeft zelfs nog even geslapen tegen mij aan
 Anouk heeft zich voorbeeldig gedragen, heeft zelfs nog even geslapen tegen mij aan  Alleen wilde ze vanmiddag niet slapen... Nu eindelijk wel, maar het duurde even.
 Alleen wilde ze vanmiddag niet slapen... Nu eindelijk wel, maar het duurde even.

Nu weet ik mijn cyclus wel aardig, dus een beetje plannen lukt wel. Maar wat een gedoe vind ik dat met condooms
 Nu weet ik mijn cyclus wel aardig, dus een beetje plannen lukt wel. Maar wat een gedoe vind ik dat met condooms  

Hier wel gewoon de pil, het is heel betrouwbaar gebleken (13 jaar geslikt, heel snel na stoppen zwanger). Ik wil en durf niet op iets anders te rekenen. Spiraaltje lijkt me niks, ik zie op tegen het inbrengen en uithalen. Bovendien schijnt je bloeding er erger van te worden. Over Mirena lees ik helemaal nare verhalen.
 Hier wel gewoon de pil, het is heel betrouwbaar gebleken (13 jaar geslikt, heel snel na stoppen zwanger). Ik wil en durf niet op iets anders te rekenen. Spiraaltje lijkt me niks, ik zie op tegen het inbrengen en uithalen. Bovendien schijnt je bloeding er erger van te worden. Over Mirena lees ik helemaal nare verhalen.

spannend.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef danic het volgende:
Hier is mijn lijf een geintje aan het uithalen. Ik ben zo'n 5 weken geleden gestopt met de pil, omdat ik van dat ding niet gezelliger werd en het gewoon niet goed met me ging. Dat gaat gelukkig beter, maar dan vind ik het nu ook wel fijn om gewoon ongesteld te worden. En dat gebeurt dus niet! Afgelopen donderdag had gemoeten, met uitloop naar vandaag. In de periode dat ik zwanger wilde worden was het steeds 31 dagen en dat us vandaag.
Nou ja, we gaan het zien. Maar ik merk toch dat die spanning van twee jaar terug weer opkomt, heel gek.

Ruilen? Wij gebruiken nu even de activ fit om te kijken of deze bevallen. Ik vind ze beter te 'vouwen' dan de baby dry, maar ik heb niet het idee dat ze alles binnen de luier kunnen houden zeg maar. Gisteren al megalekkage aan de zijkant en daarna nog 2 keer dat het nog maar net ging.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:02 schreef Nirak het volgende:
Hier gaat het trouwens regelmatig mis met de pampers baby dry s nachts.. Soms gaat het goed op 9 uur, maar soms ook mis op maar 6 uur.. Iemand een alternatief wat beter absorbeert? Of zou het aan de pasvorm liggen of omdat hij op z'n buik slaapt?

Eerste drie maanden New Baby (ivm dunnere bv-poep), nu Baby Dry. Ventje is nu 6 maanden en er is denk ik nu in totaal 3 keer een poepincident geweest, dwz. poep tot aan de rug en/of enkels. En misschien 6 keer een gelekt plasje.quote:

Oeh, klinkt bekend ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Jipster het volgende:
ik heb zelden een eisprong/menstruatie dus maar eens afwachten wat mijn lijf komende tijd gaat doen, maar nu met bv nog niks te merken. Ik hoop dat mijn lijf een beetje hormonaal in balans komt en ik gewoon een cyclus krijg.
Hormonen moet ik in elk geval ook niet meer, ik werd met regelmaat ziek van de pil (overgeven na elke stopwerk etc)
Die foto van Danne

Wat een mooie ogen ook.
 Wat een mooie ogen ook.  

Dus buikpijn (of andere pijn kan het volgens mij niet zijn).
  Dus buikpijn (of andere pijn kan het volgens mij niet zijn). 

en dat stemt me nogal somber
  en dat stemt me nogal somber   

)
 )

heb hiervoor vele pillen geprobeerd en werd er depressief van allemaal behalve deze! dus blijf ik trouw gebruiken
 heb hiervoor vele pillen geprobeerd en werd er depressief van allemaal behalve deze! dus blijf ik trouw gebruiken

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

)
)  

voor alle mensen die het nodig hebben!
  voor alle mensen die het nodig hebben! .
  .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

het doet echt pijn als je kleintje zo huilt
 het doet echt pijn als je kleintje zo huilt  

Oh, Nexium. Zelf niet al te beste ervaringen mee. Nouja, klinkt heftiger dan het is, het werkte bij mij gewoon niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
@SB; hier geen zantac hoor; wij geven 2x dgs 5 mg nexium... en werkt dus heel erg goed.
wij merkten echt na 2 dagen al een enorm verschil, had nooit verwacht dat dat kon!
over anticonceptie; hier mensen ervaring met implanon? die kan 3 jaar blijven zitten en kan ook icm BV....vind ik toch een prettiger gedachte dan een spiraal, maja wel hormoonafgifte...

Wij geven Losec tegen het zuur en ze krijgt motilium. Maar hier heeft het wel een dag of 5 nodig voor de losec optimaal zijn werk doet. We zijn laatst even gestopt, maar toen was het ook echt een dag of 5 na het starten pas dat we het idee hadden dat het weer optimaal werkte.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, Nexium. Zelf niet al te beste ervaringen mee. Nouja, klinkt heftiger dan het is, het werkte bij mij gewoon niet.

Ik weet ook altijd gelijk dat als ik die hoor, dat ze slaapt.
  Ik weet ook altijd gelijk dat als ik die hoor, dat ze slaapt. En daarna toen de fles leeg was, ook nog in haar bedje. Nu slaapt ze, dus het zal wel een combi geweest zijn van alleen zijn en honger.
  En daarna toen de fles leeg was, ook nog in haar bedje. Nu slaapt ze, dus het zal wel een combi geweest zijn van alleen zijn en honger.

)
 )  

Ja, daar heb ik ervaring mee. Het eerste jaar met Implanon was prima, had nagenoeg geen bloedverlies meer. Het tweede jaar kreeg ik doorbraakbloedingen van 6 weken achtereen. Toen ik hem liet verwijderen heeft de huisarts flink moeten snijden en trekken want het staafje was compleet ingekapseld. Lelijk litteken aan overgehouden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
@SB; hier geen zantac hoor; wij geven 2x dgs 5 mg nexium... en werkt dus heel erg goed.
wij merkten echt na 2 dagen al een enorm verschil, had nooit verwacht dat dat kon!
over anticonceptie; hier mensen ervaring met implanon? die kan 3 jaar blijven zitten en kan ook icm BV....vind ik toch een prettiger gedachte dan een spiraal, maja wel hormoonafgifte...
 Je kan 6 weken na de bevalling alweer ovuleren. Na de bevalling van Hannah heeft het bij mij overigens 9 maanden geduurd voordat ik weer ongesteld werd. Hoezo 9 maanden op, 9 maanden af
 Je kan 6 weken na de bevalling alweer ovuleren. Na de bevalling van Hannah heeft het bij mij overigens 9 maanden geduurd voordat ik weer ongesteld werd. Hoezo 9 maanden op, 9 maanden af   

Maar mij hoor je niet, ze heeft lekker doorgeslapen!
 Maar mij hoor je niet, ze heeft lekker doorgeslapen!  

!
 ! 

voor anouk, je moeder is je vast dankbaar
 voor anouk, je moeder is je vast dankbaar 

Heb nog niet weer gemenstrueerd na de bevalling, maar wel continue een "nou hup zet die sluizen maar open"gevoel, dat kan echter de eerste 3 mnd ook een bijwerking vd implanon zijn. Je voelt m duidelijk zitten, maar wel op zo'n manier dat octo dr inkapselingsverhaal me niet verbaast, t is gelukkig aan de binnen zij/achterkant van je arm, maar ik kan al wel opzien tegen t verwijderen, dus ik duim voor minimaal 2 jr fijne werking hiero.
 Heb nog niet weer gemenstrueerd na de bevalling, maar wel continue een "nou hup zet die sluizen maar open"gevoel, dat kan echter de eerste 3 mnd ook een bijwerking vd implanon zijn. Je voelt m duidelijk zitten, maar wel op zo'n manier dat octo dr inkapselingsverhaal me niet verbaast, t is gelukkig aan de binnen zij/achterkant van je arm, maar ik kan al wel opzien tegen t verwijderen, dus ik duim voor minimaal 2 jr fijne werking hiero.

voor alle spookjes en mama's die het nodig hebben
 voor alle spookjes en mama's die het nodig hebben 

...
 ... !
 ! !
 ! !
 ! ! Ze weegt nu 3270gram en is 48cm!
 ! Ze weegt nu 3270gram en is 48cm! . CB ziet er geen probleem in, eens kijken wat morgen de huisarts weer zegt...
 . CB ziet er geen probleem in, eens kijken wat morgen de huisarts weer zegt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |