Pffff, nou, Draak slaapt! Ik heb d'r gewoon met omslagdoek en al in d'r bedje gekieperd, ik was zo bang dat ik d'r wakker zou maken als ik die omslagdoek af zou doen  

heeft een reprimande van heb-ik-jou-daar gehad van zowel mij als m'n moeder, dus ik denk dat de boodschap nu wel begrepen heeft. Al vroeg hij net wel poeslief of hij even naar het café mocht... Naah, mijn ogen zeiden genoeg geloof ik, want hij is niet gegaan.
Hij is eigenlijk iemand die heel erg met de tijd leeft. Als hij iets in z'n hoofd heeft, moet dat ook NU gebeuren, en nu moet hij heel erg wennen dat niet HIJ, maar onze Draak de planning bepaald. 
Morgen komen m'n ouders even oppassen zodat ik naar de vergadering van onze vereniging kan. Ik wilde eigenlijk niet gaan maar misschien is het wel fijn, even de deur uit. Het voelt alsof aan de ene kant alsof ik m'n kind in de steek laat, maar aan de andere kant, even geen gekrijs aan m'n hoofd is ook wel fijn  

.
Ik begin overigens steeds meer theorieen los te laten op het WAAROM ze zoveel krampjes heeft en zoveel spuugt, en ik denk dat ik vandaag weer een stapje dichter bij de oplossing gekomen ben. Sinds vanmiddag kolf ik elke voeding af om deze vervolgens per fles te geven. Sindsdien is ze veel rustiger, het spugen is minder frequent en nu slaapt ze zelfs  

. Ik denk dat ze aan de borst, zeker ten tijde van de tsr, teveel lucht binnen krijgt?
Dus ik denk dat we sowieso na het weekend even contact opnemen met de lactatiekundige, voor de zekerheid. 
Zo, en nu ga ik douchen en m'n bedje in... Ik snak echt zoooo naar wat slaap, al is het maar een uurtje  

!
Iedereen heel erg bedankt voor de tips en suggesties!