abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107066046
Ik heb toch maar Luuf gehaald. Met de komende avond/nacht en zondag op het oog dacht ik, kan het maar in huis hebben..
Ook eucalyptus badgel van Zwitsal, vanavond lekker badje voor het slapen..

NTS wat vind ik dat rot voor je :( Hoe kan hij dat nou doen! Praten meis, praat!

Mefke wat fijn een nachtje slaap! Wat sneu zo lang al verkouden.. Vind hier 1 dag al zielig!
pi_107066098
Ik heb ean ook wel eens ingesmeerd met luuf voor baby's en idd stoombadje eucalyptus.
madame was al om 06:00 wakker even tussen ons in gelegen en daarnah eeft ze nog ruim een uur in haar eigen bedje geslapen. Maar ik was al zo moe en ben nu nog vermoeider.
pi_107066323
Wat een lompe actie NTS.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107066423
En nts, het is heel lomp van je vriend, maar van de andere kant, als jij niets zegt, leert ie het ook niet. Dus inderdaad, praat!

Geen Luuf hier meer, Driekus heeft astma, dus ik neem geen risico met Tienus.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107067008
Oh het leek mij vanzelfsprekend dat vriend wel wist dat NTS wilde slapen wegens kutnacht. Anders is de :( nogal loos.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107067384
NTS wat voor plannen had hij?? vind het echt lomp van hem hoor!!

Sanne lekker! hoop dat ze lekker slaapt vannacht!!

mef beterschap voor je manneke!

Hier is een slaapkop! mevrouw slaapt al sinds 10 uur sochtends }:|
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107067398
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Oh het leek mij vanzelfsprekend dat vriend wel wist dat NTS wilde slapen wegens kutnacht. Anders is de :( nogal loos.
ja precies
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:12:21 #208
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107068895
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:23 schreef bitterend het volgende:
NTS wat voor plannen had hij?? vind het echt lomp van hem hoor!!

Sanne lekker! hoop dat ze lekker slaapt vannacht!!

mef beterschap voor je manneke!

Hier is een slaapkop! mevrouw slaapt al sinds 10 uur sochtends }:|
Slaapt ze een keer is het weer niet goed :P Heb je vandaag in ieder geval uitgebreid kunnen badderen :D

Weet niet of ik al wat gemopperd had op de vent van NTS? Bij deze anders nog een keer! Maar zoals gezegd en was het maar zo, mannen kunnen niet ruiken wat jij wilt, dus aangeven bij hem. Kan lastig zijn, dat weet ik helaas ook. :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107068967
stel nou he, dat de vriend van nts echt niets gehoord heeft, dan weet ie dus niet dat ze een rotnacht gehad heeft. Klinkt misschien heel raar, maar ik merk aan mezelf dat als ik echt heel moe ben, ik niet wakker wordt van tienus, terwijl mijn man licht slaapt en em dan dus al uit bed gevist heeft...
Maw juist in dit soort gevallen: vertrouw er niet op dat de ander wel door heeft wat er speelt, maar benoem het.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107069654
NTS, hoop dat je nog ergens wat kunt slapen. Evt familie even inschakelen? Of manlief nu contacten dat het zo echt niet gaat.. :*
pi_107069808
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef Susie het volgende:

[..]

Slaapt ze een keer is het weer niet goed :P Heb je vandaag in ieder geval uitgebreid kunnen badderen :D

hahahaha!! het is wel goed alleen gek :D
en ik heb idd lekker gedoucht en haar kamer gepoetst!
pi_107078256
Ik heb een spookje vandaag.
Vanmorgen amper geslapen vanmiddag dikke tranen en amper 30 min geslapen.
Vanavond wilde ze ook al niet slapen nu ligt ze er een uurtje in en moet ze er straks uit voor de laatste fles.

En mijn nichtje mag morgen weer naar huis. Toch geen rs-virus maar een heftige verkoudheid kwam uit de kweek. En als ze koorts hebben onder de 8wk worden ze schijnbaar altijd opgenomen.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 21:46:08 #213
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107078800
Pffff, nou, Draak slaapt! Ik heb d'r gewoon met omslagdoek en al in d'r bedje gekieperd, ik was zo bang dat ik d'r wakker zou maken als ik die omslagdoek af zou doen :@
(8> heeft een reprimande van heb-ik-jou-daar gehad van zowel mij als m'n moeder, dus ik denk dat de boodschap nu wel begrepen heeft. Al vroeg hij net wel poeslief of hij even naar het café mocht... Naah, mijn ogen zeiden genoeg geloof ik, want hij is niet gegaan.
Hij is eigenlijk iemand die heel erg met de tijd leeft. Als hij iets in z'n hoofd heeft, moet dat ook NU gebeuren, en nu moet hij heel erg wennen dat niet HIJ, maar onze Draak de planning bepaald.

Morgen komen m'n ouders even oppassen zodat ik naar de vergadering van onze vereniging kan. Ik wilde eigenlijk niet gaan maar misschien is het wel fijn, even de deur uit. Het voelt alsof aan de ene kant alsof ik m'n kind in de steek laat, maar aan de andere kant, even geen gekrijs aan m'n hoofd is ook wel fijn :@ .

Ik begin overigens steeds meer theorieen los te laten op het WAAROM ze zoveel krampjes heeft en zoveel spuugt, en ik denk dat ik vandaag weer een stapje dichter bij de oplossing gekomen ben. Sinds vanmiddag kolf ik elke voeding af om deze vervolgens per fles te geven. Sindsdien is ze veel rustiger, het spugen is minder frequent en nu slaapt ze zelfs :o . Ik denk dat ze aan de borst, zeker ten tijde van de tsr, teveel lucht binnen krijgt?
Dus ik denk dat we sowieso na het weekend even contact opnemen met de lactatiekundige, voor de zekerheid.

Zo, en nu ga ik douchen en m'n bedje in... Ik snak echt zoooo naar wat slaap, al is het maar een uurtje :O !

Iedereen heel erg bedankt voor de tips en suggesties!
pi_107078937
Slaap ze nts.
Misschien werkt het ook om eerst wat te kolven zodat de heftige tsr al geweest is voor je draak aanlegt.
pi_107079090
NTS Slaap lekker!
En kan heel goed de reden zijn!

Niet schuldig voelen dat je morgen even weg bent, zie het als even opladen, zodat je daarna weer wat meer kan hebben! En daar heeft je meisje weer profijt van!
Gelukkig dat je vriend het nu een beetje snapt.

Mannen!! >:)

FR Hopelijk slaapt jouw spookje straks ook na de laatste fles!

Hier ook weer een strijd gevoerd. 3 uur bezig geweest Elise in slaap te krijgen. Ze heeft mn tepels eraf gezogen (zo voelt het echt..), het hele appartementencomplex bij elkaar gekrijsd, gevochten tegen haar slaap maar de slaap heeft het dan toch overwonnen..
Ik zit hier met de tv uit, want stel je voor dat ze wakker wordt..
Idioterie.

Maar goed, doet me stiekem wel een klein beetje deugd dat ik niet de enige ben die zo aan het strijden is vanavond ;)
Alhoewel ik liever heb dat alle kindjes gewoon blij zijn en lekker slapen!
pi_107079167
Ik heb normaal echt niks te klagen. Maar vandaag was ze het er echt niet mee eens. En dan heb ik echt respect voor de ouders die dit dagelijks hebben. Want ze was nog wel vrolijk als ze op mijn schoot mocht zitten.
Ze is ook wel wat verkouden en gisteren echt een poepexplosie dus er zal wel iets dwars zitten.
pi_107079203
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Slaap ze nts.
Misschien werkt het ook om eerst wat te kolven zodat de heftige tsr al geweest is voor je draak aanlegt.
Die tip heb ik destijds ook gehad en dat was net wat prettiger voor mn kleine man. Die melk hoef je niet weg te gooien trouwens, gewoon bewaren en invriezen voor later :)

Wij hebben vandaag weer even gezwommen met onze baby, en dat vindt hij zo lekker. Na half uurtje gaan we er dan wel weer uit, is lang genoeg voor zo'n kleintje.

Nu even bijlezen, veel gemist de laatste dagen..
pi_107079261
Danne O+
pi_107079265
NTS, Daan spuugt en kampt ook veel minder nu hij fv krijgt, mijn tsr en aanvoer is ook nogal heftig(lees, het spuit eruit zonder dat hij echt iets hoeft te doen de eerste minuten, dus daan verzoop zowat). Even voorkolven zou kunnen helpen misschien?
pi_107079542
NTS :* fijn dat je even uit kan!! snap dat het moeilijk voelt maar het is wel lekker voor jou even wat anders :*
Als mijn moppie heel slaperig is en de tsr zo sterk gaat ze kokhalzen en alles onder spugen dus dat herken ik wel..hier lijkt ze niet echt last van te hebben..ze huilt niet en wil daarna weer verder aan de borst..het is alleen wat extra schoonmaak werk voor mij maar dat geeft niks.
waarschijnlijk heeft een lk goede tips O+ hoor je haar lucht happen als ze aan de borst is?

Sanne :{ arme Elise...en jij! hoop dat ze snel van haar verkoudheid af is!

f_r ook voor jou hopelijk een goede nacht rust :*

Ohhh Danne!! wat ben jij een lekker ding O+ O+
  zaterdag 21 januari 2012 @ 22:09:50 #221
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_107079688
Ik vraag me af of NTS-vriend het wel een beetje heeft begrepen als hij daarna doodleuk vraagt of het goed is als hij nog even naar de kroeg gaat... :X :N Goed dat je de LK gaat bellen, ze heeft vast goede tips voor je! :*

En een goede nacht voor alle kindjes & mama's! O+

Danne! Wat een pracht! O+

[ Bericht 9% gewijzigd door __Isis__ op 21-01-2012 22:17:26 ]
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_107079904
Danne O+ wat een grote kijkers heeft ie zeg, wauw!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107088810
Danne O+ Lekker hé, zwemmen!

Hier weer een prima nacht achter de rug, meneer snottert nog wel. Lekker geslapen tot 07:00 uur en 3 keer zijn speen terug geven. Prima te doen dacht ik zo!

Nu lekker ontbijten en even naar buiten vandaag, lekker langs de IJssel wandelen.
pi_107088911
Lekker Cyntiaa :)

Hier ook goed geslapen en nu ligt er een aan mijn borst te slapen, laat maar ff doen, ik lig ook wel lekker zo :)
pi_107089014
Mogguh!
Hier ook een goede nacht, Elise pikte het om met de borst verder te slapen tot half 9. Gisteravond was wel weer drama, maar ach..
Wou vandaag even weg maar ze heeft nog koorts (niet heel hoog gelukkig) en is nog erg verkouden dus we blijven maar weer binnen..

NTS hoe ging het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')