En gewoon Liesbeth = Liesbeth? Want dat bedoel ik eigenlijk. Toen ik het las dacht ik gelijk: Liesbeth List.. Liesbeth List/Liesbeth Staats, toch allebei dezelfde voornaam.. Het is maar een gedachte hoor..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Klopt, Liesbeth List zong met Ramses Shaffy. 'Hint' naar William
LIST kan ook nog, LIesbeth STaats
Hmm, dat kun je met iedere kandidaat doen. De Shaffy connectie lijkt me dan beter.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:06 schreef Momazie het volgende:
[..]
En gewoon Liesbeth = Liesbeth? Want dat bedoel ik eigenlijk. Toen ik het las dacht ik gelijk: Liesbeth List.. Liesbeth List/Liesbeth Staats, toch allebei dezelfde voornaam.. Het is maar een gedachte hoor..
Heb je meer voorbeelden dan? Van dat je dat met meer kandidaten gedaan word? Of heb ik iets gemist? ;-)quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, dat kun je met iedere kandidaat doen. De Shaffy connectie lijkt me dan beter.
William: Shaffy-connectiequote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef Momazie het volgende:
[..]
Heb je meer voorbeelden dan? Van dat je dat met meer kandidaten gedaan word? Of heb ik iets gemist? ;-)
Vertel?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef QuarterBack het volgende:
Ik denk dat we Donderdag nog voor een leuke verrassing komen te staan!
Ik heb een cameo in die aflevering. Je zag me in IJsland ook als een persoon in een rood pakje.quote:
Ik ga donderdag is letten op wat de rest doet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef MrManiak het volgende:
[..]
William: Shaffy-connectie
Liesbeth: List
Hadewych: Slaat een kruisje voor iedere executie
Frits: Witte kruis, teken voor gevallen soldaten
Anne-Marie, Tim en Marit kan ik even niet linken, maar dat is vast wel te doen
De pot staat op nul omdat de opdrachten nauwelijks te doen waren en niet door mol-acties, de irritatie zal dus hoog zijn evenals de inzet Donderdag, eea leuk versiert door de progammaleiding natuurlijk!quote:
Sommige opdrachten waren zo makkelijk als het maar kan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De pot staat op nul omdat de opdrachten nauwelijks te doen waren en niet door mol-acties, de irritatie zal dus hoog zijn evenals de inzet Donderdag, eea leuk versiert door de progammaleiding natuurlijk!
Dat er irritatie is kun je inderdaad als zien in het minuut uit aflevering 5 zie ze al hebben vrijgegeven (wanneer ze met zijn allen het onderhandelingshuis uitkomen).quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De pot staat op nul omdat de opdrachten nauwelijks te doen waren en niet door mol-acties, de irritatie zal dus hoog zijn evenals de inzet Donderdag, eea leuk versiert door de progammaleiding natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zitten dat ze maar niet willen geloven dat ze eruit kan gaan morgen (omdat te makkelijk zou zijn en ze een dubbele bluf van de programma makers verwachten).
Ergens hoop ik ook wel datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijft, maar niet ten koste van mijn eigen favoriete kandidaat.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Zit iets in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:05 schreef DaMart het volgende:
Die kruizen moeten toch echt iets betekenen. Samen met het terugkerende getal 6 kan het slaan op iets katholieks. 666 is immers het getal van de duivel, en dat is de mol ook wel een beetje.
Hadewych slaat steeds kruizen, wat wel een direct verband lijkt te hebben met elkaar.
Of... zou je het kruis als plusteken moeten zien? Plus is immers het tegenovergestelde van min, maar wel een rekenteken. Plus Min(is)?
Zouden ze die opdracht best op in hebben kunnen gesteld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef Ireth het volgende:
Was dit al eens gemeld??
Hadewych is een Nederlandse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `oorlog, strijd`.
Geen idee of het van belang is hoor, was ff aan het wildgoogle-en
Het gaat me vooral om het verband: alle drie de dingen zijn verbonden met de katholieke kerk, dus het zou zeker een hint kunnen zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zit iets in.
Alleen waarom zou Hadewych als duivel steeds kruizen slaan.
En Liesbeth zei ''duivels dilemma.''
Dat is ook voor de hand liggend.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om het verband: alle drie de dingen zijn verbonden met de katholieke kerk, dus het zou zeker een hint kunnen zijn.
En vanwege dat duivelse dilemma vlak ik Liesbeth ook niet uit als mol, maar de link tussen de kruizen en Hadewych is wel heel groot....
Ben ik het mee eensquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat is ook voor de hand liggend.
Maar waarom zou een voor de hand liggende actie geen hint kunnen zijn? Mensen denken dan juist daarom dat het geen hint is. Terwijl het wel een hint blijkt te zijn.
Ja dat sowieso. We graven zo diep (quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat is ook voor de hand liggend.
Maar waarom zou een voor de hand liggende actie geen hint kunnen zijn? Mensen denken dan juist daarom dat het geen hint is. Terwijl het wel een hint blijkt te zijn.
Ach ja. Misschien zijn er nu al hints langs gekomen waar we de laatste aflevering pas achter komen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. We graven zo diep ([ afbeelding ]) dat de echte hints tegenvallen. Kijk maar naar vorig jaar.
Aflevering 1: De eerste 2 uurquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Wieisdemol.com...
Aflevering 1: De eerste 2 uur
Aflevering 2: In de min
Aflevering 3: Geen toneel
Aflevering 4: Iemand Anders
Aflevering 5: Van achter naar voren
2 - 1 en 8 Zou je er van kunnen maken.
Dat van die executie viel mij ook al op idd. Al hoeft natuurlijk niet iedereen schijnheilig en sociaal gewenst verschrikt te doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:01 schreef jcdragon het volgende:
"Van achter naar voren"
Na de intromuziek en Mol logo zie je een silhouette van iemand (de mol?). Zou het kunnen dat een schaduw, die normaal op de achtergrond zit, nu op de voorgrond te zien is.
In het vliegtuig krijgt Hadewych de vraag wie de minnares van Picasso is. Ze besluit om het aan een passagier te vragen. Samen met Tim loopt ze naar achteren van het vliegtuig, vraagt het aan een man en loopt dan weer terug naar voren.
Verder vind ik Liesbeth verdacht tijdens de executie. Als Marit haar rode scherm krijgt, kijkt iedereen verschrikt. Maar zij kijkt meer neutraal. In de preview van volgende week vraagt Hadewych aan Liesbeth of zij de mol is. Zij zegt nee, maar knikt ja.
Ik had de Liesbeth tunnel al verlaten. Zij is de Art van dit seizoen. Maar ik twijfel toch een beetje.
Jij zit hier ook alleen maar om je te gedragen als een kinderachtig ventje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:36 schreef Smeich het volgende:
Hoe kom je er inderdaad op![]()
sommige mensen gaan echt te ver
Lees die reactie nog maar eens. Nee dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef Smeich het volgende:
Hoe kom je daar nu weer bij? Voel je je aangevallen ofzo? Zo ja, had je die belachelijke "hint" dan zelf verzonnen?![]()
Ik denk dat ze dat willekeurig neerzetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:46 schreef MrManiak het volgende:
Uit de special, ik ben benieuwd hoe jullie over dit denken:
Aan het einde van iedere uitzending is een groepsfoto te zien. Als er iemand afvalt dan verdwijnt deze persoon van de foto. Ik heb vanaf seizoen drie de foto's teruggevonden en gekeken hoe en waar de Mol staat.
KLIK HIER VOOR DE FOTO
WAARSCHUWING: De afbeeldingen tonen de Mollen van seizoen 3 tot en met seizoen 11. Mocht je dit niet weten, klik dan niet op de bovenstaande link.
Er zijn enkele opvallende zaken te ontdekken aan De Mol:
• De Mol heeft nog nooit aan het uiteinde van een foto gestaan</li>
• De Mol kijkt altijd recht in de camera, je ziet dus altijd het volledige gezicht</li>
• De Mol heeft zijn/haar schouders in de meeste gevallen naar de camera gericht.</li>
Kijk met deze kennis in het achterhoofd nog eens naar deze foto:
[ afbeelding ]
Met de bovenstaande eisen vallen de volgende mensen af:
[ afbeelding ]
Tim staat grotendeels met zijn schouders recht naar de camera, zijn rechter schouder is een twijfelgeval. Liesbeth en Frits voldoen beiden aan de vereisten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Sorry, maar ik vind dit altijd zulke vreemde theorieen. Omdat iets altijd zo was, is het nu ook zo? Ik zou het dan (als ik er al enige betekenis aan zou geven) juist andersom denken. Dus dat de Mol nu misschien wel een keer aan de zijkant staat ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:46 schreef MrManiak het volgende:
Uit de special, ik ben benieuwd hoe jullie over dit denken:
Aan het einde van iedere uitzending is een groepsfoto te zien. Als er iemand afvalt dan verdwijnt deze persoon van de foto. Ik heb vanaf seizoen drie de foto's teruggevonden en gekeken hoe en waar de Mol staat.
KLIK HIER VOOR DE FOTO
WAARSCHUWING: De afbeeldingen tonen de Mollen van seizoen 3 tot en met seizoen 11. Mocht je dit niet weten, klik dan niet op de bovenstaande link.
Er zijn enkele opvallende zaken te ontdekken aan De Mol:
• De Mol heeft nog nooit aan het uiteinde van een foto gestaan</li>
• De Mol kijkt altijd recht in de camera, je ziet dus altijd het volledige gezicht</li>
• De Mol heeft zijn/haar schouders in de meeste gevallen naar de camera gericht.</li>
Kijk met deze kennis in het achterhoofd nog eens naar deze foto:
[ afbeelding ]
Met de bovenstaande eisen vallen de volgende mensen af:
[ afbeelding ]
Tim staat grotendeels met zijn schouders recht naar de camera, zijn rechter schouder is een twijfelgeval. Liesbeth en Frits voldoen beiden aan de vereisten.
Die Roodshowhint is volgens mij heel simpel dit keer hoor. De titel is 'Sit down', wat kan terugslaan op 'Staats', de achternaam van Liesbeth.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf heb ik momenteel nog geen theorie met betrekking tot de roodshow hint.
Dan ga ik me een ongeluk lachen als zij eruit gaat.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Roodshowhint is volgens mij heel simpel dit keer hoor. De titel is 'Sit down', wat kan terugslaan op 'Staats', de achternaam van Liesbeth.
Ze is wel een van mijn molverdachten, maar ik vind deze verklaring van de Roodshowhint vooralsnog de bestequote:Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dan ga ik me een ongeluk lachen als zij eruit gaat.
Jaa dat vond ik ook opvallend! Maar dat zal wel te obvious zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:01 schreef jcdragon het volgende:
In de preview van volgende week vraagt Hadewych aan Liesbeth of zij de mol is. Zij zegt nee, maar knikt ja.
ik ookquote:Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dan ga ik me een ongeluk lachen als zij eruit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |