William pakte het als eerste en iedereen kon dat gewoon zien wat er daar gebeurde.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:44 schreef Zocalo het volgende:
Hoe wist Frits trouwens dat er geld in de envelop zat? Dat was helemaal nog niet bekend, en dat merkte Art ook op.
Zagen ze de reactie van degene die het als eerste pakte ofzo?
6 theorie vind ik geloofwaardiger op dit moment.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef MrManiak het volgende:
Heeft er iemand nog een interessante theorie of toevoeging op de 15-theorie?
Heb je daar dan een toevoeging op?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
6 theorie vind ik geloofwaardiger op dit moment.
Ja, het getal vorige week met die rooksignalen was 42 63.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb je daar dan een toevoeging op?
Klopt, Liesbeth zou afvallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoe zit het nu met dat ''uitgelekte'' plaatje waarop alle kandidaten stonden met welke aflevering ze afvielen. Hoor er niets meer over, dus neem aan dat die niet klopt?
Vind ik op zich nog logisch hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:16 schreef MrManiak het volgende:
Over vijftien minuten gaat de special online. Alvast een sneak preview naar de meest belachelijke theorie van de week:
De meest belachelijke theorie: Week 3
De theorie van deze week komt van het forum van WieIsDeMol.com, met dank aan Jane voor het crossposten op FOK!:
Voor de Anne-Marie liefhebbers heb ik de volgende theorie in de aanbieding, ergens anders gevonden tijdens de lange minuten dat dit forum eruit lag:
Van Plerikna (Mamaloe) kun je april maken, je houdt drie letters over > 3 april > geboortedatum van Anne-Marie.
Dus we zien de cv's van mensen die niet de mol zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:40 schreef Leandra het volgende:
William is donkerder, ik denk dat het Tim is... die zie ik ook wel een roze shirtje dragen (hoewel het ook een van de dames met kort haar zou kunnen zijn).
Wat ik echter interessanter vind is die pluk haar in de rechterbovenhoek.
Is het het haar van de Mol die de CV's van de kandidaten bekijkt?
Dan is het het meest voor de hand liggende dat het de donkerblonde krullen van William zijn.
Of hij heeft een pet op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:40 schreef Leandra het volgende:
William is donkerder, ik denk dat het Tim is... die zie ik ook wel een roze shirtje dragen (hoewel het ook een van de dames met kort haar zou kunnen zijn).
Er zijn veel meer flitsen, kan zeker wel iets op de mol wijzen. Even bekijken allemaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef Nostalgist het volgende:
In aflevering 3 is weer een cv te zien.. (op 24:31) het is weer een één-frame plaatje..
[ afbeelding ]
Wie staat er op het cv? Ik neig naar William, maar ik vind het moeilijk te zien..
Niet te doen door gewoon hele tijd op pauze klikken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er zijn veel meer flitsen, kan zeker wel iets op de mol wijzen. Even bekijken allemaal.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook te zien. En qua gezicht lijkt het me William. Mooi gevonden trouwens!
Moet Dio wel zijn hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook te zien. En qua gezicht lijkt het me William. Mooi gevonden trouwens!
Yep... Heb geen idee wat het zou kunnen betekenen....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Dus tot nu toe 3 cv's. Dio, Marit en Frits.
Hadewych kan de eerste vrouw zijn die via een 5de plaats in de leader een finaleplaats afdwingt (toegegeven, er zijn maar 2 vrouwen hiervoor geweest die op die plek in de leader zaten).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:00 schreef Jabberwocky het volgende:
"Kan Hadewych de eerste vrouwelijke finalist worden?" Wat?
Verder wonnen Marc-Marie en Paul de finale dus dat lijkt me een ereplaats? Of wat bedoel je?
Daarnaast, lijkt me dat zo'n leader ook gewoon at random wordt opgesteld. De enige keer dat er een hint in zat, was namelijk nog met onbekende Nederlanders, toen was het gewoon de volgorde (mol, winnaar, verliezer etc).
Die foto van Dio zie je dat plukje haar dus. De mol bekijkt de cv's van anderen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep... Heb geen idee wat het zou kunnen betekenen....
Waar? In het Dio-topic?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Het is Dio. Bewijs:
[ afbeelding ]
Die foto staat daar.
Nee op zijn CV.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar? In het Dio-topic?
Maar dan hebben we er inderdaad misschien niet zoveel aan.
Opnemen en vertraagd afspelen is handigerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet te doen door gewoon hele tijd op pauze klikken.
Inderdaad. Ook op 4.15 van afgelopen aflevering zegt ze letterlijk "Ik ben de mol".quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Wtf alles begint er op te wijzen dat Liesbeth de mol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |