En dan nog... vind ik ook een soort van spoileren eigenlijk. Sowieso vind ik het al raar dat je ziet dat Art naarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Prrintscreen gemaakt, de naam die wordt ingetypt is onmogelijk te lezen, maar het lijk net of je William in beeld ziet met de rode pet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kijkt bij dat rode scherm.
Je ziet niks roods?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan dat er echt niet uithalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door jcdragon op 27-01-2012 19:56:37 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Antwoord op spoiler 2:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik doe heel erg mijn best om het te zien, maar ik niets roods.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Was ook een gekke pixel foto, maar de HD foto is duidelijker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijn best om het te zien, maar ik niets roods.
Kennedy For President --- KFP --- Lijkt op KFC --- Heeft The General als mascotte --- De Mol is indirect leidinggevende van de groep, dus ook een generaal --- Frits zat bij de marinequote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef Gnieperd het volgende:
Wat mij opviel was het T-shirt met:
Kennedy For President
Try...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Redefine op 29-01-2012 21:51:48 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Lijkt op KFCquote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Kennedy For President --- KFP --- Lijkt op KFC --- Heeft The General als mascotte --- De Mol is indirect leidinggevende van de groep, dus ook een generaal --- Frits zat bij de marine
Hé, spoileren jij!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef Redefine het volgende:
Het zou overigens wel slordig van het promo makers bij WIDM zijn als ........... inderdaad degene is die er uit gaat. Dat moeten dan van die types zijn die nog niet weten dat je (al een aantal jaar) screenshots kunt maken. De naam hoort natuurlijk nooit leesbaar te zijn.
Heb het zelf in een spoilertag gezet, als je dat zelf ook even doetquote:
Ja dat zou kunnen ja. Alleen zou het wel een hele slechte hint zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Momazie het volgende:
Ik las dat er wel dingen gezegd zijn over dat er iets op het kruis in de laatste aflevering stond. Er stond List. Nu denk ik misschien wat ver, maar List (Liesbeth List) kan dat iets te maken hebben met Liesbeth Staats, die dan misschien wel de mol kan zijn?
Klopt, Liesbeth List zong met Ramses Shaffy. 'Hint' naar Williamquote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Momazie het volgende:
Ik las dat er wel dingen gezegd zijn over dat er iets op het kruis in de laatste aflevering stond. Er stond List. Nu denk ik misschien wat ver, maar List (Liesbeth List) kan dat iets te maken hebben met Liesbeth Staats, die dan misschien wel de mol kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |